Yvonne Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Jemineetje , nog steeds niemand hier? Tis als zeven uur geweest. Nou, snel maar even koffie en thee gaan zetten. Goedemorgen luitjes vanuit een bewolkt maar droog noorden van het land:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Maar eerst even de boel versieren hier. Jan, van harte jongen, ik hoop dat je een heel fijne dag zult hebben (( )) . En dat je maar een grote jongen mag worden. Ik neem aan dat je straks even gebak komt brengen? !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Jij ook een goedemorgen Sowhat, koffie komt er aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Goedemorgen Miranda. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Ik ga de douche maar eens opzoeken, moet ook gebeuren tenslotte. Net even in de tuin gelopen, maar het is niks lekker, net aan 10 graden Het heeft geregend, en als ik naar de lucht krijg was dat ook niet het laatste buitje van vandaag denk ik maar zo. Afijn, de plantjes zijn er blij mee denk ik dan maar. Ik kom tegen koffietijd nog wel even een bakje doen misschien. Sowhat en Miranda en de luitjes in de gang, fijne dag, dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonnyw Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Goeiemorgen allemaal, Ik ken Jan niet maar ook van mij gefeliciteerd! Gisteren voor het eerst een moeilijke dag gehad wat drank betreft maar wel gewoon doorgebikkeld en niet gedronken dus Manlief had een vrije dag want onze zoon moest afzwemmen. Ik vond het allemaal behoorlijk spannend en gelukkig heeft ie z'n diploma gehaald Normaal gesproken betekende een vrije dag vroeg alle verplichtingen en boodschappen plannen en daarna drank...veel drank. Raar te merken dat dat zo verankerd zit in je systeem alsof er om de haverklap een soort bel gaat die 't sein geeft dat de remmen los kunnen. Maar goed... vandaag weer een nieuwe dag en vandaag drink ik niet Allemaal een fijne dag! Groetjes Tonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Moet ik nou de dagpact uit de teksten plukken? Blij dan dat er nog niet 13 pagina's geschreven zijn Dagpact: Tonny Agnieta Tatum Albert Lytste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Goede morgen allen, Dank je Tatum fijne dag Jan van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 En Jan is jarig...... hieperdepiep hoera! :heart:*J*A*N*:heart:*J*A*N*:heart:*J*A*N*:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Janneman gefeliciteerd en dat bje maar veel calorie-arme taart op de kop hebt weten te tikken. :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 en goeiemorgen frummers:rose: dat zonnetje komt morgen; kunnen we er vast aan wennen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Albert, ik heb je slinger nog een keer opgehangen; vind m zooo mooi en houd van evenwicht. Ik hoop dat jij je sores een beetje van je af hebt kunnen slapen jong. :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 4 op rij time to go fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Goeie morgen kanjers. Janneman van harte gefeliciteerd joh.: Zo ik krijg straks bezoek van iemand van het bestuur van de d.a. Nou eens even kijken hoe dat gaat lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 goeie morgen allemaal... ik ben nog niet fit, wat gammel en erg moe in mijn hoofd maar dat komt door de spanningen die gaan komen. toch ga ik braaf aan het werk vandaag. ik heb nogal een strenge bazin, zij duldt dit soort dingen niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 en ik vraag me af hoe het met RL gaat... ze was er gister toch ook niet? das niets voor haar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Goedemorgen allemaal (en Jan in het bijzonder natuurlijk: het lijkt wel een Surpriseparty met al die slingers!) Vandaag ga ik ook weer voor een droge dag (in tegenstelling tot het weer ) Gisteravond werd ik even gebeld door iemand die een PC-probleempje had. Doorgaans had ik gezegd: "Ik kom morgenmiddag wel evenlangs" (want nu aan de drank - en morgen te brak om iets te doen) Wel lekker gevoel dat ik nu kon zeggen: "Ik ben over 10 minuutjes bij je!". Sterkte vandaag iedereen!! The Ice-man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Dagpact: Tonny Agnieta Tatum Albert Lytste miranda Acer Vrijdag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Jan, gefeliciteerd hoor! Hoe oud ben je geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 ha metijs, dat herken ik.... fijn he? ik had dat maandag ook, ik zag laat een mail van mijn vader of ik zijn post nog kon halen. ik zou de dag erna op hun vakantieadres bij ze eten. en hop, ik weer in de auto... dat was een heerlijk gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Is in 2 zinnen uit te leggen wat het dagpact nou precies inhoudt? Begrijjnp ik goed dat het een rijtje is van frummers die afspreken vandaag niet te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 in een woord: ja! je quote de laatste die je ziet, zet je naam eronder en beantwoord hem. ik zet me er vandaag niet op, het is weekend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Klopt helemaal Metijs, een pact sluit je samen af, en betekent dat je die dag, week of dat jaar, niet drinkt. s'Avonds meld je je dan af en schrijf je of je het wel of niet gehaald hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Daar gaat ie dan! Dagpact: Tonny Agnieta Tatum Albert Lytste miranda Acer Metijs (En beloofd is beloofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden