Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 juni 2013


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Gisteravond 'vroeg' naar bed gegaan, lekker snel ingeslapen en na twee uur klaar wakker. Ik heb net de moed maar opgegeven om nog verder te slapen, dus maar uit bed gegaan. Om 10u moet ik ook in de stad zijn en het lijkt me niet handig om de laatste uurtjes nog een uiltje te knappen. Ik ben bang dat ik nooit weer wakker word dan. Vanavond maar een nieuwe poging. :)

De Koffie is doorgelopen, de Thee is getrokken, Sinasappelen uitgeperst, de croissants, verse boterhammen, beleg en stuk fruit staat klaar. Dus ik zou zeggen; Tast toe!

Dan ga ik nu eens douchen, kijken of ik van dit duffe hoofd afkom. :P

Fijne dag iedereen! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Irunalone, heel veel sterkte gewenst de komende twee weken,

en Lenie, heel veel beterschap, ik hoop dat die rotpijn snel weggaat!

Lytse, ik weet niet wanneer je op vakantie gaat, maar alvast hele fijne

weken gewenst met hopelijk wat zon! Rust goed uit en geniet!

AlbertRemmo,Stientje en Runningliesje, ook nog een goedemorgen,

en natuurlijk ook voor alle frummers die nog op moeten staan.

Nu snel richting fietsje, maak er een mooie dag van allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal. een kort en zeer onrustig nachtje gehad. nee, niet door de pup. die was zooo lief en sliep als een roos.

vanavond eindelijk een gesprek met mijn partner, hij neemt al een week wat afstand/rust. ben dus wat gespannen. en daardoor onrust in t koppie gehad. maar vandaag hard aan het werk. hardlopen en fris de avond tegemoet.

ik hou het even bij een kop thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Tatum

Stientje

RL

Goedemorgen!

Lekker ontbijtje Madeleine! Ik neem een bakkie koffie en een lekker croissantje. Mijn eetlust is weer terug, dus ik neem het er even van.

Ik voel me super! Redelijk gevaarlijk, vandaar mijn plekje op het dagpact.

Ik neem mijn eten op bed en draai me nog even om.

Ga goed iedereen vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ik zie uitbreiding voor de mogelijke volgende dagdraden. Beschuit en crackers. ;)

Ik zit er al helemaal klaar voor. Gedoucht en opgemaakt. Ik zweet verschrikkelijk en ik weet dat het pure angstzweet is. Ik moest me opmaken en aangezien ik nooit in de spiegel kijk, was het weer spannend. Ik vind dat zo'n onzin van mezelf, dat ik opeens bang ben voor de spiegel en ik weet ook dat het onzin is, maar de angst die blijft maar. En als ik er nu gegronde redenen voor had, maar ook nog niet. Psych zei al; Ik kan je wel vertellen dat het onzin is, dat het in jouw gedachten zit, dat er niets ergs gebeurd als je in de spiegel kijkt, dat er niemand dood gaat, maar verdorie dat weet je allemaal zelf ook al. Met andere woorden, ik ben niet te helpen. :P Nee, even serieus. Ik weet dat wat ik doe verschrikkelijke onzin is. Echt de onzin die ik niet eens kan verkopen aan een ander, nog niet eens aan mezelf, maar waarom houdt het me dan zo bezig? Nou goed.... Genoeg op de stoel gezeten, nu naar de supermarkt voor een koud drankje. (Cola light hoor ;) Voor in de auto, dat kan ik toch niet laten en als ik het nu haal, in de vriezer stop, dan heb ik lekker koud drinken voor onderweg)

Toedels! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, ik denk dat het allemaal best mee gaat vallen straks.

Het moeilijkste heb je al achter de rug heb ik zo het gevoel: in de spiegel kijken bij het opmaken;)

Ik denk dat jouw vader die 'sterkte' waarschijnlijk uit een soort gewoonte heeft gewenst, er niet bij heeft stil gestaan dat jij je vervolgens gaat zorgen maken over wáárom hij je sterkte wenst, want dan hij je allerlei anders gewenst, maar géén strekte....

Jaap, jij ook goede morgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maar denken, kan Yvonne gedachten lezen, maar las net gisteravond nog

even. Daar staat het van je vader.

En toch denk ik dat je psycholoog wel gelijk heeft hoor, dat allerlei gedachten die

jezelf hebt je een beetje in de weg zitten. Ik heb daar ook wel last van. Nou is

het een beetje kort door de bocht om dan maar te zeggen dat je gewoon anders

moet gaan denken. Dat kan vaak niet zomaar. Omdat je in een onbewaakt ogen-

blik zo weer in je oude patronen glijdt. Daar stapt ie wat makkelijk overheen

vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Madeleine, ik heb niet helemaal gevolgd wat voor gesprek je hebt, maar je bent duidelijk gespannen dus wil ik even zeggen dat ik aan je denk en voor je duim! :heart:

Stientje: Het lijkt nu idd meer op "eerst". Niet meer zo ziek, een lange dag voor de boeg, genoeg tijd om na te denken. Dus meer trek. Nu al. Maar ook een duidelijke vastberadenheid. Ik neem de eerste NIET!

Jij hebt vanavond gesprek met je lief he? Succes meid! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit heb ik eens van J. gehoord dat als je overvallen wordt door angst, dat je dat dan bijna altijd koppelt aan de situatie waar je op dat moment in zit.

En iedere keer wanneer je in die zelfde situatie zit, je die angst voelt, maar dat er altijd een andere angst achter zit. Die angst wordt dan zo op de achtergrond gedrukt dat je op het laatst bijna niet meer kan achterhalen wat die eigenlijke angst was.

Succes Madeleine.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...