Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 april 2013


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt helemaal Vonnie. Op die spullen moet ik ook heel zuinig zijn, iets wat ik nog steeds niet goed kan, omdat ik er nu eenmaal weinig waarde aan hecht. Maar ik heb altijd toch geleefd van 2e hands spullen, en J. zo dat alleen dure dingen zijn goed. Ach we kijken wel. Na volgende week krijg ik het misschien wat rustiger.

Moghu Igie. Vijver weg????? An me nooit nie :o:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen smoes voor te verzinnen Aakie, gewoon gáán dus.

Maar eerst een grote beker lekker verse koffie voor je, goede morgen.

Bol, lekker tussen al die spullen gaan leven, ze gebruiken en er van genieten.

Dat is de bedoeling van dat soort spul hoor.

En gaat er iets kapot, dan gaat het maar kapot.

Mooi spul hebben en bang zijn dat er iets beschadigt.... tsssss, kun je het beter niet hebben.

Genieten meis. lekker doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Aah, lekker, veel koffie, dank je wel

Ik heb ook al een krekkertje met ..tada...frambozenjam ... yes en jammie. Geen likje, geen lepeltje, maar gewoon met een mes helemaal tot in alle hoekjes uitgesmeerd. :$ nu móet ik welgaan zwemmen, vermoed ik.quote>


Jaaaaaa, want dat ene krekkertje doet ut um hoor... daar groei je hartstikke van dicht, ahahahaha.


Luitjes, ik vind het heel vervelend, maar ik ga ook aan de slag hier.
Voor ik het weet is de dag weer voorbij en dat wil ik niet...

Dus ik wens jullie een goede dag... laterrrrrrrrrrr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen trouwens!

Zal ook maar weer eens een up-date plaatsen, want is weer veel gebeurd. Zoals sommigen wel weten had ik bij mijn trigger (ex vriendin) de deur achter me gesloten en was naar een tussenhuis van de verslavingszorg gegaan. Op zich mooi idee, maar werkt dus niet. Het zou een veilige omgeving moeten zijn, zonder drank of andere middelen maar er word daar meer gebruikt dan in een gemiddelde kroeg...Toen ik maandag morgen dan ook nog eens op mijn verplichte werk kwam en daar gelijk een fles sterke drank en een lijn speed onder mijn neus kreeg was dat voor mij de druppel! Gelukkig heeft mijn nieuwe vlam een huisje in een heel klein dorpje, en is dit veiliger en daar zit ik nu dan ook. Ik heb het daar in het opvanghuis niet droog kunnen houden, dus ben hier maar weer opnieuw begonnen.

Zo, nu eerst een bakkie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, heel bericht getypt en weg!:angry:

Nogmaals goedemorgen allen.

Ik ben vroeg, want ik ga straks naar de bollen met buurvrouw. Helaas regent het zachtjes en het is grijs met grijs. In ieder geval ben ik niet meer chagrijnig!:)

Ik probeerde de hovenier te bellen, maar kantoor is pas vanaf 10 uur open en de mannen zijn de hele dag uit werken! Dan maar bellen als ik terugkom. We kunnen de auto nog niet parkeren, want het opritje scheelt 40 cm met de straat!

@ Aggie: gecondoleerd met je oma. Oma 's zijn vaak een solide rots in de branding, misschien bij jou ook wel. Je zult haar missen. :heart:

Nu snel verder lezen. Kijken hoe ver ik kom.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Mark: ik heb daar nooit iets mee te maken gehad, maar hoe stom kunnen ze zijn.

Goed dat je nu weer een nieuwe start maakt. Ga ervoor met je nieuwe vlam.

@ Aicha: we maken er gewoon een goede dag van!

Voor jullie, de harde werkers (Bol) en alle anderen: veel plezier vandaag en julliehoren later van me. Omdat de zon vandaag niet zichtbaar zal zijn hier een :rose: van mij.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Agnieta
Heb ik ook gedaan.
Het is wel goed
alleen kan ik er niet mee omgaan, denk ik.
Igor.

Waarom ga ik dan weer drinken.
ik snap het niet.quote>


uit boosheid omdat ze er 'vandoor' is gegaan?
als 'goede' smoes omdat de trek toch ergens in je achterhoofd is?
uit zelfmedelijden?

maar je weet het helpt je geen zak. neem jezelf bij kop en kont en laat oma zien hoe sterk je bent. ze was vast en zeker beretrots op je omdat je het droog hield. en dat je nog 1 keertje gestruikeld bent vergeeft ze je vast en zeker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hard aan het werk. Het gaat allemaal zoveel beter. Ik werk ineens systematisch en snel. Ik heb nu al gedaan wat ik normaal op een hele dag zou doen. Het stoppen heeft echt heel veel voordelen. Maar goed toch weer angst voor het lange weekend. Ik zit nu al weer excuses te bedenken om mezelf te kunnen belonen. Ik zal maar wat activiteiten gaan verzinnen. In ieder geval moet ik morgen eerst nog een dagje werken. Dus word mijn weekend weer een dagje korter.

Nou gauw weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh lijsters, kan nog net.

Agnieta, sterkte meid, hou 't hoofd koel maar gooi d'r niet nog meer koelvloeistof in, heh!

Ik was nog vrij jong toen m'n laatste oma overleed, 12 ofzo, en vond dat vre-se-lijk.

Ontroostbaar. Opa gleed daar 2 maanden achteraan ook weg, maar dat vond ik wel iets moois hebben, toen al.

Hou 't zo droog als jullie willen, hele en halve droogstoppels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: dhk
...Maar goed toch weer angst voor het lange weekend. Ik zit nu al weer excuses te bedenken om mezelf te kunnen belonen. ...quote>

Niets mis mee. Beloon jezelf met een lekker lang droog weekend.
Lastig? Ach, de mooiste beloningen zijn immers die waarvoor we het hardst gewerkt hebben?



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hottie wat ben jij toch ontzettend lief. Ik weet niet of je een partner hebt maar die moet wel gelukkig zijn met jou. En heb je nog geen partner dan gun ik die jou van harte.:heart:

Zo de Bolle is klaar met witten en opruimen de sl. kamer is schoon dus kan ik morgen gaan schuren en verven. Het einde komt in zicht lieve mensen, en ik zal heel blij zijn als het allemaal achter de rug is. poeh poeh.

Zo nu mezelf weer ontwitten want ik heb er altijd een handje van om mezelf mee te kliederen. Lijk nu net een Yeti :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...