Spring naar bijdragen

zaterdag 1 juli 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 87
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Luitjes, ik ga er vandoor.

Als ik zo naar buiten kijk zal het veel binnen blijven zijn vandaag maar dat geeft niet.

Ik wens iedereen een fijne en een goede dag.

Jane, ik heb zo het gevoel dat jij de enige bent die met een kopje koffie in het zonnetje zal zitten :rose:

Laterrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vannacht ontzettend slecht geslapen. Ik viel wel gelijk in slaap, maar werd weer na twee uur wakker, omdat ik naar het toilet moest. Wat ongelofelijk vervelend en iets dat nu elke nacht lijkt terug te komen. Ik wil straks nog even wat bijslapen, want ik heb ook nog hoofdpijn. Grrr!

Gwen, van harte gefeliciteerd! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

Maar eh, heeft niemand het gezien? Het is zaterdag 1 JUNI en niet juli? Freudiaans?

Ik wilde zeggen dat ik niet meer met de dagpact hoef mee te doen, want heb al

weken geen trek meer, maar voel sinds gisteravond een frustratie (boosheid) opkomen

van dat ik mij de afgelopen week niet goed mijn grenzen heb bewaakt. Zo heb ik

meer dan lief mijn 'werkloosheid' aan deze en gene uitgelegd. Gisteravond heb ik

een ontmoeting met medecursisten gecanceld, want nog een avond daarover spreken

had ik geen zin in. :huh: Dus vandaag:

DAGPACT:

Tatum

Albert

Lytse

Joris

@Stientje, kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jullie beter en meer zouden willen communiceren?

Je 'lief' heeft schijnbaar een andere agenda en komt zo af en toe eens langswippen? :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@joris... soms voelt dat wel zo. maar het ging echt een stuk beter, ik kon dat stuk ook loslaten. maar wat er nu gebeurt, is snap het niet. op t feit na dat door die ...alcohol ik miesschien te laat ben. om t aan te pakken. nooit voor mezelf, maar voor hem... en ik doe zo mijn best. en ik ben trots op mezelf dat het zo goed gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@stientje,

Ik ben geen therapeut, maar wat ik van de professionals vaak wel

hoor en ook lees in de 'psychologische hulpboeken' is dat een relatie

wel op basis van gelijkwaardigheid zou moeten zijn om te slagen.

Het lijkt erop dat je jezelf wegcijfert omwille van 'hem' en de 'relatie'.

Aan jezelf werken is nu belangrijk en zorgen dat je goed in je

vel komt te zitten en adb bent. In dit soort keerpunten in het leven

zul je dan ook soms afscheid van mensen moeten nemen, maar

je zult ondervinden dat er iets beters uit voortkomt.

En je hebt in eerste instantie een relatie met jezelf welke je wilt

onderhouden. Om liefde te kunnen geven, wil je ook lief voor

jezelf zijn. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joris, je hebt volledig gelijk.ik cijfer mezelf niet meer zo snel weg, ik maak bewuste keuzes die goed voor mij zijn. en dt valt wel eens in minder goede aarde. want dat is niemand van me gewend. maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. in ieder geval met mezelf.

lief zijn voor mezelf ben ik wel. lief voor een ander ook. maar dat is mijn valkuil. daar ben ik al hard mee aan het werk. ik maak al grote sprongen vooruit. en ADB helpt daar enorm bij. ik ben blij dat ik deze stap heb gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

ik heb een slow start vanochtend.

Mijn dochter is de deur uit voor de scouting, straks boodschappen doen, huishoudelijke dingen, en wat er ver voorbij komt.

Later vanmiddag komt de vriendin van mijn dochter logeren.

Daarin ben ik wel anders geworden. Dit logeerpartijtje kwam onverwacht en toen ik nog dronk kon ik hier niet mee omgaan. Die onverwachte dingen, logeerpartijtjes, spelen bij ons moest altijd ruim op tijd worden afgesproken.

Nu kan het op de dag zelf nog. Heerlijk vind ik dat, mijn ontspannenheid hierin.

Ik merk ook dat andere kinderen het hier bij mij heel fijn vinden, dat is me de afgelopen week al een paar keer gezegd.

Ik laat ze dan ook altijd (binnen grenzen natuurlijk) ook altijd lekker hun gang gaan.

Nu eerst maar eens ontbijten en mezelf verder opstarten.

Heb het goed vandaag.

Tot later

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kastanje, ik lees wel eens dat je soms erg moe bent en toch nog veel moet doen.

Wat ik wel eens doe als ik het idee heb dat ik "op mijn tandvlees" bezig ben dat is: groene thee met ginseng drinken. Dit is van pickwick en te krijgen in de supermarkt bij de gewone thee. Het helpt mij beter en langer dan koffie. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry van de datum :$ Het was ook nog vroeg. Nog een beetje geslapen en nu helemaal wakker! Tadaaa!

VM: Ik heb wel degelijk water in mijn longen en heb daarom ook 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. Heel sneu, met zo'n ding in mijn neus, hihi. Ik roep op FB nu alweer dat ik aan allemaal wedstrijden mee ga doen maar word keihard terug gefloten. Het schijnt erg gevaarlijk te zijn om volgende week zondag alweer een loopje te doen...

Dit was even het enige dat me zo snel opviel, sorry van de andere posts, ik voel me echt een tuthola nu, snel even teruglezen.

Iig Gwennieeeeeeee :sun::heart::musicnote::present::moon: GEFELICITEERD!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker verfrist terug van een rondje hardlopen. @Kastanje, groene thee puur

kan inderdaad wat bitter zijn. Ik heb 'Inka maté citroen' ontdekt en doe er

soms ook verse gember in. Goed voor ontgifting, nieuwe energie en het

neemt ook trek weg. Een aanrader. Overigens weet Jane meer van

dit product af, dan ik. Zij drinkt een Argentijnse Inka maté, maar is

niet overal verkrijgbaar. Bij mijn 'teebar' moet ik er specifiek om vragen

en dan wordt er bijna geheimzinnig ergens uit een kelder mijn thee gehaald.

Eigenlijk ook wel een leuk ritueel, als we het over rituelen willen hebben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...