Madeleine Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Het spijt me Jopie. Knuffel en knuf. Ik ga maar proberen te slapen. Ik wil gewoon nog niet dood. Heb nog teveel dingen die ik moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Ik, daarintegen, ben weer eens nuchter. Kalm blijven allemaal en geen gekke dingen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 ik weet het niet Bol. deze diskussie komt nogal eens terug en ik ga meestal niet meer naar fam.weekenden mede hierom. deze was een speciale ivm de de dood van een oom die ons contant geld naliet nog vóór hij zij toegezegde feest had kunnen geven. dat hebben wij nu dus gedaan en zijn as verstrooid in de Oosterschelde. tot 00.00 uur was het echt gezellig. ik had kunnen weten hoe het verder zou gaan en voelde zelfds geen signalen zat zo te genieten en ineens was daar die omslag dat was vannacht pas dus ik laat het even bezinken kom er zeker op terug, maar waarschijnlijk met beiden één op één het werd al snel 2 tegen 1 en ik ben altijd het jongste zusje gebleven wel sterker op dit punt nu maar dat lokte juist iets uit bij hen denk ik. maar nuchter zal het allicht beter gaan en als dat niet zo is dan maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Goed zo Madeleine... lekker slapen nu, doodgaan doe je maar eens als je heel oud bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 He Jane, Goed gedaan zeg! Dikke kus voor je. Hadden ze bij dat fakirmatje niet een koptelefoon in dezelfde kleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Ik ga afleggen en lekker slapen. Tenminste dat hoop ik. Slapen is bij mij altijd nog een lastig verhaal. Madeleine: voor jou nog even een dikke knuffel van mij. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 koptelefoon? oh je bedoelt als met oortjes tegen het geluid? nee dus. Ik kon er wel door bij mezelf blijven en de geluiden gingen er door naar de achtergrond. En eenmaal van dat matje af, op mijn zij gaan, en me weer wakker laten snurken. Op mijn "goeiemorgen" toen zus ontwaakte, zei zij alleen nou Jane je snurkt wel degelijk hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 ja au Jopie en achteraf ook: wat heerlijk weer naief te kunnen zijn naar drankmisbruik niet op mijn hoede dus. (lekka puhhh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Ik ben al iets van mijn paniek af. Het gaat hier desondanks niet goed, maar ik ben wel wat meer hoopvol. Ik ga slapen. Dank jullie wel. Ik meld me morgen als ik wakker word. Met zes bier kan het geen kater worden. Ow aub geen kater. En dan morgen maar 'nooit meer'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 misschien heb je juist die kater nodig Madeleine om niet te vergeten. en doodgaan doe je maar een andere keer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 ik ga lekker wat slaap inhalen truste frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Trusten allemaal. slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Ik ga ook slapen. Morgen weer een werkdag. Ik heb in ieder geval een fantastisch weekend gehad. Zeker de moeite waard om het opnieuw zo te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Zal ik nog wat zeggen? Nee... Jullie weten. Men weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Ooit zei iemand Nog later dan dit tijdstip Roepende in de woestijn Eenzame zielen Maar dat is niet nodig. Kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden