Spring naar bijdragen

woensdag 8 mei


igor

Aanbevolen berichten

Hoi,

Volgens mij had ik mezelf hier nog niet gemeld.

Vanmiddag afspraak bij de psych gehad. Was toch wel weer verhelderend. Daarna bedacht ik me dat ik mijn medicijnen wel even bij de apotheek kon gaan halen. Nou laat dat even maar achterwege. Morgen Hemelvaart, dus iedereen dacht wat ik dacht. Nou ja, hoe dan ook. Mijn medicijnen waren er niet en volgens de huisarts mocht ik ook niets meekrijgen. Maar ze lagen er al, zijn al gedeclareerd bij de zorgverzekering en betaald en nou ja, moeilijk moeilijk.

Dus ik naar de huisarts, een formulier halen zodat ik ze wel mee kon krijgen en weer naar de apotheek. Weer die drukte in. Ik realiseerde me opeens hoe wij NL'ers toch afhankelijk zijn van medicatie. Hele zakken met doosjes werden afgegeven. Soms voor hele gezinnen. Soms voor slechts één persoon.

Nou ja, twee uur verder en ik heb mijn medicatie voor 2 weken.

En nu ga ik er weer vandoor. Druk, druk, druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zomaar Agnieta, ik was een film aan het kijken. Ik ben misschien een beetje moe. En de laatste tijd ging het zo goed.

Ik denk dat ik de film uit zet. Die had ik toch al eens gezien. Boven een sudoku maken (probleemoplossend denken helpt tegen depressies en bij mij zorgt het ervoor dat ik de dag los laat) en slapen. Ik hoop, nee denk dat het morgen weer beter gaat. :heart:

In ieder geval nog even de mantra:

"drinken helpt niet, het zorgt er alleen maar voor dat morgen met zekerheid een rot-dag wordt"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach Aak, dit is al zo vaak gebeurd

en steeds komt het forum er boven op hoor.

Als ik de nieuwelingen lees, hebben ze net zoveel

aan het forum als ik destijds.

alleen dat is al de moeite waard om voor te blijven

en dan hebben we elkaar ook nog, en onszelf.

kortom: we shall survive:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag veel op pad geweest. Vooral leuke dingen gedaan en ook van genoten.

Vanmiddag met een vriendin de stad in geweest en bij haar gegeten. Ze had me wel vaker uitgenodigd, maar had die uitnodiging altijd afgeslagen. Voel me dan al snel een indringer in hun gezin.

Dat is iets wat in mij zit. Want ergens weet ik wel datum daar altijd welkom ben.

Vanavond heb ik een vriendin geholpen met het leeghalen van het huis van haar pas overleden vader.

Was heel fijn (al klinkt dat misschien gek in deze context) om dit te doen.

Ik ben net thuis en had nu normaal gesproken mijn eerste glas wijn al opgehad.

Ik heb het niet in huis, dus geen gevaar dat ik toch ga drinken.

Ik voel wel dat de trek een stuk mindering geworden.

Ik heb niet alles gelezen over de dagdraad, wel de laatste postings over hoe het forum eerder was.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik als nieuwkomer veel aan het forum heb. Ik realiseer me nu dat India al vaker heb gezegd. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.

Ik ben blij met de oudgedienden o het forum, maar ook met de nieuwkomers net als ik.

Overal pik ik wel wat op waar ik wat aan kan hebben.

Ik ga nu een lekkere kop thee drinken, TV kijken om even mijn gedachten te verzetten.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi he Kastanje

en ja ook zoiets samen doen kan fijn zijn

puur en eerlijk

want je beleeft het nu "echt"er dan met drank.

en je bent dus ook echt welkom om bij iemand te eten

wat een ontdekkingen al zo snel.

en ja de ouwetjes en nieuwelingen vullen elkaar aan

en zijn hier allemaal om hetzelfde: adb worden en blijven

dus we gaan voorlopig nog maar door he.

slaap lekker :lips:

boekje roept

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3, ik zeg het natuurlijk verkeerd, maar dat had jij allang door. ;)

Hoe NL ervoor staat qua medicijn gebruik is voor mij iets dat ik niet kan zien, maar als mijn apotheker een afspiegeling is van NL, dan gebruiken we met zijn allen nog al wat.

Ik had het er toevallig over met de apothekervrouw. Want er was gesteggel over mijn medicatie(gebruik). Ik ben van een bepaald medicijn van 75mg naar 150mg gegaan, dat vond de assistent van mijn dokter reden genoeg om nieuwe medicatie te bestellen. Ik vond dat niet nodig, omdat ik net voor een maand 75mg had gehad. 2x75mg is toch ook 150mg? Apothekersvrouw gaf me gelijk en toen dacht ik ook gelijk verder, toen ik er voor een tweede keer stond, is het echt nodig dat we onze doktersassistenten volgen? Hoe dan ook, toen mijn medicatie op was, was ik opeens drugged haha :D En moest ik van apotheker naar huisarts en weer terug. Niets aan de hand. Maar kennelijk moest ik drie keer hetzelfde verhaal uitleggen voor iemand het begreep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...