irunalone Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 lieve lytse, gecondoleerd! Hou je goed meis! Het is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 hoe gaat t verder mer de mensen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Waarom zegt iedereen eigenlijk altijd dat het goed is zo? Sorry, maar naar mijn mening zou het leven beter zijn als het onsterfelijk was. Ik vind er helemaal niks goeds aan dat mensen en dieren moeten sterven. De recalcitrante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Het is goed zo, omdat wij weten dat t erbij hoort , Jen Natuurlijk zou t mooier zijn als iedereen bleef, maar dat is niet realistisch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 En vanaf welke leeftijd zeg je dat dan, irunake? Ik neem aan dat ik (39) nog te jong ben, maar 90 is dus ok. En waarom eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Dat op tijd naar bed gaan, dat zat er niet in vanavond. Ik krijg dat nog niet voor elkaar. Nu pas lig ik in bed en ga ik zo slapen. slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Nou ja, wat een zware onderwerpen eigenlijk. Gedeeltelijk kwam ik natuurlijk online om te zeggen dat ik die gekke VlaamsMeisje eens live heb gezien, en dat ik het wel een toffe madame vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Dat is niet leeftijdgebonden lief, soms zijn mensen eraan toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 ha nachtbrakers. even een goede welterusten vanaf de werkplek. Lytse, veel sterkte in deze zware tijden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Ik denk echt niet dat dat meespeelt. Als je als vijfjarige in een ernstig verkeersongeluk betrokken raakt, en dood gaat, dan was je daar niet aan toe. Dan had je gewoon pech. Daar zal iedereen het mee eens zijn. Als je als 75-jarige overlijdt terwijl je helemaal op bent, dan heb je ook pech. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Langs de stam omhoog lijkt me wat te droog voor jou, jops. - talloze puns intended - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 domme pech dan, Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 bedoel je nu dat we linguïstisch een verschil moeten maken tussen "het is goed zo" (het werd echt tijd dat gij dood ging), pech hebben (dood gaan voordat we u beu waren), en domme pech hebben (dood gaan voordat we wisten wie ge waart). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Ik ben klaarwakker, maar 'k moet zeggen dat de aftersun creme bij het lief alleen veroorzaakt heeft dat zijn oorlogsstrepen nog prominenter aanwezig zijn. Verzamelt Stef en Loca rondom zich. @Lord of the flies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 weet niet hoe jij t wilt zien jen. Ik ben heel vredig over de dood; het is er, het komt, het is goed, het was tijd, hij heeft pech gehad.. voor mij komt dood en komt de reden later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 ik ga slapen, lieve mensen weltrusten, en tot morgen. liefs, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Lytse gecondoleert met het overlijden van je schoonma. Sterkte de komende tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Originally posted by: JenIk denk echt niet dat dat meespeelt. Als je als vijfjarige in een ernstig verkeersongeluk betrokken raakt, en dood gaat, dan was je daar niet aan toe. Dan had je gewoon pech. Daar zal iedereen het mee eens zijn.Als je als 75-jarige overlijdt terwijl je helemaal op bent, dan heb je ook pech.quote> Waarom maak je zo een vreselijke k```opmerkinggetuigt van weinig verstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Dat was cynisme, Jootje. Als je dat niet begrijpt, dan kan ik het niet helpen. Zolang Tactive me geen opmerking geeft, mag ik dit soort opmerkingen volgens mij neerschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden