Spring naar bijdragen

Donderdag Hemelvaartdag 9-5-2013

Aanbevolen berichten

Wat kan opruimen en schoonmaken toch veel voldoening.

Moe, voldaan en trots zit ik nu op de bank.

veel gedaan vandaag, maar wel in een voor mij rustig tempo.

Regelmatig een pauze tussendoor genomen. Uit gewoonte en omdat ik het lekker vond zou ik nu een biertje nemen.

Dat realiseer ik me, maar het is niet zo dat ik gek wordt omdat ik het niet in huis heb.

Het is goed zo.

@kunsie: fijn dat ook jij uit je holletje bent gekropen, alleen is ook maar alleen toch.

@lytse: de volgende keer zal ik inbreken, die verantwoording ligt helemaal bij mij. En ja niet te veel willen, maar toch doorgaan op de ingeslagen weg; om daar de balans in te vinden is een mooie uitdaging. Daarbij komt dat ik mezelf niet te hard moet aanpakken als die balans toch een keer doorslaat, naar welke kant dan ook.

De bos bloemen heb ik een mooie plek gegeven in mijn opgeruimde en schoongemaakte slaapkamer.

Ik ga nu even iets eten.

Tot later.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb vandaag ook een theedoosje gelakt. Het theedoosje vond ik erg mooi, maar de kleur niet. Nu is hij helemaal naar mijn zin. Ik heb al een grote theedoos voor dochter en eventuele gasten en in dit doosje komt mijn eigen thee. De thee die ik tegenwoordig 's-avonds zo graag drink zoals een Pu-ehr thee, Detoxthee of Slaap lekker thee.

's-avonds als ik deze thee-en drink is dat altijd voor mij een moment dat ik voel dat ik goed bezig ben. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapi. Na het eten drink ik eerst wat koffie en rondom 21.00 - 21.30 uur ga ik over op de thee. Meestal 2 koppen en dan is het tijd om te slapen, maar ik kan me er best op verheugen. En nu ik mij eigen doosje heb al helemaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal wel 1x. Ik zal dan maar niet vertellen hoeveel koppen thee ik normaal op mijn werk drink :o

Ik vind het zo gezellig zo'n grote theebeker vasthouden. Ook op werk. En dat ik er 's-nachts een keertje uit moet ........ ach, ik slaap ook zo weer in. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zo'n bakkie thee (nou ja, in jou geval beker), heeft ook iets gezelligs.

Dat heeft wijn ook, of een biertje, alleen raak je daar alleen maar toeter van.

Nee, dan maar gewoon aan de thee, vind je ook niet.

Het labeltje "gezellig"hangt daar toch ook aan.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Oeps... Bedankt voor alle felicitaties maar ik verjaar dus op 5 september :$quote>

Oh Jen,
Hoe kan dat nou weer?
Je staat aangegeven als "jarig"!
Nou ja, dan doe je maar alsof, krijg je toch een beetje feestelijk gevoel:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Kunsie hoi,

Het forum is geen bruin café.
In die zin vind ik het niet belangrijk te horen dat je drinkt.

Wat ik belangrijker vindt is je doel/plan.
Als er hobbels, kuilen of beren op de weg zijn in je gestelde
doel, kan er vrij over gesproken worden.
Ook over het drinkgedrag.

Maar om zomaar te melden dat je zit te drinken, dient geen enkel doel.
Praten over drank in 'de weg' die je wilt gaan is niets mis mee.
Daar is het forum voor en dat werkt helend.

Groet.quote>

En hier sluit ik me helemaal bij aan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Jen,

Ik meende me al zoiets te herinneren over je verjaardag. Het heeft te maken met het opgeven van je geboortedatum in je profiel. Met al die goede wensen moet je toch wel een plezierige dag hebben gehad, hoop ik.

@ Bollie: vandaag had ik een wat mindere dag. Mijn voorhoofd zit vol. Ik ben al weken op en neer aan het gaan met verkoudheidachtige klachten. Verder ben ik wel lekker buiten geweest. Manlief heeft de speech voor morgen klaar, kleding is klaar enz. Je hangt er toch een beetje tegenaan, maar morgenavond is alles, hopelijk goed, voorbij.

Vanavond darten, maar mijn hoofd staat er niet naar.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben Snoepje al een tijd niet gehoord. Ook van Gunn zou ik graag iets meer weten.

Aicha???

Zo zijn er nog een heel stel te noemen. Zo lang het goed gaat vind ik het best, als ze ons maar weten te vinden op mindere dagen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik ga slapen.

Baal er een beetje van, dat ik nog steeds zo uitgeteld ben sávonds.

Lig er al weken tussen 9.00 en 10.00 in

Heb dan soms nog moeite met opstaan.

Enfin, is vanzelf gekomen, zal ook wel weer vanzelf gaan.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

de vrouw met het olifantengeheugen...

Ik wens je heel veel sterkte voor morgen, en hoop dat het, voor zover dat mogelijk is, een "goede" dag mag zijn. Zelf heb ik vorig jaar voor mijn vader ook een kleine "afscheidsrede" gemaakt, en dat voelde goed. Voor mijn moeder deed ik dat jammer genoeg niet - dat was in 2010 en ik was toen zwaar aan de alcohol. 'k Voel me er nog steeds schuldig over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jen: bij mijn moeder heb ik een speech gehouden. Manlief doet het nu bij zijn moeder. Het vervelende is dat ze nogal een verschil maakte tussen haar twee kinderen. Mijn man kreeg alle ruzie en narigheid en zijn broer kon geen kwaad doen. Ze had een vlijmscherpe tong en dat horen we nu ook terug als reactie van allerlei mensen. Hij wil haar dus niet heilig verklaren en toch even aanstippen dat ze niet de gemakkelijkste was. Het laatste jaar, toen ze meer ging dementeren, werd ze milder en vriendelijker. Voor ons allemaal prettig, als laatste herinnering.

@ Rapi: welterusten. Het wordt uiteindelijk beter!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ruim 40 jaar op mijn hoede geweest voor schoonma. Ze speelde iedereen tegen elkaar uit en stookte. Ik had mijn schoonvader beloofd dat ik goed voor haar zou zorgen en dat heb ik tot het einde uitvoerig gedaan. Ik ben nu wel opgelucht dat het erop zit.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeeldje van oma: toen we haar gisteren gingen uitnodigen voor ons huwelijk, voegde ze me toe dat ik wel een beetje mag afvallen. Gezien ik er zelf veel complexen over heb dat ik in een paar jaar tijd 20 kilo ben bijgekomen, was dat niet echt zo leuk om te horen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jen: die komt me bekend voor!

Wat dacht je van een schoonma die zelf ook te dik is en het afvallen wil niet lukken, die steeds maar hapjes voor je neus zet en je onder druk zet om toch vooral te eten: zo gezellig!:D

Trek het je niet aan hoor. Je partner kent je zoals je bent en heeft niet een foto van een slanke den van 20 voor ogen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb (alweer) een verkouden hoofd, dus ik ga maar afhaken, droog. Morgen maar een pijnstiller er tegenaan gooien als het dan nog zo is. Ik raak het maar niet kwijt; het gaat op en af.

Duim morgen maar voor ons. We moeten om 15.00 uur bij het crematorium zijn. Daarna is er, naast hapjes e.d. ook drank, maar die neem ik in geen geval.

Welterusten en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...