Nadia Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Originally posted by: acerDagpactAlbert Lytse Joris Tatum Sowhat Stientje miranda AcerLydiaBolletje Madeleine, het moet niet gekker worden! mooi dagpact, mensen. zon of geen zon, het wordt een droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 dag 6 vandaag. gisteren kon ik wel gillen van frustratie en stress, maar wat ben ik vanmorgen blij dat ik de eerste niet genomen heb. en waar gaat het eigenlijk over: 2 uur (tussen 5 en 7) uitzitten, want als het avondeten er eenmaal inzit wordt het makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 @Lydia, ik heb bij die middagtrek weleens zeer vroeg gegeten, half vijf, en dan heb je eerder rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 hoi Joris, dan zit ik meestal nog op mijn werk en ik heb ook rekening te houden met de bezigheden van de kinderen. maar ik probeer het op te vangen met extra boterhammen om die tijd, dat werkt op zich vrij aardig! 't is een mega-valkuil, moe en hongerig nog even de super in voor het avondeten. jaja, 3x raaien wat er nog meer in het mandje komt. maar vandaag dus weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Ja, dat is dan een risicosituatie. Zorgen dat je voldoende boodschappen hebt gedaan op een niet kritiek moment? Tip! Altijd een meuslireep en water bij je hebben helpt ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Ik voel me toch echt niet goed. Geen idee wat er met me aan de hand is. Ik heb goed gegeten, voldoende water gedronken, maar ik heb achterhoofd hoofdpijn en voel me heel erg flauw. Grrrr! Zo mijn laatste sigaretje roken en dan maar stoppen. Het is geen poging meer, ik vind het gruwelijk zonde van mijn geld. Dus ik stop gewoon. Ik doe het! *GirlPower* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Dagpact Albert Lytse Joris Tatum Sowhat Stientje miranda Acer Lydia RL Mogguh, zzzznurk. 2 Weken droog vandaag en zooooo moe. Moet naar fysio, maar weet niet waar nog energie vandaan te halen. Lydia: Als je het moeilijk hebt met trekmomenten denk dan eens aan de verschrikkelijke dingen die je kunt overhouden aan alcoholmisbruik. Geloof me dat is het echt niet waard! En idd wat eten helpt ook altijd. Sterkte meis! Madeleine: Superstoer! Succes met stoppen met roken! Ik vond het erg meevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 oh bolletje, overleden, dat wist ik niet. wel viel het me op hoe liefdevol je sprak. exen zijn aak kwaad en dat proefde ik niet in je woorden/regels. het was en is een fijne dag, heerlijk geluncht bij een gezellig restaurant aan het water. daarna erg goed werkoverleg gehad. nu maar eens kijken hoe ik mijn rode mul (in zijn geheel) vanavond ga bereiden. iemand straks trek ik rode mul met gegrilde tomaat en courgette, gepofte knoflook en krieltjes in de schil???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Het is hier stil ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 veel te stil jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 ik ga de hele mul grillen in een grillpan, overgoten met cirtoensap, olijfolie, verse kervel, citroenthijm, bieslook, peterselie en dille. een groene kruidensaus die ook heerlijk is over de gegrilde tomaat en courgette. mmm... nog steeds geen liefhebbers... morgen snoekbaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Klinkt lekker, Stientje! Ik heb vandaag wederom bewezen dat ik niet kan koken. Ik wil zo veel mogelijk vers koken, maar ik stop ermee. Ik kan het gewoon echt niet. Wat ik vandaag heb verpest? Scallopa alla Gorgonzola. Wat was het toch niet te eten. zonde van de varkenshaas. Ik kom om in zelfmedelijden. geld uitgegeven en had er niets aan. Kan net zo goed nog meer uitgeven waar ik niets aan heb. Blegh voel me echt bagger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 ik ga uitloggen, ga de spullen van de kids klaar zetten, ze gaan voor een nachtje naar hun vader. een fijne avond allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 haha madeleine, waarom maak je het jezelf dan niet eerst wat makkelijker??? gewoon je varkenshaasje goed leren bakken. kom op meid, je bent nog piepjong!!!!! hoe oud ben je???? ik heb gewon een enorme liefde voor koken en eerlijke producten. ik heb nu in de koelkast een daslookmayo staan van een vriend. zelf geplukt. zoooo lekker met beetgare koude asperges. nou ja, je snapt nu wel waarom ik op t kilokillerdraadje sta!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 en schat, volgens mij ben je gewoon in de verkeerde tijd van de maand terecht gekomen... meer uitgeven heeft geen zin al is t soms wel heeeeel lekker!! ik haal al mijn kruiden uit de tuin, straks ook groenten. kippen heb ik gehad, nu niet meer. maar ik haal ze wel vers van de boer. verder haal ik eigenlijk nooit iets uit een pakje, al die verdikkingsmiddelen die erin zitten schokten me toen ik een aantal jaar geleden zeer gezond leefde. dat pul laat je aders volgens sommige artikelen dichtslibben. bovendien vind ik koken erg leuk, ik haal daar mijn voldoening uit. zeker als er eters komen. daarom ben ik ook blij met alcoholvrije wijn. en bedenk eens wat we allemaal wel niet besparen door niet te drinken!!!!! ik drink geen frisdrank, alleen bubbelwater, vers sap en thee. nog even en ik wordt rijk, haha. oh, dat was ik al met al die mooie e liefdevolle mensen om me heen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Dank je, Stientje. Ik ben 30 jaar. Ik zit al een paar dagen naar in mijn vel. Alles doet me zeer en mijn hart ook een beetje. De afspraak met mijn moeder heb ik hier besproken, maar niet dat mijn pap erna boos was. Niet op mij, denk ik, maar wel om alle leugens die er door mijn moeder weer verteld zijn. En daarop begin ik weer aan mezelf te twijfelen. Ik weet even niet wat ik moet en ik denk dat die periode van de maand ook niet meewerkt. Want ik ben echt één bonk hormoontjes! Verschrikkelijk! En nee, drinken helpt niet. Als ik nuchter al in deze bui ben, dan kan ik alleen maar heel erg vervelend worden als ik ga drinken. Maar de Varkenshaas (of de Gorgonzolasaus) was niet lekker. En ik had mezelf 'beloond' en dan is het niet lekker. En ik wil mezelf gewoon met iets lekkers belonen. Zeiksnor dat ik ook ben. Edit: *Oef, wat ben ik in een jengelbui. Ik zit echt op mijn bank heen en weer te wippen. Ik zou nu zo graag nog een echt klein meisje zijn en stampend op de vloer aangeven dat ik het gewoon wil. Zo voel ik me echt "Ik wil het, ik wil het, ik wil het"* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 ergens Madeleine, ergens hebben we een kook-receptendraadje. Ga daar maar eens kijken daar staat vast wel in hoe je moet koken. Koken is niet moeilijk, dingen op smaak maken iets meer maar zeker wel te leren hoor. Zo J. z'n huis is zo goed als leeg, en ik heb de sleutel afgeleverd bij de makelaar dus ik kan deze periode helemaal afsluiten. Heb nog wel z'n asbak waarin hij zijn pijp altijd uitklopte, mee genomen. Hij is van natuursteen maar door het jarenlang gebruik kun je precies zien waar hij zijn pijp altijd uit klopte. Daar zit toch een deukje. ik ben heel blij dat het er op zit mensen. Vroeger zou ik dat echt heeeeeel erg gevierd hebben, nu ga ik zo lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Bolletje, fijn dat je het goed kunt afsluiten. Eet smakelijk! En dit keer heb ik het hele recept gevolgd van een Smulsite. Ik heb echt alle boodschappen in huis gehaald en de laptop in de keuken gezet om het goed te kunnen volgen. Ja, nog niet. Ik ben gewoon een kookkluns. Of, nee. Ik kan koken. Aardappelen, Groente, Vlees. Maar wil ik iets speciaals, dan moet ik uit eten gaan. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Ik ben op dieet, maar ik ga me zo eerst eens een beetje 'Geluk en verliefde gevoelens' halen. Chocolade!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Maar wat is er dan verkeerd gegaan Made? Je kan al heel lekker eten met hele simpele dingen hoor. Aardappels en groente koken, een stukje vlees bakken en daar een heel klein beetje water in doen en dan een flinke lik van die franse smeerkaas met knoflook er door, moet jij eens kijken wat je smikkelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Ik ben helemaal gek van bloemkool met sausje, aardappeltjes met jus en een stukje vlees. Maar om het nu dagelijks te eten? De weegschaal moet wel heel blijven. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Ik heb de varkenshaas in stukjes gesneden, ze gekruid met peper en zout en ze daarna in bloem gedaan. Daarna een koekenpan op het vuur gezet en de olijfolie heet laten worden. Toen de stukjes varkenshaas in de pan. Daarna afblussen met wijn (een volle glas). Toen stonk het dus. Ik lust het niet koud en warm was het ook geen succes. Maar het hoorde bij het recept. Vervolgens slagroom, maar het stonk nog steeds naar wijn. En daarna de Gorgonzola. En toen stonk het naar gorgonzola. Omdat het niet bond heb ik bloem gezeefd en het op die manier gebonden. Daarna stokbroodje gesneden en toen kon het gegeten worden. Maar na één hap wist ik het al.... Dit was geen succes. Dus ik heb zo het bordje netjes naar de gootsteen gebracht. De wijn was trouwens niet de boosdoener, want het had ruim een uur geprutteld en dus wel verdampt, maar blegh! Ik denk dat ik gewoon geen fan meer ben van Gorgonzola. Vroeger, toen ik in het restaurant werkte, kon ik er niet vanaf blijven. Neus dicht en opeten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Zooo nou kom ik ff binnen om tante Bol een dikke knuffel te geven. ((((((((((( tante Bol)))))))))) Jeetje hee, wat super hoe je dat allemaal geregeld hebt met het huis van je kabouter. Ik wens je mooie herinneringen met de asbak en ik vind je een topper!!! Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 hoi hoi en eetze Witje ff bijlezen ben wat achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Hé Witje wat leuk dat je ff binnen komt piepen. Hoe gaat het verder met jou zeg. Ja joh ik ben blij dat het nu allemaal achter de rug is. Toen ik vanmiddag voor het laatst de deur dicht deed, moest ik ff slikken hoor. Realiseerde me dat het toch wel heel erg zwaar is geweest allemaal, en dat 11 jaar mantelzorgen er toch heeft ingehakt. Maar ook merkte ik bij mezelf dat ik, zeker als J. het weer erg moeilijk had met zichzelf, ik na het aanhoren van al die ellende, naar m'n atelier ging en iets positiefs deed voor mijzelf, of ging zoeken naar iets of een herinnering die me weer wat positiever maakte. Zo heb ik het jarenlang gedaan. Die neg. gevoelens werden niet weg gedrukt maar ik zette er voor mijn gevoel iets positiefs naast. Daardoor werd het neg. gevoel toch wat minder zwaar. Zo en jullie raden nooit wat ik nu ga doen. Een waterlelie verpotten, en dat zonder in de vijver te donderen. (hoop ik). Tot dadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 houd het droog Bol:D zo weer "bij" nog ff een annekedote: gisteren om 8.15 u aan het ontbijt komt er een gast uit ons hotel ja nog een Hollander ook spiernakend hardhollend voorbij ogen wijdopen gesperd 2 handen om z'n zakie geklemd en liep straal ons komplex voorbij. zijn maten (ook eindexamen gedaan en dus in de glorie) dachten dat hij wel beroofd zou zijn aan het strand. ik dacht meer aan een weddenschap anders was hij zijn kamer wel ingevlucht. toch? verder begint de zon wat saai te worden en lees ik nu vnl in de schaduw. windkracht 7 vandaag, stormachtig dus maar het blijft rond de 30 graden t zal wel omschakelen worden vrijdag als ik weeronline mag geloven extra genieten dus van de laatste daagjes. slaap wel straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden