Spring naar bijdragen

Woensdag 1 mei 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom zegt iedereen eigenlijk altijd dat het goed is zo?

Sorry, maar naar mijn mening zou het leven beter zijn als het onsterfelijk was. Ik vind er helemaal niks goeds aan dat mensen en dieren moeten sterven.

De recalcitrante

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk echt niet dat dat meespeelt. Als je als vijfjarige in een ernstig verkeersongeluk betrokken raakt, en dood gaat, dan was je daar niet aan toe. Dan had je gewoon pech.

Daar zal iedereen het mee eens zijn.

Als je als 75-jarige overlijdt terwijl je helemaal op bent, dan heb je ook pech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedoel je nu dat we linguïstisch een verschil moeten maken tussen "het is goed zo" (het werd echt tijd dat gij dood ging), pech hebben (dood gaan voordat we u beu waren), en domme pech hebben (dood gaan voordat we wisten wie ge waart).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben klaarwakker, maar 'k moet zeggen dat de aftersun creme bij het lief alleen veroorzaakt heeft dat zijn oorlogsstrepen nog prominenter aanwezig zijn.

Verzamelt Stef en Loca rondom zich.

@Lord of the flies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik denk echt niet dat dat meespeelt. Als je als vijfjarige in een ernstig verkeersongeluk betrokken raakt, en dood gaat, dan was je daar niet aan toe. Dan had je gewoon pech.
Daar zal iedereen het mee eens zijn.

Als je als 75-jarige overlijdt terwijl je helemaal op bent, dan heb je ook pech.quote>

Waarom maak je zo een vreselijke k```opmerking
getuigt van weinig verstand
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...