Soothe Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Spud, ik geloof zeker in je groei. Je schrijfsels zijn ook krachtiger geworden. jaja ik lees alles hoor. Zal het aan Anna overbrengen. Meisje werkt nu. Ben je ook in de lengte gegroeid of nog hetzelfde. Een dierenvriend en liefhebber van het poezebeest kan nooit 'verdorven' zijn. Ga goed vrouwtje. Weer een beetje op orde met je vriend nu? Ciao Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik laat jullie, de zon roept en mijn werken ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Vechten tegen alles is onnatuurlijk,dan zie je vijanden die er helemaal niet zijn. Dan wordt men een soort Don Quijote. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik ben dmv van een algehele massage 2 cmter gegroeid nu. Al voelde het toen als een halve meter. Ik schrijf nu wat ik wil, zonder er rekening mee te houden of iemand dat wel aanstaat. Ik neem mijn ruimte in en verkondig mijn geloof. Boeit me niet echt meer of ik al het volk raak, heb gerustelling in het feit, dat ik zonder hoop of verlangen, iets zeg tegen iemand die er wel iets mee kan of niet. Onderbouwen, hoe goed je je best ook doet om de gaten te dichten, niet mijn ding meer. Ik laat het op me afkomen en doe er iets mee of niet. Gegroeid ben ik dus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Nu het dekbed in de overtrek doen. Zijn de vrouwtjes nu handiger. Ik sta te klooien zeg. Dan zijn de punten weer leeg, dan denk je het naar boven te schudden en onstaat een bult in het midden. 2.20x 2.00 meter dat ding. Dus weer proberen. De laatste keer zat de lengte in de breedte. Ik kan met dat soort zaken echt klunzen. Groet en een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 ik ben bij gelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 per ongeluk de lunch overgeslagen en net een heerlijk aspergesoep gemaakt met ham en ei, echt top! nu voor mijn moeder tig gehaktballetjes met koriander en gember maken... rotklus... maar o zo lekker als hapje voor de tapasof tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 @wijffie, wat fijn dat je je iets beter voelt. @hot, wat heerlijk om je weer te lezen, soms overstijg je mijn vermogen maar dat is juist mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Stientje als je iets vergeten bent in een van je berichten en je drukt op bewerken, kun je het er onder plaatsen, dan hoef je geen 3 berichtjes te plaatsen. Ik doe dat nl. zelf heel vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 hoi bolletje, ik zie 'bewerken'niet eens staan!!! oh ja toch!!! lekker blond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Maakt niet uit Stien. Ik vergeet zooooo vaak dingen die ik wil schrijven, of ik zie een hoop fouten. Dan kan ik ze mooi nog ff vlug herstellen, en dan maar hopen dat niemand mijn berichtje al gelezen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 hahaha, ik wist dit niet, had ook nog nooit eerder een forum bezocht, is niet echt mijn ding. tot ik dit op mijn pad egen kwam. voor nu is het goed voor me. voor later zie ik het wel. ik neem dit weekend geen laptop mee, een bewuste keuze om rust te nemen. geen ipad, geen facebook, geen mobiel, alleen voor dringende zaken mbt kids en pup. jaja, die ging ook mee met mijn ex, jee, wat was hij blij. ex dan... en de kinderen ook. maar ik mis mijn kleine meisje nu al... ik ga optimaal genieten van mijn vrije weekend, als is die veel korter dan normaal. half weekend eigenlijk. en ondanks dat ik werk mee neem en straks tot tien uur moet 'werken', ga ik mezelf lekker opladen, wandelschoenen mee, of lekker varen tussen de rietlanden, of beiden!!!! fijn weekend allemaal. ik blijf nog even ingelogd, ben nog niet weg maar ga wel d boel voorbereiden! en ik vraag me af hoe het met igor gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Veel plezier Stientje! Ik ben weer niet bijgelezen, het wil niet echt vandaag. Maar ik leef met jullie allemaal mee en wens iedereen die het moeilijk heeft veel kracht! Ik heb net heerlijk gegeten, na een wandeling van ruim 11km samen met mijn man. Supermooie omgeving, echt van genoten. Weer zo'n positieve dag dus, al blijf ik moe. Maar goed, eerst lekker met vriendinnetje bijgeklept en daarna met manlief op pad. Helemaal goed. En het uiteraard droog gehouden! Ga goed vanavond, ik meld me alvast droog af, mss piep ik later nog wel even langs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 niets terug gelezen nog... wil alleen even melden dat ik weer thuis ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Lenie, nu vraag ik mss iets onbehoorlijks. Maar hoe is het met jouw liefde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Welkom thuis en terug op het forum Lenie! Dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Hoi allemaal, Igor:heart: Irunalone:heart: Marika geen dieren wegdoen hoor, daar is altijd wel een oplossing voor Hoi Lenie:heart: Sowhat:heart: hartjesdag vandaag;) Ik heb een rare dag gehad vandaag, dacht ik gisteren nog wat ik vandaag ging doen, word het vandaag zomaar omgegooid. Maakt niet uit verder, dag is toch wel omgegaan en snel ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 En voor jou ook een , omdat je zo'n rare dag hebt gehad. gaat het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Ja gaat prima RL was alleen even omschakelen, maar da`s zo gebeurt bij mij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 ik wens iedereen een heel fijn weekend, tot later!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 eergisteren asperges en andijvie gegeten met aardappelen en vlees gisteren artisjok en andijvie geroerbakt met champignons aardappel en vlees mag ik nu een uitsmijter? doe het lekker tĆ³ch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 eten klaar nu bankhangen met x-factor fijne avond truste alvast:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Nu meld ik me echt af, ben doodmoe. Wederom een droge dag! Welterusten lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Bedankt mensen, voor jullie lieve wensen, @ ja Lies, het is erg druk en omdat de een t met de ander niet eens is ben ik bekaf, het is een kwestie van constant concessies doen en aanpassen en dan heb ik nog 'maar' zeven persoonsdelen. @Hot: Ik heb een aantal psychiatrische aandoeningen en ben sinds tien jaar patiƫnt. Soms kan ik het ziek-zijn en het gezonde leven van moeder, echtgenote en huisvrouw niet meer bolwerken. Ik krijg dan een opname van enkele weken om me weer op mijzelf te richten, mijn hoofd weer op orde te krijgen, de drankcirkel te doorbreken en mijn medicatie weer uit te zetten. Zie het maar als resetten. Het ga jullie goed! Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 sterkte Ira! te moe om bij te lezen na een shopdag niks gekocht ook nog dochter gelukkig een blouse en horloge en mijn frappoccino debuut was lekker. en net een ldl ontdekt net buiten Cherso dus dat maakt mijn dag kompleet (klein geluk:)) truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden