Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 mei 2013


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Weer even terug.

@ Lenie: volgens mij ziek ik je de laatste tijd minder op het forum. De liefde?

Goede reis naar Polen en inderdaad een testcase voor de liefde, zo 'n onderneming.:D

@ Marika: moet je zoveel dingen veranderen dan, om gezond te leven? Ik probeer mijn gezonde verstand een beetje te gebruiken en alles waar "te" voor staat te vermijden.

@ Kastanje: als je het zo opschrijft, lijkt het me inderdaad dat je heel hard van stapel loopt. Af en toe een beetje rust nemen kan geen kwaad!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 74
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Marika: niet te streng zijn voor jezelf hoor. De honden boffen al enorm dat je lekker met ze naar het bos gaat. Als je een keertje moet overslaan krijgen ze er niets van.

Probeer een beetje relaxed met alles om te gaan. Veel patat eten is niet gezond, maar eens een keertje kan best enz.

Je gaat al zo vooruit in conditie door niet te drinken en weer beweging te nemen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, je wilt er zijn voor je bezoek, voor je honden, gezellig zijn voor je partner. Je wilt beter en gezonder ........ maar waar blijf je zelf?

Hoe zou jij je dag morgen kunnen invullen zodat je morgenavond tevreden bent over iets of over je dag of over jezelf? En de lat moet je niet zo hoog leggen dat je het onmogelijk kunt halen.

Ken je de reclame: hoe hoog leg jij de lat? Die lat, dat bepaal jij! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Marika: mijn partner wilde daarom een hele tijd dat ik zou minderen, i.p.v. stoppen. Pas toen hij zag dat dat niet werkte, heeft hij zich er bij neergelegd.

Voor hem is het ook wennen, niet alleen voor ons. Als je jezelf weer een beetje teruggevonden hebt, ben je vast ook gezellig zonder drank en een sigaretje! Eerlijk gezegd vind ik dat hij je de hemel in moet prijzen omdat je zo goed bezig bent!:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn avonden waarop ik vroeg naar bed ga Marika

Je zal zien dat als je dat doet, morgen weer een hele andere dag is.

En dan de volgende dag kun je trots op jezelf zijn, dat je t bijltje er niet

bij neer gegooid hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Marika: je zult zien dat dit een fase is. Toen ik in therapie was en mijn partner niet, had hij het er ook heel moeilijk mee. Ik kwam meer voor mezelf op en niet altijd even genuanceerd. Met de drank is het net zoiets.

Kan je niet samen naar een film gaan kijken of zo?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier wordt trouwens gevraagd of ik mee Pauw en Witteman wil bekijken!

Hij kan het forum soms wel wat dóen, al begrijpt hij ook hoe belangrijk het voor me is.

Wees zo kalm mogelijk Marika. Ze hebben zoveel van ons te verduren gehad, dat ze bij mij wel wat krediet opgebouwd hebben. Volgend jaar kan je er om lachen.

Welterusten allemaal. Ik heb het weer droog gehouden. Morgen maken we er opnieuw een droge dag van, liefst met een zonnetje.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even terug: Lytse, ja ik heb nu weekend. 5 dagen lang. Maar genoeg te doen. Ik krijg vrijdag iemand over de vloer van het oude bestuur van de alleengaandenclub wiens huis schoner dan schoon is. Dus dat ga ik ook maar doen. En dan ben ik ook gelijk lekker bezig en het houdt me van de straat. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Adrie, het was ook een beetje het moment denk ik. Ik kan ook door mijn

wijk lopen en zien dat er mensen allemaal leuke dingen met hun tuin hebben

gedaan. Dat er leuke groenstukken in zitten, dat er speelplekken zijn waar

kinderen zich vermaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je dat ik dat dan bijna niet kan begrijpen. Dat je overgaat op thee. Het is heel

goed hoor. Maar ik zou me dan een potje zitten verlangen naar een biertje en dat

ook bestellen.

Nou vond ik uit eten toch altijd al ingewikkeld, drankgewijs gezien. Ik dronk veel

sneller dan menig tafelgenoot en dan zat ik weer met een leeg glas terwijl de andere

nog vol waren.

En hoe ervoer je het om over te stappen naar thee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap, het voelde goed. verstandig, het juiste om te doen.

vertrouwd ook, want ik ben niet altijd zo mateloos geweest.

doorgaan heeft uiteraard wel door mijn hoofd gespeeld....maar het verstandige deel won.

terugkijkend vind ik het wel rottig dat ik me niet aan het dagpact heb gehouden.

aan de positieve kant staat, dat mijn rem het blijkbaar nog wel doet.

ik ga 'm niet meteen weer uitproberen, hoor, die andere kant is er ook nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...