Spring naar bijdragen

vrijdag 7-6


igor

Aanbevolen berichten

goede morgen frummels. ik ben d'r nog.

straks een gesprek met de psych gelukkig. ik baal van mezelf dat ik toch weer zwak geweest ben maar tja da's altijd achteraf.

wat er prive gebeurt is van de week kan ik niet op het forum zetten helaas. maar het zal nog een flinke staart hebben allemaal en of ik daar tegenopgewassen ben???

ik zal even koffie zetten voor jullie en T.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen AR en Sha en natuurlijk ook iedereen die straks nog inlogt.

Eerst maar eens een flinke bak koffie.

Heb lang geslapen maar echt naar gedroomd, het gevoel dat dat achterlaat even wegwerken, beschuitje kan daar misschien bij helpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Igor veel sterkte!

Deze ochtend ben ik gewekt door buikpijn. :( Wel heb ik gewoon de dagplanning maar voorgezet; Dus boterham is opgegeten en koffie probeer ik weg te werken. Ik ben zelfs de deur al uit geweest. Voelde wel goed tussen de mensen die aan het werk gingen. Helaas ging ik nadat ik had gedaan wat ik moest doen weer naar huis. Vond ik toch echt niet leuk.

Ik heb sinds een paar dagen trek in een biertje. Ik ben zelfs al bezig met het plannen wanneer ik iets kan halen. Maar vooralsnog heb ik niets gehaald. Moet ik ook niet willen. Ik weet waar dit momentje, dat erg lang duurt, vandaan komt. Dus ik geloof dat ik niets anders kan dan het uitzitten.

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

Dagpact:

Albert

Lytse fijne vakantie

miranda

Tatum

Igor, zoek naar wat jou kan helpen. Je hebt al een psych dus om mee te praten. En wat het probleem ook is, alcohol zal nooit het antwoord zijn. Dat zal het alleen maar erger maken.

Wil je gewoon soms je hart luchten, dan mag je altijd een pb sturen. Desnoods schrijf je erboven "ongelezen verwijderen". Alles wat jou maar kan helpen om een moeilijke periode door te komen. Sterkte.

** aangepast: ik had de bestaande dagpact over het hoofd gezien. Tja, nog geen koffie gehad :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een fijne dag Miranda.

Igor, ik ben blij dat je er weer bent.

Had je laatste berichtje van gisteren niet gelezen, je eerste bericht maakte me wel heel ongerust. Gelukkig overbodig... uhm, ik bedoel in die zin dat je er weer 'gewoon' bent.

Ennu, hoe ellendig het privé ook is... je gaat je uiteindelijk alleen nog maar ellendiger voelen als je die fles wegwerkt hoor.

Marika, als de geluiden om je heen inderdaad de oorzaak van het slechte slapen zijn zou ik die oordoppen weer gewoon in doen.

Het wegdoen van huisdieren is wel heel heel zwaar.

Ik hoop dat je het toch nog even kunt uitzingen financieel mét ze, probeer eerst een beetje tot rust te komen emotioneel, het is niet niks om uit elkaar te gaan.

En ga dan de balans opmaken wat geld betreft, ga kijken of er toch niet een manier is om met heel zuinig te leven alle dieren te kunnen houden.

Mocht je aan het werk gaan: er zijn tegenwoordig overal hondenuitlaatservices....

Lytse zal dit niet meer lezen, maar ik wens haar een heerlijke vakantie.

Zo, en nu aan mijn tweede bakkie koffie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Zonnetjes, van harte gefeliciteerd! Volgens mij ben je nog

op vakantie, maak er een mooie dag van!

:present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote:

:present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote:

Vandaag een dagje extra werken, en dat met dit mooie weer!

Naja, we gaan er weer voor! Igor, veel sterkte gewenst.

Fijne dag allen! Latersssszzzzz..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen allemaal, waat een heerlijke nacht heb ik achter de rug, echt zalig.

gister sliep de jongste gezellig bij me, en we namen nog stiekemer pup mee naar bed, echt fout, ik wet t maar t was zooooo gezellig. ze sliep netjes tussen ons in, geen gepiep, geen gedoe.

maar goed, igor, wat fijn dat je vandaag wat hulp aangereikt krijgt. en wat rot voor je dat je je hart hier niet kan luchten. ik hoop dat je dat ergens anders wel kunt. dit is tenslotte toch een publiek iets. of idd een pb naar iemand die je vertrouwt.

ik ga over 20 min aan t werk, moet wel werken vandag tot 22.00... das erg lang maar ja... af en toe een pauze in de zon, op t gras...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon wat vroeger opstaan Jaap Watje... kwart over zeven is echt niet zo idioot vroeg hoor.

Eerst dus maar eens lekker ontbijten en dan hoop ik dat je een weliswaar verlaat maar toch ongekend heerlijk kampeerweekend tegemoet gaat.

Lekker genieten, ben best een beetje jaloers nu.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...