Yvonne Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Goedemorgen frummers op deze eerste zomerdag van 2013. De koffie en thee staan klaar. Straks om vier minuten over zeven begint officieel de zomer. Mooi, laat maar komen lijkt mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 goedenmorgen yvon je koffie is nog steeds heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Goede morgen Snoep en lateren DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Goedemorgen Snoep en Albert. Ja, lekker bakkie he Snoep:D Het regent hier, echt zo'n zachte zomerregen, geen wind, niet koud. Ik heb inmiddels heerlijk gewandeld met de hond. Onder een grote paraplu. Nee, er schijnt geen zon, maar het 'licht' hier is zo mooi nu, zo jammer dat het mij niet lukt dat te vangen in een foto.... En nu ga ik richting werk. Mooie dag mensen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Goedemorgen Yvonne, Snoep en AlbertRemmo! Hier onweer en regen. Eerst maar even koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Nou, dan nu toch maar mijn zorro-cape zoeken en door de buien naar mijn werk, zit niks anders op. Je gaat zo zweten in zo'n ding, bah. Maar nat laten regenen is ook niks. En tóch wordt het een leuke dag!! Doeg doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Goedemorgen allen! Ow help, eerst koffie! Ik had beter helemaal niet kunnen slapen... Ik heb nu zo'n anderhalf uur geslapen en ben echt zo gaar als boter. Maar ik moet echt gaan werken, kan het niet maken weer af te zeggen. Ik heb nu met de herstart van het droog staan geen slap excuus als een migraine-achtige kater. Gewoon moe. Vannacht ga ik een slaapinhaalslag doen! Issie sterk, de koffie Von? DAGPACT Albert Lytse RL Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Goedemorgen... alleen nog Snoepje? DAGPACT Albert Lytse RL Joris Werkse Liesje en probeer weer in een normale dag/nachtritme te komen. Vandaag heb ik ook 2 uurtjes (in)werk. Zometeen eerst nog wat koffie. Yes summer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 gek: mijn gebruikersnaam pakte goeiemorgen niet eens:o zeker ook nog niet uitgeslapen. Goeiemrogen hier dus maar. Joris je gaat als een speer he, lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Hey maatje! Heel veel succes op je eerste werkdag vandaag! Ik ga voor je duimen! Ik ga mijzelf vanmiddag maar trakteren op de kapper, kan ik na mijn werk (is tot 2 uur) ook niet stiekem mijn bed induiken. Ff het paars weer kort scheren en bijverven en het zwart bijknippen en verven, spacy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 wat bedoel je joris...met alleen nog snoepje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Snorep hoe gaat het? zit je zo weinig achter je pc of heeft het met adb te maken dat we je zo (te) weinig zien hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 GoeIemorgen Jane Ach ja, de nieuwe spelling he? (Is al 1000 jaar geleden, maja) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Ik denk Snoep, dat de rest even offline was. Ik zat zelf even op FB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Goedemorgen, zo spullen inpakken en nog naar de bieb en nog wat kleine prutsdingen aan de fiets en dan ben ik er klaar voor. Het weer is wel wat omgeslagen hier. En, oh ja de afvoer van een regenpijp is verstopt geraakt, dat moet zo ook nog even bekeken worden en dan kan ik gaan. Jane, jij succes met de verhuizing, het wordt vast mooi met de ledstrips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 jane ik ben nog steeds adb..maar ga via de ha wel hulp erbij krijgen tussen mijn en zoon gaat het ook niet zo goed en die is verwezen naar een orthopedagoog verder heb ik een plekje op mijn arm die de ha niet vertrouw en nu naar de huidarts moet zit niet lekker in mijn vel ..dus moet gewoon hulp gaan aanvaarden en wil weer wat meer hier komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 En nog wat regelen voor de subsidie van de zonnepanelen. Ik blijf toch last houden van dat alles op het laatst doen en dat het dan heel veel is. Nou ja, ik denk dat het nog wel te doen is allemaal. En verder, ik wens jullie alle goeds. Hou het simpel, klein en realistisch. Dan kan er niet veel misgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 DAGPACT Albert Lytse RL Joris Tatum Goedemorgen. Ik ga ook naar werk. Vanavond begint het weekend weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 fijn Snoep dat je hier meer wilt komen en hulp gaat aanvaarden. soms kunnen we niet zonder he. en toen ik nog dronk, wilde/durfde ik niet mèt juist. ha Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 fijne vakantie jaap.hoop dat je nog mooi weer gaat krijgen naam is weg jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Hoi Snoep, Slaap nog half... zag alleen jouw :light: branden... Goedemorgen allen en Liesje rustig aan met die 'paars' hé!? Ga nu douchen/aankleden en met regencape richting eerste werkdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Heel veel succes, Joris. Tja, dan stap ik ook maar onder de regencape....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 ik zit in een huisje in Zeeland dit weekend en denk niet dat ik de tarieven daar wil betalen voor ADSL vind het een beetje geldklopperij eerlijk gezegd en dat voor een C.Parcs service: per uur iets van €2,= das van de gekke als je Wifi zou kunnen nemen, toch? de krent (ja ja dochter van een Zeeuw, dus genetisch gierig) fijndag(en) dus en jaap hele fijne vakantie gewenst; dubbeldroog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Originally posted by: TatumDAGPACT Albert Lytse RL JorisTatumGeertjegeertGisteravond vergeten droog af te melden, bij deze.De 14 dagen zijn gehaald, op naar de 15e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Ik ga naar mijn werk. En met dit paars houd ik me zeker niet in Joris! Ga goed iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden