Spring naar bijdragen

Woensdag 29 mei 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

fijn Bol

alle beetjes helpen

en dochter slaapt "gewoon" nu

ik voel me echt machteloos.

Heb de laatste week steeds gezegd

nog even volhouden en we liggen straks

op Kreta en dan zijn alle sores ver weg.

Maar nu zijn ze wel héél dichtbij ineens.

Ik mag zo te fietsen, hopelijk niet in de

stromende regen. Nou ja, spoelt mn hoofd

misschien ook leeg; zonder drank:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede (grijze-regenachtige-koude) morgen,

STERKTE sowhat! :present:

Jane, weet je al wat? Ik duim mee iag.

Taat aan de buikspieren! Cool!

Aak!!! ALS het ooit nog es goed weer wordt, ik bereid me nog steeds voor om het "Westerschelde" toernooi te "winnen" he! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen VM 13.30 u

voor ons kan dat nippertjesaan net

maar anderen die al weg zouden zijn

hebben vette pech.

pfffff ik ben letterlijk leeggelopen

liep tussen pc en wc:D

nou, lekker te fietsen met maatje dus

beetje later, beetje korter

maar wel ff frisse neus

en dochter een dagje extra leren nu

fijne dag allemaal en bedankt voor het duimen en meeleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

Gaat het met het niet roken?

Ik ben zelf begonnen aan een schriftje om mijn rook en drinkgedrag bij te houden.

Ik volg de tabel van Ietje sinds kort (had hem niet eerder gezien) en het is goed overzichtelijk om te zien.

Maar 1 rode smiley in de maand mei.

Top Ietje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LadyJane, ik ben hier alle kaarsjes bijeen aan het zoeken die ik heb en duim met de beide duimen. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar uit wat ik heb gelezen moet het vrij heftig zijn. :heart:

Sowhat, goe gedaan, that's the spirit. En nu stilletjesaan bouwen, stap voor stap. :present:

Hier aan het werk in alweer een kletsnatte haven. Het begint nu serieus mijn ..... uit te hangen hoor, pffff.

IK WIL ZON :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, Jane heeft al geschreven. Het examen van haar dochter is uitgesteld naar morgenmiddag. Dat gaat nog nét goed in combinatie met de geplande vakantie van Jane en haar dochter naar Kreta toe. :)

Ze hoeft de vakantie niet uit te stellen of af te bellen. Beiden zouden zeer kostbaar zijn zonder annuleringsverzekering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Wat een geluk Jane, dat dat examen jullie vakantie net niet in de weg zit. Als je iemand kent die ermee te maken heeft, komt het ineens erg dichtbij!

@ Sowhat: wat ben ik blij voor je dat je gestopt bent met drinken. Hou vol hoor. Doe wat je moet doen, maar drínk niet!

@ Jaap: inderdaad, al een paar dagen niet gezien. Gelukkig is zijn stroomvoorziening al klaar! Ik zag hem in gedachten al liggen met een wijduitstaand kapsel!:o

Van Marika heb ik verder geen andere contactmogelijkheid. Ik hoop niet dat ze een ban heeft.

Hee Jootje! Vandaag gelukkig op het dagpact. Niet uit zenuwen voor de sollicitatie van morgen gaan drinken hoor. Ik duim voor je. Er was ook een andere frummer die morgen een sollicitatie heeft. Kunsie?

Hier vanochtend vroeg opgestaan. Ze kwamen zand storten en meteen begon het toch te plenzen! De jongen die zou moeten egaliseren was in 10 minuten nat tot op zijn hemd. Verse koffie en handdoeken geleverd.

Nu begint het lichter te worden, maar kan er ook gestraat worden?

Verder wasjes gedraaid, was gevouwen, kast weer ingeruimd na twee dagen zonder nieuwe muizen in de vallen enz. enz.

Nu naar de buurvrouw om te fröbelen>

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lytse,

ik ga zeker niet drinken vandaag dat staat vast.

Kan het me niet permitteren.

Ik hoop voor je dat de bestrating door kan gaan, want je kan er maar van af zijn.

En die mannen zijn heus wel wat gewend. Verwen ze maar een beetje dan werken ze wel door.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...