Spring naar bijdragen

Woensdag 5 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag een hele leuke dag. Geen behoefte om te drinken. :)

Straks zie ik dochter eventjes (ze heeft niet heel veel tijd) en dan laat ik haar een jurkje zien in een extreem dure winkel die heel erg veel is afgeprijsd. En vanavond naar een leuke film in de bioscoop met een paar leden van de alleengaandengroep. En tussendoor nog even in de zon zitten B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

miranda

stientje

RL

Tatum

Joris

AR Gefeliciteerd jongen! :musicnote: Tis een kleinigheid, maar komt uit

een goed hart.

@Tatum: in welke stad is die alleengaandenclub?

@RL: goed dat de ab uit je lijf is. Kijk uit met risicosituaties he?

@stientje: Weet je wie hier een goede analyse kan geven van je dromen? Dat is Bolletje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris ze hebben in heel veel steden een alleengaandenclub. Een groep mensen die gezamenlijk leuke activiteiten ondernemen. Je kunt het googelen op: alleengaanden + naam grote plaats in de buurt. (Ik woon in Noord-Holland en volgens mij woon jij hier ver vandaan) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest er opeens aan denken.

Toch best leuk die nederpop uit de jaren tachtig. Nu moet je je als werkeloze zowat je

kapot schamen, toen was het heel normaal om een klaploper te zijn en kon je gewoon

nog bij de PvdA terecht.

Hoe de tijden kunnen veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@RL, wel stoer van je om naar het strand te gaan. Een mooie stap in

het verwerken van je trauma :present:

Tip! op het terras: focus je aandacht niet op de bier- en wijndrinkers,

maar op iedereen die geniet van een kop koffie, thee, icetee, ijsjes.

Je zult zien dat er ook (en steeds meer!) niet-drinkers zijn en dat

dat ook normaal is.

Mmm :sun: een lekkere bitter lemon met een schijfje citroen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooooow, mijn beste vriend uut Ass'n is er bijna! Ben helemaal hieperdepieper! Naast dat ik haast in slaap val, zo moe, geen idee waar het van komt, sta ik toch te stuiteren. Koffie staat klaar met verse bakkersmakronen.

Mensen, die ervaring heeft me geleerd dat ik de beste vrienden ever heb!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

AR van harte gefeliciteerd! :present::musicnote::heart:

Zojuist wakker geworden. Niet verwacht dat ik het nog in me had. Zo direct douchen. Dan even naar de speelgoedwinkel om te kijken naar een knikkerbaan. De drogist voor Primer (voor op het gezicht haha). Andijvie van de Duitse Budgetknaller. Cola van de andere winkel. En Koffie. En dan naar de psycholoog. En dan om 15.00u komt er een vriendin langs. En dan is er tijd voor Andijvie, mjam! :D

Ik heb me gisteravond bij een vrijwilligersbureau ingeschreven. :D

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie kaart, Adam :)

Dochter vond jurkje niet mooi, en dat gaf ons de gelegenheid om nog een klein rondje stad te doen. Altijd zo ontzettend gezellig, met dochter erbij. Het is zo'n gezellige meid geworden :heart:

En nu ga ik nog even in de zon...... Joepie! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk weer is het toch buiten!

Vanochtend van winkel naar winkel gegaan en ik was net op tijd bij de psycholoog. Ik had het gevoel net aan het gesprek te beginnen, toen ze vond dat de tijd al om was. :P Lag aan mij, ik was heel gehaast. Vriendin zou nu zo ongeveer hier zijn, maar haar fiets wilde niet fietsen. Dus nu maar wat aanmodderen. Enige nadeel is dat ik trek krijg van dit heerlijke weer.

Ik eet vanavond stamppot Andijvie! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

@ Adam: je hebt jezelf overtroffen met de kaart aan Albert. Dat doe ik je niet na.:D

@ AR: lieve Albert van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Moge het komende jaar vele malen beter zijn dan het vorige (speciaal voor wat betreft het delen van je huis).

