Jaap Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 En Jane ook welterusten. Ik ben ook moe, heel de dag in stad rondgehangen. En bijna hadden de grieken Europa aan de alcoholvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 pfiew. Eigenlijk mag ik dat hier niet zeggen maar gezien etcetera: ik ben zo zat als een kanon en nog gelukkig ook :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 was EIGENLIJK al slapen, maar bij t uiloggen zag ik Jennepeneke... hebt Ge mijn liedjes gehoord? maar nu ga ik echt en echt wel weer slaap poging doen! Kus JEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Van mij mag je het zeggen hoor Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ja Kunsie, ik geloof dat wij onlangs een misverstand hadden. En nee, VM, ik zat in de Oost-Europese muziek daarnet. Die mannen kunnen drinken zeg! Heb het lief zowat naar huis moeten dragen :$ - drinken moet je toch echt leren :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Waar zit uraneke trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ja Jen, wij hadden een klein misverstand. Maar allee, ik ben de beroerdste niet en ik ben vrij meegaand:) Irunalone komt zich vast wel zometeen ff melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Oppassen hoor kunsie, dat meegaande gedrag zou wel eens een symptoom van je alcoholische persoonlijkheid kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 En nederland en belgie zijn ook heel lief voor elkaar geweest vanavond. Op het songfestival gaven ze elkaar douche points:D Dus we houden allemaal best wel van elkaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Groepsknuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 zou best kunnen Jen. Wie weet is dat ook echt zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 En zeggen dat ik vandaag alleen "sociaal" gedronken heb. Hips. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Heb jij niet sociaal gedronken dan? Ik in ieder geval niet, ik ben te ver doorgeschoten. Maar morgen stop ik weer voor een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Maar nee Kunsie. Ik was nogal sarcastisch aan het zijn. Op dit forum worden alle menselijke problemen verklaard vanuit alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Jawel, ik heb sociaal gedronken, maar als sociaal drinken in behoorlijk grote hoeveelheden komt dan moet je passen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 en grotendeels ben ik het daar mee eens. Veel problemen komen voort uit alcohol. Maar ik heb een vriend leren kennen, die daar ook anders over denkt. Die heb ik leren kennen via dit forum. Dus die vriend in ik kunnen urenlang bellen en strijden over wie er gelijk heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Originally posted by: JenJawel, ik heb sociaal gedronken, maar als sociaal drinken in behoorlijk grote hoeveelheden komt dan moet je passen zeker?quote> van mij moet je niks,Je moet zelf maar kijken wat het beste voor je is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Ach ik heb me geamuseerd. Onlangs heb ik - of eerder heeft mijn toekomstige - een paar hulpverleners uit het huis gekieperd die zowat alles toeschreven aan alcohol. Ik dronk al een hele tijd erg weinig, dus ja ... Ook mijn neuroloog bevestigde dat het daar niks mee te maken kan hebben. Ontslagen worden om medische redenen, terwijl de helft of wellicht meer van de wereld denkt dat het je eigen schuld is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Hallo belle, sorry dat ik hier over drinken bezig ben. Jij zocht vermoedelijk iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Allez, belle is ook weg dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden