dhk Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 goedemorgen. Lekker aan de koffie. Met een luid zingend zoontje. Ben ik even blij dat ik geen kater heb!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 18 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 a3 veel plezier ik mag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Goedemorgen, hier ook aan een lekkere bak koffie @ dhk, ik wens je een goede werkdag toe @ Adrie, veel plezier met je gezinnetje vandaag. Hoop dat de zon er ook nog even doorkomt voor je. @ Belle vandaag weer een nieuwe start! Toppie meid. @ Kastanje en ik staan een maand droog dus ff een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 18 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Goed zo die gaat aicha en kastanje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Nog ff op de discussie van gisteren terugkomende: Als ik vanaf het moment dat ik besloot te stoppen met drinken alle misstappen niet meetel stond ik nu al 10 jaar droog. Voor mij is iedere misstap wel een band plakken geweest en weer verder gaan maar voor mijn gevoel begin ik toch weer toch weer een beetje opnieuw. Stoppen is voor mij stoppen en iedere misstap is voor mij toch weer tellen vanaf dag 1. But that's just me. Alhoewel tellen doe ik ook niet echt het is Just for today. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Eigenlijk vind ik mijn verhaal een beetje tegenstrijdig. Maar goed zo zit het nu eenmaal. Zal de tegenstrijdigheid in mij wel zijn. Dank DHK. En voor Kastanje hang ik een Voor mij geen slingers please. Ben wel eens een jaar van de drank af geweest en toch weer begonnen. Slinger voor mij als ik het eerst maar weer eens een jaar droog heb gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 goede morgen frummels. lekker koffie kastanje voor je maand droog staan en aicha geen slinger dan maar een bosje :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 @ A3 en zo is het en niet anders. @ Igor,ook een goedemorgen and you are a naughty girl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Morgen Bolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Originally posted by: AichaVoor mij geen slingers please. Ben wel eens een jaar van de drank af geweest en toch weer begonnen.quote> Nou dan krijg je een slinger zo maar. Gratis en voor niets.Belle niet te streng zijn voor jezelf. Zou je niet kunnen proberen om, als je trek krijgt, hier te komen? Misschien kunnen we je helpen.En krijg je trek, ga dan eten. Een kop bouillon kan wonderen doen. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Bolleke, ook al zo'n stouterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Goedemorgen allemaal. Hier geen misstap, maar gewoon doorgaan en verder ben ik niet van plan om gisteren terug te lezen Dagpact Tatum Albert Lytse Ik heb plannen genoeg. Ik wil beginnen met een ontbijt-uitsmijter. Dat is een uitsmijter met 1 boterham, 2 eieren en ham en kaas ertussen. Daarna ga ik de stad in. De laatste keer heb ik 2 jurkjes gezien en een trui voor de zomer. Vandaag ga ik kijken of ik ze nog leuk vind. En als laatste wil ik weer tussen 15.00 uur en 17.00 uur hier op de bank gaan liggen. Als de zon schijnt, dan schijnt hij op de bank. Maar als de zon wegbijft (zoals nu) dan pak ik er een dekentje bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 @ Bol weer wilde opruimplannen voor vandaag? @ En voor een ieder die het moeilijk heeft omdat hij of zij alleen zit en daardoor trek krijgt, vooral op het forum komen. Al is het alleen maar voor een babbeltje. Ben je toch niet zo alleen toch? Voor een prive babbel kun je me een p.b. sturen. Kunnen we misschien even chatten ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 goeienmorgen kastanje en aicha :ro:heart:se;:rose wat kan je leven toch snel veranderen zeg eerst 20 maanden zonder drank dan weer 6 maanden aan de drank nu weer haast 6 weken zonder... maar het maakt mijn ook onzeker ,,omdat het nu wel erg makkelijk gaat..een relatie met iemand die niet drinkt is een stuk rustiger en totaal niet saai alleen denk ik nog wel steeds dat ik ooit nog wel eens wat ga drinken..op een feestje of zo of verjaardag het woordje nooit is nog steeds moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Morgen Tatum, strak plan. Ik ga zo weer eens aan de poets en daarna met het schervengericht van A.F.Th van der Heijden verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Snoepje, Ik denk niet in woorden van "nooit". Dat duurt me veel te lang. Nu is het leven goed. Nu drink ik niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Snoep:heart: : nooit hoef je ook niet te denken, bekijk het gewoon weer dag voor dag. Nooit komt ook niet meer in mijn woordenboek voor, dat maak mij alleen maar gespannen. Iets wat nooit meer mag legt druk op je en dat is nu juist wat je niet kunt gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 : Twee zielen 1 gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Dagpact Tatum Albert Lytse Acer Tatum, wat een heerlijke planning lijkt me dat, veel plezier! Allemaal veel sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Ja Aich. Eerst de was en dan hier binnen een beetje opruimen en dan weer naar de sl. kamer, eens kijken of ik de deuren al één keer kan schilderen. Maar ik wil proberen niet al te veel te doen vandaag omdat ik morgen J. z'n huis moet leeg halen. Dat zal pittig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 ik moet inderdaad niet ...nooit ....zeggen ik merk aan mezelf dat het me benauwd gewoon per dag en mocht het eens voorkomen er geen drama van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Nou, kalm aan dan Bolllke. Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd. Sterkte met de verhuizing! Morgen dan hè. bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Dagpact Tatum Albert Lytse Acer Kastanje Goedemorgen lieverds, Bedankt voor de felicitaties :$; wordt er verlegen van. Ik ben nog niet echt wakker, eerst maar eens een lekkere bak koffie. Lang geleden was het voor mijn gevoel dat ik zo'n negen uur aan een stuk heb geslapen. Moet ik eerst even van bijkomen. Ik ben zo duf als wat. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 goeiemorgen frummers morgen wordt het vanzelf een mooie dag:rose: en vandaag gaan we die er zelf van maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden