Madeleine Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Goedemorgen! Ik hoop dat niemand mij het kwalijk neemt dat ik de dagdraad open? Ik was vroeg wakker, dus ben gelijk in de benen gegaan om koffie en thee te zetten en klaar te zetten samen met heerlijke verse broodjes en stukken fruit. Eet goed, mensen! Hier een korte slaap, ben weer aan het opbouwen, dus ben allang blij dat ik direct in slaap viel en ook al zijn het maar vijf uur slaap geweest, het zijn vijf uur slaap. Gedroomd over de buurman en een wedstrijd, waarbij ik met boodschappen moest voetballen. Was er best goed in, haha! Heb een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 goede morgen frummels. lekker koffie madeleine ik zat even een klein stukje terug te lezen en las dat marika €1500 voor de online behandeling moet betalen van tactus. HEEL VREEMD want ik heb hem ook gedaan en het was gratis en anoniem. tevens maakt ze reclame voor een andere site, heb je het niet per ongeluk omgedraaid marika? zo en nu de douche want ik heb haast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Goede morgen, DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Goedemorgen! Eerst maar eens een bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Goedemorgen. Ik ben gisteren voor mijn doen veel te lang achter de computer blijven hangen. Maar ik ben er uit en zelfs op tijd voor een tweede kop koffie. En ik pak een stukje fruit Madeleine. Heerlijk, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 En ik spring op mijn fietsje voor weer een dagje werken, ik begin meteen om half 9 met m'n functioneringsgesprek, nou, dan ben ik wel wakker! Fijne dag allen, doe de gordijnen open, het zonnetje schijnt! Laterssszzzz.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Een hele goeie morgen lieve kanjers. Vandaag gaat de zon volop schijnen dus een wasje doen bed verschonen en IK HOOP VANDAAG KLAAR TE KOMEN MET DE SLAAPKAMER. Hoe vinden jullie die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik hoop het ook voor je Bol. Je hebt er hard genoeg voor gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Mijn mok is leeg, de douche ook dus ik ga mijn tanden poetsen. Ik zie jullie vanavond weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Morgu mensen. Wat een weertje, zonnetje schijnt gul vandaag. En wat een luxe dat ik dan nog een hele vrije dag voor de boeg heb. Nou ja, vrij??? Heb wel aardig wat op het programma staan, maar dat moet te plooien zijn met genieten van de zon. Eerst die zeer verdiende bak koffie maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Tot vanaaf Taat. Moghu Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Werk ze nancy en tatum, Bol, heerlijk, wat zal dat lekker slapen vanavond he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Enne Madelein, tuurlijk neemt niemand het je kwalijk dat je de dagdraad opent. Das juist leuk, komt de rest wel op de geur van de koffie af hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Nou Von. ik denk niet dat ik vanavond m'n bed al heb staan hoor maar het verven enz. is hopelijk wel allemaal af. Morgen poetsen en inruimen. Donderdag gaan we J. z'n huis uitruimen, althans datgene wat hier komt en vrijdag het hout wat er nog allemaal ligt. Dat gaat naar de buren. Dan wil ik het hier in de h.kamer ook klaar hebben. Ach ik doe het lekker rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 je hebt groot gelijk Bol. En áls het dan af is..... mens wat zul dan genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Goedemorgen iedereen! En blij toe dat niemand me het kwalijk neemt. De aantrekkingskracht van koffie is sterk! Ik heb net twee bakken op en ben maar verder gegaan met de thee. Ik moet vandaag twee wassen draaien. Vanavond weer Kippensoep met stokbrood. En verder helemaal niets. Dus ik ben net eens op zoek gegaan naar kleine klusjes. Heb besloten dat ik de lamp buiten maar eens ga afnemen. Ik schijn de enige te zijn zonder perfect schone buitenlamp. Wat je niet doet als je tijd over hebt. In dat opzicht zou dagbesteding wel fijn zijn... Ik moet zo naar de huisarts. Vrijdag ging de afspraak op het laatste moment niet door. Ja, niet dat ik het zo erg vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 goeie morgen allemaal, eerst kopje thee en de was vouwen. dan aan t werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen,DAGPACTAlbertLytsestientjefijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 heb ik tatum er nu af gegooid??? ik snap er niks van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Goedemorgen Stientje. Wat ben je goed bezig Madelein... Luitjes, ik ga aan de slag. Voor ik weet is de dag weer voorbij. Ik hoop dat Sowhat toch weer de kracht ergens vandaan gaat halen om te stoppen. Of misschien crisisopvang of hoe je dat ook noemt? In ieder geval heel veel sterkte voor Sowhat.... En ook voor alle anderen die dat nodig hebben. En laten we er een mooie dag van maken... Laterrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Dan zou ik haar er maar snel weer opzetten Stien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Stientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 dank je yvonne... ik doe hier maar niet meer aan mee, ik doe t steeds verkeerd. en in gedachten maakt het voor mij niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 en eindelijk, daar was ie dan, de zon:rose: goeie zonnige morgen mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 frisse lucht in je longen miranda!!!! mmmmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden