Spring naar bijdragen

dinsdag 30 april

igor

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Nou ik heb het ook allemaal gevolgd hoor. Qua ceremonieel doen we niet onder voor de Britten. Sneu voor Charles: hij maakt de tweede troonswisseling mee in Nederland en komt zelf waarschijnlijk nooit aan de beurt!

Tussendoor heb ik klusjes in huis gedaan, want anders wordt het wel een hele zit.

@ Lydia: zet hem op meid! Zo schiet je niet op, dus het roer omgooien! Ik zie je op het dagpact!

@ HTS: gaat het goed met je?

@ Wijfie: naar het feest, zonder er zin in te hebben. Hou het droog hoor!

De rest is vast nog aan het hossen.;)

Verder heb ik niets te melden, dus tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Duhusssssssss (postbode Siemen zou het vast wel weten!!)

Als ik het goed begrijp...

ten eerste...(als ik het goed begrijp tenminste)

- koninginnedag bestaat niet meer. (want ook al heeft Maxie de titel Reine, dat ik enkel een titel).

- Volgend jaar dan , op de geboortedag van jullie nieuwe koning (wanneer dat ook is) vieren jullie vanaf nu "Koningsdag"?

-ja foute "huwelijken" ok, gebeuren overal, bedoel daarmee tja om het dan maar bij jullie land te houden (hoewel we der hier ook wat van kunnen ahum), Claus was sowieso al "fout" en dan nu de mooie Maxie.

- Al mijn tv 's zijn stuk , dus ik kan wel nog op een van de laps "herbekijken" maar wat ik reeds vernam, is dat "ze" allemaal aanwezig waren, behalve "onze" koninklijke vrienden. Alleen Albert was er (misschien nog niet eens zo n slecht idee... dat ie liever alleen ging)

- Dat presidenten met allerlei maitresses even duur zijn.

- Dat de mantel van Bea te klein was voor W.A.

dat dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nien, koningsdag wordt volgend jaar op 27 april gevierd. Precies 3 daagjes eerder dus.

En de eerstkomende keer zal op een zondag vallen en dat mag niet (om het voor jou makkelijker te maken) dus vieren we het hier op een zaterdag. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eigen update over vandaag: zeer geslaagd. Dochter heeft alles gevonden wat ze nog nodig had voor haar kamer. En ik heb 4 glazen potten gevonden om droge pasta's etc. in te bewaren en een leuk (dicht) mandje voor uien en knoflook. . :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Taatske...

dat maakt het al iet of wat duidelijker...

Maar dan nog? verjaart die jongen dan op 27 april?

Of vieren jullie ook de dag dat de troon overnam zeg maar...

(ja hey sorry hoor, ben dan wel nie blond maar wel Vlaams :D)

Oh ja ! Taat! Ik vind het zo leuk te lezen

(Ik weet nog de "tijd" bij Woman enzo!!)

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog gefeliciteerd met je contract Rapi!

Biedt toch weer mogelijkheden voor je.

Het tweede deel vanmiddag was wel wat stijfjes vond ik. Ik had de indruk dat Maxima niet met de lippen van elkaar mocht/wilde lachen.

Bea daarentegen oogt zeer ontspannen, sinds ze weet dat ze er mee stopt.

Maar goed gedaan door Alex, met krachtige stem gesproken.

VM, koninginnedag was op 30 april sinds Juliana koningin was. De dag waarop Juliana jarig was.

Toen zij er mee stopte leek het niet zo'n goed idee om dit buitenfeest voortaan op 31 januari te doen, de verjaardag van Beatrix.

W-A is maar 3 daagjes eerder jarig dan 30 april, hij vindt het wel weer logischer om het op zijn verjaardag te vieren.

En of je ze als rijk, arm, arrogant of aardig ziet.

Volgens mij zijn het mensen.

Het is maar wat je erin wilt zien.

Ik benin ieder geval blij dat zij het doen, en dat ik het niet hoef.

Om half 8 komt dat maffe koningslied.

Met rap en al. Ga denk ik ook nog wel even daarnaar kijken.

Bol succes met je badkamer, nog even doorbijten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat helemaal goed komen hoor Kate. Ik denk ook dat ik dan pas van die sombere bui af ben. Nu hang ik er een beetje in nog maar het diepste heb ik gehad gelukkig. Nog niet veel zin om dingen te doen alleen maar aan m'n slaapkamer gaan beginnen. Weet nog niet wat voor 'n kleur ik die ga geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...