Albert is jarig, hoera, hoera :moon::heart:B):sun::sun::moon::heart:B):sun::sun::moon::heart:B):sun::sun::moon::heart:B):sun::sun::moon::heart:B):sun::sun::moon::heart:B):sun::sun::moon::heart:B):sun::sun::moon::heart:B):sun::sun:

@ Stientje: fijn dat je wat puzzelstukjes hebt gevonden. We horen het wel.

@ Madeleine: goed dat je je opgegeven hebt voor vrijwilligerswerk. Geen woorden, maar daden!

@ RLiesje: moedig dat je weer naar het strand gaat (en even het water in?). Verwerken van een groot trauma! Petje af hoor.

Tot later allemaal. Ik ga nog even wat doen.

@ Akelei: prettige vakantie toegewenst. Ik ga vrijdag.

@ Nance: wat voel je je kwetsbaar als je afscheid moet nemen van je therapeut. Ik weet het nog precies. Je bent heel veel sterker geworden, dus vertrouwen in jezelf hoor! :heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, H is net terug vertrokken naar de andere kant van het land en ik zit helemaal blij te zijn met de gedachte aan de gezellige dag. We zijn lekker naar het strand gegaan en hebben koffie (!) op het terras gedronken na een heerlijk wandeling. Daarna bij mij thuis onder het genot van een ijskoud colaatje urenlang slap zitten ouwehoeren, we raakten niet uitgepraat. Ik had hem van te voren al verteld dat ik helemaal niet meer wil drinken en zelfs bekend dat ik alcoholiste ben. Hij was trots op me en gelukkig drinkt hij zelf ook amper, dus voelde ik me helemaal veilig.

Het was supergezellig!

Nu ff bijkomen, manlief komt zo thuis en dan nog even lekker op het balkon zitten.

Geniet van de avond, en laten we het samen droog houden! Ik heb iig weer een horde overwonnen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi RLiesje. Ik was nog even op "wie is wie" en zag nu je bericht. Dit was gewoon de eerste stap om weer een normaal contact met het water op te bouwen. Wat fijn dat je zo'n lekkere dag hebt gehad. Daar kan je weer even op teren.

Nu echt weg.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AlbertRemmo, van harte gefeliciteerd!

Sorry, vanmorgen overheen gelezen..

Maar speciaal voor jou:

:present::moon::sun::present::moon::sun::present::moon::sun::present::moon::sun::present::moon::sun::present::moon::sun::present::moon::sun::present::moon::sun::present::moon::sun::present::moon::sun:

Vanmiddag afscheid van mijn therapeute genomen. Bedankt, Jaap, RunningLiesje en Lytse!

Ja, het hakt er in, en behoorlijk!!!!

Ik had een mooi cadeau voor haar gekocht wat voor mij symbool staat voor de

tijd die ik in therapie was en wat ze voor me betekend heeft. En een brief geschreven die ik heb voorgelezen.

Uiteindelijk was zij degene die in tranen was, ikzelf had vanwege

de ongelooflijke spanning en het verlies dat ik voelde een oxa ingenomen en kon op die

manier wel mijn verhaal doen. Straks is die oxa uitgewerkt en ik ben bang dat de emoties

dan toch in alle hevigheid boven komen.

Met : ik ben bang dat ik het niet droog hou, bedoel ik dus de drank. Die tranen, laat vanavond

maar komen. Nu niet , kan niet, moet nog eten maken en meer van dat soort dingen.

Morgen alleen thuis. En ik vertrouw mezelf niet, ben bang voor een terugval.

Heb nog niks gedronken hoor, maar oh oh, dit is wel een moeilijk moment.

Tja, het lijkt een probleem van niks, maar ik hield me zo vast aan die vrouw, nu moet ik

het weer alleen doen...Gelukkig heb ik natuurlijk mijn gezin en gelukkig ook jullie!!

Sorry voor dit ruimte innemen voor iets dat misschien in jullie ogen niks voorstelt,

maarrehhhh, ik zit er ff mee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...