bolletje Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Goeie morgen kanjers. Ik dacht bij het opstaan, wat is het nog donder, het is zeker nog erg vroeg, maar het is een zware onweersbui die nu aan de gang is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Zie dat je dat al begreep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 goeiemorgen frummers en jakkes Bol, ik wilde nog naar het strand vanmiddag en mag eerst te fietsen met maatje; heb expres een uur vroeger afgesproken. als het maar droog blijft dan dat is al mooi genoeg weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Het weer valt inderdaad wat tegen. Ik had wat meer zon verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 nou Jane het duurt nog wel ff voordat heb noodweer richting jou komt hoor dus ga maar lekker fietsen. Helluuuuuup o God m'n tabaksplanten. Maar het is zoooo mooi om in die zware onweersbui te zitten, met al dat geweld in de lucht. Ik voel me dan altijd toch wat klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Tabaksplanten? Maar die zullen toch ook wel blij zijn met een beetje water? Eigenlijk is het heerlijk weer. Als er nou voorspelt was dat het een graad of 17 zou worden met motregen dan waren we nu blij verrast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Ik moet sowieso thuisblijven, want Liander is nieuwe gasleiding en 'slimme' meters aan het installeren. Hopelijk jagen ze wat meelezende zilvervisjes weg? Het hier in de buurt een Eco groothandel met een hele rits aan oplossingen voor zilvervisjes. Ga vandaag of morgen kijken voor andere toepassingen. Morning Jane and Mr. Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Soothe, ik denk dat die papiervisjes een uitvinding zijn van de producenten van E-readers. Die laten hele volksstammen ongedierte los in onze woonwijken om maar meer van die apparaten te verkopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 das ook weer waar Jaap. enne Lady Jane and Mister Soothe voor jou Joris;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Ik kan overigens het goede nieuws brengen dat ik morgen een arbeidsovk ga ondertekenen. Dus Ascher, dat is er weer één minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 DAGPACT: Albert Lytse Tatum Tonnyw Joris Geertjegeert Lydia goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 O, I am so sorry Lady Jane. Luchtkus op je hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Goeie morgen Lydia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Da's mooi Joris. Nou hoop ik niet dat je voor de overheid gaat werken, of voor een door de overheid gefinancierde instelling, want dan kost je alleen maar meer geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Ik ga voor een duurzame onderneming werken in mijn vakgebied (sorry wil niet specifieker zijn...). Ben er blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Nee, ik ben echt blij voor je. En zeker als het in je vakgebied is. Dat is helemaal mooi. Ik ben in mijn vorige werk al iets verschoven van wat ik eigenlijk het beste kan en leuk vind. Dat vinden ze (UWV) dan dat je dat maar moet doen, als je maar werk hebt. Maar eigenlijk is het helemaal niet goed voor een mens om te ver buiten je interesses te gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Originally posted by: geertjegeert Originally posted by: JorisGoedemorgen jong en lui DAGPACT:Albert Lytse Tatum Tonnyw JorisGeertjegeertStientjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Nee, daar word je alleen maar ongelukkig van. Maar eh Jaap, nog niet op pad? Of heb je Wifi op je fiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Originally posted by: LydiaDAGPACT:Albert Lytse Tatum Tonnyw JorisGeertjegeertLydiaStientjegoedemorgen!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Sorry, had er een overgeslagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Nee, nee, vrijdag ga ik pas. Rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 als je richting Zeeland gaat Jaap dan zwaai ik even. en wie Ziggo heeft heeft door héél Ned. Wifi tegenwoordig he. Ik mocht willen dat online dat ook deed; mooie service vind ik dat. Nou mensen ik ga fietsen en neem de poncho maar mee just in case Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 DAGPACT: Albert Lytse Tatum Tonnyw Joris Geertjegeert Lydia Stientje Acer Genieten vandaag maar weer. Iedereen succes met de vergaderingen en zilvervisjes... En sterkte voor iedereen die dat vandaag weer nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Ik heb t nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Ik trek me voorlopig even terug. Ik ga nadenken over mijn leven, wie ik ben en wat ik wil en nodig heb. Ik heb veel aan jullie steun gehad en zal ook nog blijven lezen. Ik zal mijn adb blijven aanpakken. En mijn behandeling bij tactive voortzetten. Omdat ik t waard ben. T ga jullie goed mensen, blijf elkaar steunen. Ook al gaat het niet altijd over problemen, gewoon de wetenschap dat ik hierin niet alleen sta, deed me al zoveel goeds. Meer dan jullie kunnen vermoeden. Dank daarvoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden