Spring naar bijdragen

Donderdag 6 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

J. zag mij ook als zijn werkster, maar dat had ook te maken met zijn persoonlijkheid. Dat is rot hoor als dat zo is, je bent nooit gelijkwaardig. Ik werkte me de pest .... en hij zat met z'n benen omhoog in z'n stoel te lezen. Bah als ik daar nog aan denk. Dat was geen fijne tijd.

mensen ik ben ff weg. Vriendinnen van mij komen zo een bank halen.

J. heeft in zijn huis nog een créme kalfsleren bank staan. Die nemen ze mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En anders is er nog de scheiding.

Ja, dat mag in Nederland, als je al een hele tijd niet meer happy samen bent.

Lytse fijne vakantie!

Een lekker dagje gehad vandaag.

Nuttige klusjes gedaan, in en om het huis en ook heerlijk gerelaxed in de tuinstoel.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms kan een scheiding wel een oplossing zijn.

Maar dat is natuurlijk helemaal aan de persoon zelf.

Zou wat zijn als wij dat gingen regelen :D

Jaap, ik ben zo vrij geweest je heldere uitleg over het plaatsen van foto's naar het foto draadje op tips en adviezen te kopieëren. Toch zonde als dat verder niet gelezen wordt.

Dat draadje staat daar nu weer bovenaan (voor zolang als dat duurt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even vlug doorgelezen en wil je heel veel sterkte wensen Wijffie met het proces waarin je nu zit. Belangrijk is tijd voor jezelf, om leuke dingen te doen en om na te denken. Een dikke :sun:

Ik zit inmiddels gedouched in mijn badjas op de bank, manlief en ik hebben een wandeling van 10.6km gedaan, wat echt een heerlijkheid was, Wel warm, maar o zo mooi met al dat groen en die blauwe lucht! Vanmiddag heb ik ook al fysio gehad en dat ging ook hartstikke goed, dus ik word steeds positiever. Net zelfs nog even core-stability gedaan en nu lekker bankhangen met een fles cristal clear. Is toch beter dan cola voor de kilootjes, ik wil niet weer boven de 60. Zeker niet nu mijn sportcarriere weer langzaam gaat starten.

Iedereen het beste voor vanavond en wie weet tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof niet zo in schuld Wijffie.

Ik wens je veel KMW en dat je echt bij jezelf te rade gaat hoe je verder wilt.

Zonder elkaar de schuld te geven.

Ieder heeft recht op ruimte voor zichzelf. En dat moet je uiteindelijk toch zelf regelen.

In welke vorm dan ook.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock, wij zijn ook al een keer gebotst en dat is op zich prima, maar wees dan tenminste duidelijk in je berichten en niet zo dubbelzinnig filosofisch. Zeg gewoon wat je bedoelt.

Af en toe duik je op met een theorie, maar je verteld, net als A3 overigens weinig over jezelf.

Hoe gaat het met jou?

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee ik ben niet door de stoel gezakt, dan had ik de hele week waarschijnlijk niets meer durven eten. het was mijn puber, ietwat te druk op de stoelgaan staan.. ze waren al op, er leefde er nog maar eentje. nu dus niet meer...

scheiden kan idd een echte oplossing zijn hoor, in ieder geval voor mezelf!!!!!! dat kan ik toch echt vieren! haha, sorry ex.... ik doe overigens nu wel zijn was af en toe omdat zijn vriendin de wasmachine heeft meegenomen.

ik ben al zeven jaar zeeeeer gelukkig gescheiden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heerlijk, het wordt nu wel een klein

beetje saai, elke dag hetzelfde ritme.

Zaterdag gaar we hopelijk een dagje markten en shoppen

in Heraklion, als ik dochter op tijd haar bed uitkrijg.

We zitten nu op de helft en mijn ervaring is altijd dat de 2e

heflt veel sneller lijkt te gaan dan de 1e.

1 troost is wel dat ook bij jullie het weer beter is geworden.

vond het al zo sneu voor jullie, en kom ook liever terug met

mooi weer weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, kate. ik zorg niet zo veel voor hem hoor. ik wilde vandaag een internetkabel van hem lenen. hij zei; als je er toch bent.... ik zei: jaja, je was zeker....

ik kan ook nee zeggen. leren zeggen dan. daar ben ik mee bezig. vandaag dus niet gelukt! wel tegen een roseetje in de zon, dat dan weer wel!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...