Lytse Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Dag allemaal, Nou ik heb het ook allemaal gevolgd hoor. Qua ceremonieel doen we niet onder voor de Britten. Sneu voor Charles: hij maakt de tweede troonswisseling mee in Nederland en komt zelf waarschijnlijk nooit aan de beurt! Tussendoor heb ik klusjes in huis gedaan, want anders wordt het wel een hele zit. @ Lydia: zet hem op meid! Zo schiet je niet op, dus het roer omgooien! Ik zie je op het dagpact! @ HTS: gaat het goed met je? @ Wijfie: naar het feest, zonder er zin in te hebben. Hou het droog hoor! De rest is vast nog aan het hossen. Verder heb ik niets te melden, dus tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Ja, mooi he, Lytse, In Engeland blijven ze idd zitten, tot ze 100 zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Duhusssssssss (postbode Siemen zou het vast wel weten!!) Als ik het goed begrijp... ten eerste...(als ik het goed begrijp tenminste) - koninginnedag bestaat niet meer. (want ook al heeft Maxie de titel Reine, dat ik enkel een titel). - Volgend jaar dan , op de geboortedag van jullie nieuwe koning (wanneer dat ook is) vieren jullie vanaf nu "Koningsdag"? -ja foute "huwelijken" ok, gebeuren overal, bedoel daarmee tja om het dan maar bij jullie land te houden (hoewel we der hier ook wat van kunnen ahum), Claus was sowieso al "fout" en dan nu de mooie Maxie. - Al mijn tv 's zijn stuk , dus ik kan wel nog op een van de laps "herbekijken" maar wat ik reeds vernam, is dat "ze" allemaal aanwezig waren, behalve "onze" koninklijke vrienden. Alleen Albert was er (misschien nog niet eens zo n slecht idee... dat ie liever alleen ging) - Dat presidenten met allerlei maitresses even duur zijn. - Dat de mantel van Bea te klein was voor W.A. dat dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Nien, koningsdag wordt volgend jaar op 27 april gevierd. Precies 3 daagjes eerder dus. En de eerstkomende keer zal op een zondag vallen en dat mag niet (om het voor jou makkelijker te maken) dus vieren we het hier op een zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Mijn eigen update over vandaag: zeer geslaagd. Dochter heeft alles gevonden wat ze nog nodig had voor haar kamer. En ik heb 4 glazen potten gevonden om droge pasta's etc. in te bewaren en een leuk (dicht) mandje voor uien en knoflook. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Tatum, Zelfs heel simpele dingen kunnen het leven zoveel leuker maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Rapi, ik kan nou met recht zeggen: "het gaat om het gezeldschap" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Ok Taatske... dat maakt het al iet of wat duidelijker... Maar dan nog? verjaart die jongen dan op 27 april? Of vieren jullie ook de dag dat de troon overnam zeg maar... (ja hey sorry hoor, ben dan wel nie blond maar wel Vlaams ) Oh ja ! Taat! Ik vind het zo leuk te lezen (Ik weet nog de "tijd" bij Woman enzo!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Nien, hier een stuk uit de Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninginnedag Koning Willem-Alexander verjaart inderdaad op 27 april. Hij neemt vandaag - 30 april - de troon over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Ik heb nog helemaal niets van de troonswisseling gezien dus zo het journaal eens gaan kijken. Verder een spiegel gescoord, niet zo heel erg mooi een beetje barokachtig maar ja dan hangt er alvast iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Ahaaaaaaaaaaa THX Taateke! Begin em te snappen, nie simpel zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Heej Bollie, Het journaal, moet je zeker even gaan zien. Best, heel indrukwekkend. Hoop, dat je plezier hebt van je spiegel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Heb het gezien Rapi. Dacht dat hij toch wat emotioneel werd tijdens de eed. Mooi om te zien. En wat hebben we een mooie koningin hé? Hoe is het verder met jou meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Hoi Bol, Met mij alles goed, Erg gestrest, dat dan wel, Zaak, stopt in juli, wel aangenomen in verzorgingshuis, maar voorlopig tijdelijk contract, tot december. Ik pak het Pak, al je kansen, zeggen ze he Dat doe ik dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Nog gefeliciteerd met je contract Rapi! Biedt toch weer mogelijkheden voor je. Het tweede deel vanmiddag was wel wat stijfjes vond ik. Ik had de indruk dat Maxima niet met de lippen van elkaar mocht/wilde lachen. Bea daarentegen oogt zeer ontspannen, sinds ze weet dat ze er mee stopt. Maar goed gedaan door Alex, met krachtige stem gesproken. VM, koninginnedag was op 30 april sinds Juliana koningin was. De dag waarop Juliana jarig was. Toen zij er mee stopte leek het niet zo'n goed idee om dit buitenfeest voortaan op 31 januari te doen, de verjaardag van Beatrix. W-A is maar 3 daagjes eerder jarig dan 30 april, hij vindt het wel weer logischer om het op zijn verjaardag te vieren. En of je ze als rijk, arm, arrogant of aardig ziet. Volgens mij zijn het mensen. Het is maar wat je erin wilt zien. Ik benin ieder geval blij dat zij het doen, en dat ik het niet hoef. Om half 8 komt dat maffe koningslied. Met rap en al. Ga denk ik ook nog wel even daarnaar kijken. Bol succes met je badkamer, nog even doorbijten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Oei Rap. das inderdaad erg spannend, en wie weet zijn ze zo tevreden over je dat je een vast contract krijgt. Zou mooi zijn en dan heb je toch wat meer zekerheid in de toekomst. We gaan gewoon duimen voor je tegen die tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Gaat helemaal goed komen hoor Kate. Ik denk ook dat ik dan pas van die sombere bui af ben. Nu hang ik er een beetje in nog maar het diepste heb ik gehad gelukkig. Nog niet veel zin om dingen te doen alleen maar aan m'n slaapkamer gaan beginnen. Weet nog niet wat voor 'n kleur ik die ga geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Dank je Bol, en Kate, Ik probeer ook mijn opleiding af te maken daar, alleen weten ze dat nog niet. Duss...nog genoeg werk aan de winkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 HE-LE-MAAL wat ik bedoel Kate! Bollie kleur... Oranje misschien? (is nu zelfs nog per toeval mijn lievelingskleur ook!) Rapi!!! Geweldig! Ficiat met jaar baan en dan nog studie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Wijfie, Ik zou zeggen, geniet van je T.V. ene het omstreden koningslied. Als je binnen zit, is het lekker warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Hahaha die Nieneke toch. Wijfie voor jou een hele stevige knuffel. Wat heb je dit knap gedaan meid. En wat ga je goed zeg. Voor jou een hele grote bos :present::present::present::present: Want die heb je verdiend. Je wordt sterk meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 VM. Half jaar baan dus,.. en studie\stage, moeten ze dus nog maar goedkeuren , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goedenavond iedereen. Niemand hier ?? Allemaal feest aan het vieren of zo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Drukke, aangename dag fietje. Ook veel aan jullie gedacht, want ik had er normaal gezien tussengezeten met mijn ex-vriendin. Ook daar denk ik heel erg veel aan !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 @ Will: ik ben er hoor! Dag Ietje! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden