Spring naar bijdragen

Zondag 9 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom net terug van de wedstrijd, super gelopen maar owowowow wat een trek! Nog steeds! Net samen met manlief symbolisch de twee laatste blikjes bier door de gootsteen gespoeld en een gesprekje gehad met mijn maatje. En ik sta op het dagpact dus genoeg steun. Maar man man, wat is dít moeilijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Sowhat! Eet smakelijk!

Ik ben maar in bed gaan liggen, morgen vroeg op en een intensieve dag. Onderzoek bij de arts naar de oorzaak van mijn blackout in het water, verslavingszorg komt langs en de intake bij dissociatieve stoornissen. Gelukkig heeft manlief vrij genomen.

Ik kan opgelucht zeggen dat ik het droog heb gehouden, dankzij jullie, mijn maatje, het jaar- weekend- en dagpact en uiteraard mijn lieve man.

Truste, mss tot zo nog!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig ben ik op zoek naar iemand die me een handje op de weg kan helpen. Ik heb het overzicht niet meer, bij elke plant die ik eruit haal, voel ik me schuldig en wil het liefst deze ergens planten.

Ik ben bezig met een omheining te plaatsen.

Eigenlijk is mijn behuizing er niet op ingericht om iemand onderdak en eten te verschaffen. Ik woon maar in een challetje en ben sinds kort ook werkeloos. Maar je oproep spreekt me aan. En aangezien ik altijd kook voor meer mensen dan ik. Zou ik je diepere gevoelens bij dit willen weten, want is me nu nog te wazig. Nu krijg ik het gevoel, dat je zelf met een heleboel problemen zit. En ik wil je best helpen, maar wil graag weten waar ik aan begin. Wat ik in huis haal enzo.

Hoop dat je deze snapt, en me via pb verwittigd, mocht je de behoefte hebben. Lijkt me namelijk niet iets wat je op een forum zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@gula, een achternicht van me heeft een boerderij zij heeft vaak vrijwilligers die niet aan het werk kunnen komen en die wel wat willen doen, ik weet niet of ze daar ook verblijven maar dat kan ik wel nagaan. toevallig heb ik haar vandaag gezien. ik weet dat ze juist dit soort mensen NODIG heeft, in de omgeving van amersfoort. het is een kleinschalige biologische boerderij met oa koeien, laat maar weten of ik het voor je uit kan zoeken.

by the way, iedereen een hele fijne avond gewenst, ik heb een zalig weekend achter de rug. ik heb alleen vandaag bijgelezen, gister niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Omdat mijn gewicht hetzelfde blijft en soms zelfs stijgt, dacht ik ik volg eens raad van anderen op. Ik heb Yoghurt, Muesli en Stevia gehaald. Toch jammer dat het niet te eten is. Blegh! Ik had nog niet eens een vol kommetje, maar ik zit al een half uur met erg lange tanden te eten. Vooral de Stevia is smerig. Brrrr!

Ik heb trouwens de datum uit mijn onderschrift gehaald. Ik heb nu eenmaal een Radler gedronken afgelopen week. Verder niet hoor. Maar er komt ook geen nieuwe datum meer onder te staan. Vind het wel goed zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, ik ben het helemaal met Gula eens. Daarom schrijf ik me ook elke dag zelf op de dagpact: zodra ik mijn bed uit ga start ik de computer op en begin met het voornemen: "vandaag drink ik niet!" En ik houd me aan dat voornemen, wat er ook gebeurd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve iietje, ook ik ben het met gula eens. en ik ben een minderaar, het is me de laatse maand zeeeeeeeeeeeeeeeergoed bevallen. ik ben zo bewust van alles. let wel ik ben er nog lang niet, mijn weg is pas net ingeslagen maar het is MIJN weg, IK volg hem. het is MIJN keuze. lieve ietsje, alle ellende, sorry frummels, heeft me meer nem meer doen beseffen waar ik sta, wat ik wil, welke weg ik in wil slaan.....

hou je taai meis, kies je eigen pad, niet die van verdoving... het wordt er nooit, maar dan ook nooit beter van. ik kan er nu van genieten, maar wel met mate, kan ik dat nie dan kap ik er echt mee. dan is het geneten op die manier niet meer voor me weggelegd, en dat is ijn schuld, niet die van de wijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje veel en veel eerder aan de bel hier trekken. Waarom een hele week in de ellende zitten voor je komt om dit te vertellen. Zo jammer meid.

Probeer de volgende keer eerder te komen . Misschien kun je dat wat eerder weer de draad op pakken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

super sowhat!!!! petje af!!!! ik kruip er ook zo in met ee heerlijk boek. ik wilde werken dit weekend, maar dit boek hield me in de ban, zo ok de zon en het heerlijke varen in een natuurgebied, de achtertuin van mijn liefste. zeer goede gesprekken gehad, beetje bij beetje komt er weer wat vertrouwen in de plaats ipv zorgen en onrust. ik ben heerlijk op weg...voor mzelf in de eerste plaats....

gula.... kijk even op internet wat de exactie naam is, ik denk dat we het over een en hetzelfde persoon hebbe, dat zou toch wel heel mooi zijn..

ik meld me af, niet droog, maar zeer zeker met enorme mate. sorry, ik wil niemand voor d kop stoten maar ben dus wel ADB. en dat was mijn doel voor voorlopig...

trust allemaal, ik keer me terug in mijn boek..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, wat een fouten zeg..... een pup die aandacht wilde, een kat over mijn toestenbord en ik ben moe van de intensieve dag... nast t ontspannen zorgede ik grotendeels voor de catering voor een feest bij mijn ouders. pfff en ik werk al ruim vijf a zes dagen per week. en nee lieve mensen, ik vind dit heerlijk... het kost dan wel enrgie, maar levert me ook heeeeeel veeeeel op. en nu kies ik even voor mezelf, tot morgen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal:present:

Ik kom me weer even melden. Dag 53 droog... Gisteren BBQ in de tuin, en het ging goed... Normaal altijd met een biertje of een glas wijn en nu gewoon icetea terwijl mijn man toch met een pilsje zat. Raar genoeg deed het me niks... Ik heb genoten van het lekkere eten, muziekje erbij en het prachtige weer. We hadden nieuwe plantjes in de tuin gezet, wat leuke snuisterijtjes voor op de tuintafel gekocht, zoals een paar mooie lantaarns en een tuinschilderij... Ik zat helemaal happy te wezen met mijn gezellige tuintje.

Vandaag inspiratie gekregen om een groot doek te gaan schilderen met een Boeddha erop... Dat ga ik deze week eens nader uitwerken. Wat mooie plaatjes opzoeken om ideetjes op te doen.

Dat is een teken dat ik op de goede weg zit, ik maak plannen zonder aan drank te denken. En kleine stapjes... Dat werkt voor mij het beste...

Bolletje en Sietje en Jane... Bedankt weer voor de complimentjes Xxx

Liefs aan allen, Tobbertje:present: Samen staan we sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...