Spring naar bijdragen

Woensdag 29 mei 2013


Aanbevolen berichten

Kanjers ik kan vannacht in mijn eigen slaapkamer slapen. Joepieeeeeee. Moet alleen nog de gordijnen af maken en hangen maar dat kan morgen of zo ook nog. Wat ben ik blij zeg.

Nu hier alles in de huiskamer een beetje doen zodat dat er ook weer een beetje redelijk uit ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O wat fijn voor je Sowhat dat je nu librium hebt, dan wordt het toch een beetje rustiger allemaal voor je. Hopelijk dat je vannacht ook een beetje rustig slaapt meid, dan zal je zien dat je morgen weer wat beter bent.

Ik ben erg blij voor je.

Hier bijna de h.kamer ook weer in z'n ouwe doen. alles staat weer op z'n plaats en ik kan vanavond lekker onderuit gaan zitten.

Morgen dan begint het weer opnieuw. Dan komen er veel spullen van J. waaronder een grote spekkachel. Vind ik erg mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie, ik ben ietwat onrustig.

In mijn hoofd is er één stem in aanwezig die continu tegen me zegt dat ik niet naar de winkel wil voor sigaretten. Dat is al heel wat, eigenlijk. Mijn hoofd is wel compromissen aan het sluiten. Als ik dan echt geen sigaretten haal, misschien dan wel Cola Light? Of; Je kunt niet alles tegelijk. Dus haal maar gewoon cola light. Verslavingen, rotspul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van het fröbelen. Buurvrouw vindt het altijd erg gezellig. 3D is niet echt mijn favoriet, maar we hebben wat te doen.

@ Jootje en Joris: duimen zal ik!

@ Sowhat: fijn dat je je weer even meldt. Gelukkig is het met de librium beter te doen. Elke dag een klein beetje beter!

@ Bol: goed doorgewerkt en mooi op schema. Wat zal jij vannacht lekker slapen in je eigen slaapkamer! Gaat hondje mee naar boven?

Verder is er met het bestraten hier helemaal niets gebeurd, hoewel het vanmiddag zo ongeveer droog was, zelfs een beetje zon. Helaas!

Nu journaal. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Navent lijsters!

Rustig hier op de lijst.

Maar druk hier thuis.

Nieuw terras op de avondzonkant, dat loopt af van de terp.

Dus gister en eergister hebben we 'n grote bak gemetseld van 7X4, tegen de garage aan 20 cm, en op 7 meter 60 cm diep.

Nu uitharden en voorzichtig zand erin, volgende week straten, maar dat doet de strater.

Mooi Bol, je huis weer op orde.

En 'n spekSTEENkachel is geweldig, heb er zelf ook aan gedacht, maar was me te prijzig.

En bij 'n houtfornuis ook wat veel.

Het materiaal voor het schilderijtransport heb ik in huis, zal 't dit weekend in mekaar zetten en stuur 't dan naar je toe, kan niet meer wachten.

He, droogstoppels, hou 't zo droog als je wilt!

Doeoeg, Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb iets in de supermarkt gescoord wat ik lang niet had gehad. Een Raket ijsje! Wat zijn die toch lekker! Ik wilde hem al een hele tijd, maar ik wilde geen doos kopen en nu lagen ze per stuk in de vriezer. Goed excuus om er eentje mee te nemen.

Ja, heb wel even een fles cola gehaald. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik keek net even terug tot de dagdraad van vorig jaar om deze tijd.

Toen waren er over de 350 postings.

Niet erg bemoedigend om dit te schrijven misschien.

Kan ook zijn dat ze allemaal netjes droog staan en het forum niet meer nodig hebben:(

(wat op zich wel weer goed is natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond Schorum :D

Ik kom ook weer eens met mijn neus om de hoek spieken hoe het iedereen hier vergaat.

De teller hier staat op 21 maanden, de 2 jaar komen er dichtbij nu ;)

Om Kunsie gelijk maar even antwoord te geven (Kan ook zijn dat ze allemaal netjes droog staan en het forum niet meer nodig hebben).

Dat is wel een beetje de reden ook waarom ik hier niet zo vaak meer ben.

Maar neem van mij aan dat dat een heel goed teken is.

Gewoonweg te druk met burgelijke zaken, ik ben een echt burgertrutje aan het worden :D

Allemaal een fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed Haddie ik wacht wel.

Jammer iet dat het niet gelukt is om het droog te houden. Morgen weer een nieuwe dag meid, je kan elk moment van de dag starten met het adb. worden.

Hoop dat ze gauw klaar zijn Lytse want dit is zo niets als je moet klimmen om je huis in te komen.

Jane ik hoop dat je een beetje kan pitten meid.

Joris suc6 morgen.

Maar zo te zien heb je het wel gehaald Sowhat. Ik hoop dat je nu door kan zetten meid.:sun:

Zo hier hebben ze m'n haar geknipt dus weer een lekker kort koppie.

Verder heeft buuf mijn kleden mee genomen omdat ik morgen anderen krijg, dus zij is ook weer gelukkig. Ja en verder hoop ik dat ik goed slaap want morgen wordt het een sjouw dag.

O ja balen, m'n kleine vijver is lek.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lat niet te hoog leggen, ietje. Dacht al dat het misschien kwam doordat de kinderen thuis zijn en dat er net meer hectiek is dan normaal.

Mijn papa is boos op mij. En dan voel ik me weer altijd dat kleine meisje. Helaas besef ik me heel goed waarom hij boos is. Ik was in slaap gevallen en had een afspraak met hem om de auto op te halen. Hij heeft mij meerdere malen proberen te bereiken, maar ik nam niet op. Ik ben zelfs door de wekker heen geslapen. Tja, balen! Het enige wat hij vroeg was:"Ben je nu nog steeds zo ongelofelijk moe?" Ik kon hem moeilijk vertellen dat ik al voor de derde keer aan de Refusal zit en dat ik, ondanks dat ik bij hem netjes de schijn hoog houd met mijn cola, ik thuis nogal aan het hamsteren ben geweest met bier. En dat ik daarom opnieuw moet wennen aan de medicijnen. :$ Maar goed, we zouden de auto ophalen die weer eens duurder uitviel dan gebudgetteerd. Morgen gaan we de auto ophalen. Ben blij dat hij het eerst voorschiet. Maar ik ga hem woensdag terugbetalen. Heb liever ruzie en mot met de bank, dan met mijn vader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag bij de opticien geweest om ogen op te laten meten voor nieuwe bril.

Blijkt dat mijn rechteroog 20% slechter is geworden.

Nu een verwijzing naar de oogarts, want ze vond het niet normaal voor iemand van mijn leeftijd. Zou dit iets met mijn drankgebruik (misbruik) te maken kunnen hebben?

Ben een beetje geschrokken eigenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg prima Agni, maar misschien binnenkort. Ben nu toch wel erug moe.

Maar ik laat aan jou over wanneer je wilt praten.

En ja, ook ik had niet zo hard moeten uitvallen. Ik beloof dat ik zal proberen het niet meer te doen, maar soms voel ik dan zo veel, en schrijf dan, zonder me af te vragen hoe het bij die ander over komt.

Fout van mij.:)

Nu weer verder met bankhangen.

O en nee hoor ik heb de pomp eruit gehaald maar hij lekt. Heb er gisteren op gestaan en ook al is het rubber, soms kan het daar niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...