Spring naar bijdragen

zaterdag 18 mei

dhk

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, hier ook aan een lekkere bak koffie

@ dhk, ik wens je een goede werkdag toe

@ Adrie, veel plezier met je gezinnetje vandaag. Hoop dat de zon er ook nog even doorkomt voor je.

@ Belle vandaag weer een nieuwe start! Toppie meid. :present:

@ Kastanje en ik staan een maand droog dus ff een :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff op de discussie van gisteren terugkomende:

Als ik vanaf het moment dat ik besloot te stoppen met drinken alle misstappen niet meetel stond ik nu al 10 jaar droog.

Voor mij is iedere misstap wel een band plakken geweest en weer verder gaan maar voor mijn gevoel begin ik toch weer toch weer een beetje opnieuw.

Stoppen is voor mij stoppen en iedere misstap is voor mij toch weer tellen vanaf dag 1.

But that's just me.

Alhoewel tellen doe ik ook niet echt het is Just for today. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk vind ik mijn verhaal een beetje tegenstrijdig. Maar goed zo zit het nu

eenmaal. Zal de tegenstrijdigheid in mij wel zijn.

Dank DHK.

En voor Kastanje hang ik een :musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present::musicnote::sun::present:

Voor mij geen slingers please. Ben wel eens een jaar van de drank af geweest en toch weer begonnen.

Slinger voor mij als ik het eerst maar weer eens een jaar droog heb gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Aicha
Voor mij geen slingers please. Ben wel eens een jaar van de drank af geweest en toch weer begonnen.
quote>

Nou dan krijg je een slinger zo maar. Gratis en voor niets.
:heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun:

Belle niet te streng zijn voor jezelf. Zou je niet kunnen proberen om, als je trek krijgt, hier te komen? Misschien kunnen we je helpen.
En krijg je trek, ga dan eten. Een kop bouillon kan wonderen doen. Echt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Hier geen misstap, maar gewoon doorgaan en verder ben ik niet van plan om gisteren terug te lezen :)

Dagpact

Tatum

Albert

Lytse

Ik heb plannen genoeg. Ik wil beginnen met een ontbijt-uitsmijter. Dat is een uitsmijter met 1 boterham, 2 eieren en ham en kaas ertussen.

Daarna ga ik de stad in. De laatste keer heb ik 2 jurkjes gezien en een trui voor de zomer. Vandaag ga ik kijken of ik ze nog leuk vind.

En als laatste wil ik weer tussen 15.00 uur en 17.00 uur hier op de bank gaan liggen. Als de zon schijnt, dan schijnt hij op de bank. Maar als de zon wegbijft (zoals nu) dan pak ik er een dekentje bij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bol weer wilde opruimplannen voor vandaag?

@ En voor een ieder die het moeilijk heeft omdat hij of zij alleen zit en daardoor trek krijgt,

vooral op het forum komen. Al is het alleen maar voor een babbeltje. Ben je toch niet zo alleen toch?

Voor een prive babbel kun je me een p.b. sturen. Kunnen we misschien even chatten ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienmorgen

kastanje en aicha :ro:heart:se;:musicnote::rose

wat kan je leven toch snel veranderen zeg

eerst 20 maanden zonder drank dan weer 6 maanden aan de drank

nu weer haast 6 weken zonder...

maar het maakt mijn ook onzeker ,,omdat het nu wel erg makkelijk gaat..een relatie met iemand die niet drinkt is een stuk rustiger en totaal niet saai

alleen denk ik nog wel steeds dat ik ooit nog wel eens wat ga drinken..op een feestje of zo of verjaardag het woordje nooit is nog steeds moeilijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoep:heart: : nooit hoef je ook niet te denken, bekijk het gewoon weer dag voor dag.

Nooit komt ook niet meer in mijn woordenboek voor, dat maak mij alleen maar gespannen.

Iets wat nooit meer mag legt druk op je en dat is nu juist wat je niet kunt gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Aich. Eerst de was en dan hier binnen een beetje opruimen en dan weer naar de sl. kamer, eens kijken of ik de deuren al één keer kan schilderen.

Maar ik wil proberen niet al te veel te doen vandaag omdat ik morgen J. z'n huis moet leeg halen. Dat zal pittig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Tatum

Albert

Lytse

Acer

Kastanje

Goedemorgen lieverds,

Bedankt voor de felicitaties :$; wordt er verlegen van.

Ik ben nog niet echt wakker, eerst maar eens een lekkere bak koffie.

Lang geleden was het voor mijn gevoel dat ik zo'n negen uur aan een stuk heb geslapen.

Moet ik eerst even van bijkomen. Ik ben zo duf als wat.

Fijne dag allemaal.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...