Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jen, straathonden te over hoor.

Spanje en Roemenie grossiren er in.

Er zijn aardig wat internetsites waar je ze zo voor het uitzoeken hebt.

En als ik mijn collega's hoor die op vakantie gaan naar bepaalde warmere landen dan komen bij bosjes om wat te eten bedelen bij je als je daar vakantie viert.

Ik heb gelukkig geen behoefte aan vakanties ver weg, maar alleen dat aspect zou mij al tegen houden om naar zulke plaatsen te gaan.....

Ook onze hond is ooit een echt straathond geweest in Spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo af en toe komen we elkaar tegen he Yvonne :-)

Met ne stratier - straathond - bedoel ik eigenlijk een bastaardje. Ik ben niet echt een voorstander van het kweken van honden - veel te veel inteelt, genetische ziektes, en etc.

Een échte Spaanse straathond is natuurlijk ook welkom bij mij, maar nu even niet: twee honden is genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Hihi Adrie, zoiets:D, overigens ook goedemorgen.
koffie is inmiddels helemaal klaar, dus genieten maar.
Ik zat even bij te lezen op de soapdraad van BB.

quote>


Oei, ja.
Ik ben nogal een aanhanger van soaps, dus nu thuis bijna afgelopen is, dacht ik hier even een nieuw windje in te blazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik vernomen dat mijn goede facebookfriend Tom van Zantvoort is overleden.

Omdat mijn verslagenheid en verdriet enorm is ben ik vandaag niet op ADB aanwezig om dit verlies samen met mijn trouwe viervoeter te verwerken.

Tom was een dierenactivist in hart en nieren. Hij heeft gekozen tussen een oneindig gevecht, naar oneindige rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In één zin "vermeend" en "boven de pet", dat is natuurlijk ook een inkoppertje he.

Maar ik geef toe dat ik me doorgaans alleen bedien van een transcriptie op een citaat uit "Wuthering Heights": schat, wat zie je er sexy uit vandaag. "Serieus?" "Ja, ga maar rap werken voordat ik me aan u vergrijp."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...