Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

omdat er zo veel ingelogden waren, dacht ik dat het praktisch zou zijn weer eens iets van me te laten horen. Maar ik zie met een half oog dat dat mss beter is van niet. Bovendien ben ik erg moe want ik heb nog steeds veel pijn, waardoor ik vaak niet slapen kan en doodmoe ben.

Maar ik las net de draad van afgelopen vrijdag om ongeveer 20,uur door en daarin Vertelde Marika dat (bijna) niemand haar vorm van verslaving begreep, ik dus wel, heb het precies zo. Dus grijp de gelegenheid aan om dat hier met haar woorden en voor mij weinig inspanning te delen met jullie. Mijn re-hand functioneert nog steeds niet goed, dus maak veel typfouten

Vandaag dag 2 van niet drinken en heb nog 1 peuk voor morgen en ga dan echt een serieuze poging doen te stoppen, want ben het meer dan zat.

Nog een verzoek aan de diegenen die ik hier lees met dezelfde intenties, kom naar de rookmelder (zo heete hij toen hij jaren geleden gestart werd door Cathy65 Als ik het goed heb. Kunnen we ons aan elkaar optrekken. Ik kan soms zonder (bijna) moeite een tijdje niet roken of drinken, maar hou het simpel gewoon niet vol.

Zie de duidelijke uitleg van Marika.

Welterusten allemaal en vooral voor mij, want die hazeslaapjes vol dromen breken mij danig op.

Ik blijf nog even lezen, ben bij zat., gelukkig wordt er weinig geschreven, dus de hoop dat ik ooit "live" weer hier ben gloort aan de horizon.

Geniet mo. v.d. warme dag, daarna is het weer sokken weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is 't, Ag, maar het is er niet bij.

De kijvende damesclub is weer bezig.

(verwijderd. moet het minder op de mens spelen, meer algemeen. En Bammies wijze les ter harte nemen, nog meer: sit back and watch the movie go by)

Met het hete weer was het weer 'n enerverende avonddienst.

Ben alweer dwars af.

Nou ja, morgen nog eentje, zal ook wel druk worden, nog warmer. We zien.

Ik vond Spuds opmerking over haar aanvaringen met Caro ook wel mooi.

Caro en ik lagen ook vaak in de clinch.

Vond ik haar weer te gericht commercieel bezig of zoiets.

Maar wat 'n expressie, kleur, clan drang (naar haar kids/zoon), kortom: wat 'n mens.

En Reve zei ook al: ik heb ook 'n winkel.

Binnen afzienbare tijd is Bolletjes schilderij hier in goede staat, naar ik hoop.

Het komt boven de haard. Wij voeren 'n nogal rommelige huishouding, platteland zonder schoenen uit binnen, hond die graag in de sloot springt en dan weer op de bank gaat, enzovoorts. Bepaald geen minimal inrichting, volgepropte lundia kasten, veel te veel troep om überhaupt af te stoffen.

Dus ik doe op de lijst van het schilderij gewoon 'n postit briefje: remember Caro.

En as die derafvalt komt er geen nieuwe, maar gaat dezelfde erop met kit.

Sjonge, wat 'n epistel.

De eufemist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch, ergens niet aan doen, soit. Teruglezen kan dan wel toevoegen. Had je niet hoeven vragen en toch weten.

Deze ouwe gaat mooi op bed, morgen is hier alles vroeg de deur uit, en het wordt warm.

Ontie moet dus vroeg en laat eruit.

De schmetterling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar gaan we weer, met het vooral nietszeggende, 2 bladzijden vol geblaat waar niemand een reet aan heeft.

Vooral niet zeggen wat je denkt, en daardoor een ander in de waan laten wie er fout is of wie er goed is haddock, ben je erg goed in.

zo zorg je in ieder geval niet voor een ban voor je zelf, jij nietrokendemaartochsmokendeprutser.

Dikke kus man, en denk vooral alleen aan jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: haddock
He, en Jaap,

ouwe kantjeslopende bewuste, of bewust kantjeslopende, heb 'n goeie vakantie.
Waarom je die paar Polen hun recht op huisvesting ze hebt ontzegd zal mij wel altijd 'n raadsel blijven.

De goedverdienendeantiglobalistquote>


Welgeteld konden er twee polen blijven wonen, die woonden er al. Naast het recht
op huisvesting hanteerden wij ook het criterium dat wonen ook gewoon leuk moet
zijn.
Bovendien kon ik met die 10 polen in mijn keuken niet eens zelfs mijn potje koken,
waardoor mijn eigen rechten in het geding kwamen. Verder niets tegen polen hoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...