Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Alvast een goedemorgen frummels, ik ben er vroeg, of beter gezegd laat, bij. Ik heb namelijk nog niet geslapen. Gelukkig ben ik vandaag nog vrij, morgen pas weer werken. Ik zet alvast een stevige bak koffie voor de rest en een mok kamille thee voor mezelf in de hoop nog wat te kunnen slapen. De broodjes liggen in de oven, hij hoeft alleen maar aangezet te worden. Alvast een DAG(nacht)PACT: RL Niet alleen voor de alco, maar ook om een beetje respect voor elkaar te hebben! Deal? Maak er wat van allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Lekker Lies, ik schenk gelijk een flinke beker in. Darmen van de hond zijn van slag, dus ik mocht er een paar uit vannacht, pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Mogge Von! Nou dat past goed bij het thema van de doorwaakte nachten, wat vervelend voor hondje (en jou natuurlijk!). Ik ben overigens nog steeds wakker, ik slaaptyp niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hihi, van je eigen koffie gedronken soms? Ik zat net nog even het vervolg van gisteren door te lezen. Heb niet veel zin om de discussie voort te zetten, maar zie dat er nadat ik al weg was door agnieta nog een toevoeging aan haar laatste reactie naar mij is geplakt. Ik lees hem nu pas en wil daar toch nog even een reactie op geven. Om 21.05 vulde ze haar bericht aan als volgt : "Begin bij iemand anders. Of hou het simpel. Dan hoef je niet serieus naar jezelf te kijken. Handig. Vluchtgedrag. Oud gedrag. Kenmerkend." Wat een misselijke sneer weer Agnieta. Bek als een scheermes. Keer op keer kwetsend. Wat mij betreft zijn we uitgepraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Maar nu weer terug naar vandaag dan maar. Het regent hier en het heeft vannacht pittig geregend. Goed voor de plantjes zullen we maar denken. Lies, hoe komt het dat je niet hebt geslapen de hele nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hey lieve Von, trek het je niet teveel aan, jij was niet het enige slachtoffer. Bovendien zou ze zichzelf een spiegel voor moeten houden met die woorden. Maar dusss, over tot de orde van vandaag. Als ik nu koffie ga drinken slaap ik nooit meer Ik heb geen idee wat me wakker hield en het gekke is, ik ben nu ook totaal niet moe! Als ik nu helemaal niet slaap wordt dat nog grappig bij de fysio vanmiddag Hoe is ut nu met hondje? Nog maar een keer een rondje voordat je gaat werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Je hebt dus niet liggen piekeren gelukkig. Pff, wel een beetje voorzichtig doen Lies, ik heb zo het gevoel dat je alles weer gelijk wilt doen alsof er niets gebeurd is. Ik denk dat hondje wat verkeerds gegeten heeft. Buiten dat darmengedoe is ze vrolijk en lijkt geen pijn te hebben, misschien is ze het nu wel allemaal kwijt. En dan straks nog even uitlaten, en verder is mijn man thuis, dus hij kan overdag de boel in de gaten houden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Gelukkig maar Von! Altijd naar als je diertje zich niet lekker voelt. Het zijn toch een beetje je kindjes, tenminste, dat heb ik met mijn katten. Je hebt wel gelijk dat ik nu zoveel mogelijk aan het doen ben om het maar te kunnen vergeten of niet aan te hoeven denken. Het begint me nu ook wel een beetje op te breken. Afleiding is belangrijk, maar gevoel toelaten ook. Zal nog wel komen denk ik. Ik merk het wel aan gekke dingen, zodat ik bijvoorbeeld niet durf te douchen als ik alleen thuis ben. Maf he? Knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Reken maar dat de dieren hier ook onze kindjes zijn... Denk dat het allemaal heel erg met haar meevalt. Lies, rustig aan dus, je koopt er niks voor als je alsnog in elkaar duvelt. Maar goed, dat weet je zelf ook wel uiteraard. Ik ga de douche opzoeken, hoogste tijd. Jij een fijne dag. Laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Doei doei Von! Jij ook een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik slaap altijd uitstekend op NickJr. Laat ik dat maar even proberen dan. Truste frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Goede morgen DAGPACT RL Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 DAGPACT RL Albert Lytse Tatum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik lees 's-avonds al lange tijd niet meer mee omdat de sfeer heel negatief voelt en niet helpend voor mij is. En dat heeft bijna nooit met Agnieta te maken. Toch wil ik - met gevaar voor eigen gevoel - me tussen de partijen begeven die zich bezig houden met het spelletje: "kwetsen en gekwetst worden" om een hart, een lach en een roos omhoog te gooien: Agnieta, heel goed dat je het droog hebt gehouden afgelopen dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Originally posted by: TatumDAGPACTRLAlbertLytseTatumstientjeGoedemorgen quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 goeie morgen, ik heb wel een redelijke nacht achter de rug. ik voel me nog wel verdrietig en dat maakt me onzeker maar dat laat ik bij mezelf liggen. ik ga aan het werk, neem een pot thee mee... fijne dag oh... en voor wat het waard is... ik kan ook niet tegen al die negativiteit, daarom ben ik gaan uitloggen gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Reed ik vannacht langs het huis van J. dacht ik "zal ik eens gaan kijken of de nieuwe bewoners al iets gedaan hebben? Maar daar heb ik wel lef voor nodig". Nou dat had de Bolle wel hoor. Dus ik heel stiekem en zachtjes naar binnen. Kwam ik in de huiskamer, zag ik op de vensterbank een klein boekje liggen " Hoe maak je kindjes". Ik sloeg het open en wat zag ik ? Een pond roomboter, twee hamlappen, (heu????.) 3 geklutste eieren.... 3 DRIE GEKLUTSTE EIEREN??????? Ik schiet me daar in de lach zeg en werd lachend wakker. Zo dit speciaal voor Vonnie. Lachuuuuuu Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 DAGPACT RL Albert Lytse Tatum stientje Lydia Goedemorgen en daar gaan we weer op het dagpact.....en we gaan 'm halen! quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 DAGPACT RL Albert Lytse Tatum stientje Lydia Acer Komt er hier toch zomaar ineens een roos uit de lucht vallen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 DAGPACT RL Albert Lytse Tatum stientje Lydia Acer Joris Dank voor de roos Tatum, hier een terug Fijne dag. Houd het droog EN met respect voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 DAGPACT RL Albert Lytse Tatum stientje Lydia Acer miranda Joris Goedemorgen Miranda. We hadden elkaar net gekuist gekruist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Lieve kanjers, Zat net te denken hé, laat je nooit uit het veld slaan als er berichten geplaatst worden waar je niets mee kunt, geef er geen aandacht aan, dan is het meestal zo afgelopen. Ga door met waar we hier voor zitten, een verslaving, dat is onze belangrijkste drijfveer. We zitten hier voor onszelf en om anderen te helpen. Maar als die hulp om een of andere reden niet lukt, laat het dan. Zo jammer want nu heb ik het gevoel dat veel mensen zich terug trekken, terwijl ze misschien veel hulp nodig hebben. Mensen kom op hé, laten we er voor gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 mooi gezegd hoor bolletje. ik sluit me erbij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hé goeie morgen Stientje. Toch fijn dat je redelijk geslapen hebt meid. Dan kun je toch wat beter tegen de situatie. ik zie dat MarQ er ook weer is. Was jij nu onze disc-jockey of was dat Mark? Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden