Spring naar bijdragen

Donderdag 30 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes.

Het is half zeven geweest, de koffie is inmiddels doorgelopen, en de thee getrokken.

Tijd voor een bakje dus.

Buiten is het hier hartstikke stil, geen zuchtje wind, geen verkeersgeluid en zelfs de vogels lijken te fluisteren.

En alles is zo uitbundig groen geworden...

Wat vind ik dat toch heerlijk: de dag in alle rust beginnen, op mijn dooie gemakje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede morgen yvonne. en alvast voor de frummels die nog op 1 oor liggen. (enne lekker blijven liggen dan blijft het buiten nog iets langer stil ;))

zo een koffie en een :musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon: voor jopie. van harte meid en nog vele gezonde droge jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik ook weer hier. Lekker bakkie koffie erbij. Was al gedraaid en droger staat aan. Afwas zelfs al gedaan. :o En over twee uur richting pap lopen om mijn auto te halen. Dat is weer goed voor de lijn, die vier km. Ze wilden hem ook wel langsbrengen. Nee, ik loop wel. Hmmz.

Jopie, van harte gefeliciteerd! :present::musicnote::light::moon::heart::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Igor, ik was vanmorgen vroeg al geweest, ben bang dat het tijd wordt om je eigen bende schoon te gaan houden meis.

Doe dat nou eerst maar, dan heb je dat maar gehad.

Ondertussen heb ik de koffie en thee maar in de warmhoudkannen gedaan.

Ik ga er vandoor.

Druk dagje weer voor de boeg.

Ik wens iedereen die het nodig heeft sterkte.

Luitjes, Laterrrrrr :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Yvonne, het is hier een en al kommer en kwel.

Heb er nu even niet zoveel zin om op in te gaan want dan word ik alleen maar boos. :devil:

Leg het allemaal nog wel een keer uit.

Eerst om 9 uur even een gesprek met mijn begeleidster van tactus.

Misschien lucht dat wel op. Sta in ieder geval nog steeds droog. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Jane dat was heel raar. Ik droomde dat de toenmalige werkster van J. op straat lag en vier kindjes had gekregen die ze niet wilde. Die lagen ook op straat en leefde nog. Ik schrok vreselijk. Dus heel wat anders dan dat dat past bij een nieuwe slaapkamer.:)

En dat mens is al 60. Dus uitkomen denk ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...