Gast Hannah1 Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Is de chinees al open? heb honger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 hoi Hannah, ook een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 En uiteraard ook goedemorgen voor alle frummers die nog liggen te pittern. Koffie en thee staan klaar. Ik heb ze maar gelijk in de warmhoudkannen gedaan, dat leek me wel zo verstandig In de koelkast vind je uiteraard de koude klets. Aan chinees kan ik je niet helpen Hannah, ik heb wel een beschuitje hagelslag voor je of iets met ei Er wordt al dagen gepraat over de 10 die dit weekend gaat krijgen, het begin is er in ieder geval, windstil en een vriendelijke zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Nee hoor, volgens mij was jij mij voor, hahaha. en die 10 moet nog komen, was voor het weekend, dat begint nu ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 hihi, eerst zien, dan geloven.... en die bikini laat ik sowieso maar achterwege, bij elk weertype. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Ik kan heel snel eten... beschuit al lang ergens halverwege de afdaling... En heb het even geprobeerd, lukte, vals als altijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 nr 2000? uhmmmmm zit even te peinzen onder het wegvegen van de krummels... maar kan maar niet bedenken wat je bedoelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Je bedoelt op het donderdagdraadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Hoogste tijd voor mij trouwens om de douche op te zoeken... Vond het leuk je hier weer even tegen te komen Hannah... Mocht je nog een chinees zo gek kunnen krijgen een bestelling af te leveren, bewaar dan ook een bordje voor mij.... heb ook wel trek, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Goedemorgen allemaal. Hier al strakblauw. Honden genoten van de vroege ochtendwandeling. Het is al heerlijk buiten. (Waarschijnlijk is dat wel vaker zo, maar dat maakte ik niet vaak mee) Het wordt een pittige dag. Op de zaterdagmiddag toch altijd tijd voor "een biertje met de mannen". Ik neem me voor om vanmiddag te laten zien dat ik een echte vent ben! Dagpact: Metijs Vandaag blijft het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Dagpact: Metijs Tatum Goed plan, Metijs. Ik doe met je mee. Vandaag ga ik met een groepje vrouwen een stadswandeling maken in een grote stad. Het weer zit al mee en zonnebrand neem ik mee. Wat er ook komt, terrasje of etentje, ik kies voor Ice-tea, Rivella of Cola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knorr Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 goedemorgen alle, beetje geslapen vannacht, maar nix genomen zelfs geen wiet we nemen het ervandaag van nog ff een bakkie en dan hondje uitlaten. Dagpact: Metijs Tatum Knorr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Goede morgen Dagpact: Metijs Tatum Knorr Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 jij ook Ap. Goeie morgen mensen. Hier schijnt het zonnetje al dus even kijken wat ik vandaag ga doen. Denk dat ik m'n afvoer eens ga maken. Ergens lekt het en dat ben ik niet zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Goedemorgen Bol en anderen en een mooi begin gisteren van het weekend Vanmiddag/vanavond werken, dus geen verleidingen. Sterkte Metijs, dit zijn van die testjes/trainingen voor jezelf om van te leren. Wat dacht je, wat voelde je en wat deed je vervolgens. Houd in ieder geval die gedachten helpende, anders wordt het lastig. Dagpact: Metijs Tatum Knorr Albert Lytse Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Moghu Joris. Vandaag gaan werken? Hopelijk niet al te zwaar werk. Is niet prettig als het warm is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 fijne zonnige dag weer frummers:rose: btoodje net uit de bakmachine kwapje kwaffie erbij en mijn dag kan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Hoi Bol, Is mijn nieuwe baan als Planner, ruime kantoorruimte met zeer hoog plafond, airco, veel ramen, vriendelijke mensen. Eigen kitchenette met vaatwasser, koelkast, koffie- en thee, toiletruimte. En... aangenaam en leuk werk. Maar vooral dat het bedrijf een duurzame missie heeft. Dat was mijn aansluiting om daar te solliciteren. Ik was amper weer 6 weken intensief aan het zoeken. Dus mensen, laat je niet kisten door de aannemende negatieve berichten en crises. De arbeidsmarkt is wel veranderd en je moet dus wel mee veranderen, anders blijf je aan de zijlijn staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 klinkt goed Joris en net zulke doorzetters als collega's als jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Hannah had zeker een hele rijsttafel voor 2 personen? wel moge het U bekomen meis en lekker bijbruinen he vandaag delen we de zon. Ik ga brood smeren en er een hele lange zon-dag van maken en morgen dubbel zondag. :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Dagpact: Metijs Tatum Knorr Albert Lytse Joris Acer Volgens mij wordt het een goeie dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Goedemorgen alle, Hier is het ook lekker weer. Ik heb ook heel slecht geslapen, maar komende nacht gaat het vast beter. vandaag een beetje in de tuin te werken en heb voor vanavond barbecue beloofd aan manlief. Hij is er dol op en ik niet zo, maar als dit nog geen barbecue-weer is dan weet ik het niet meer. Buurvrouw komt vandaag thuis van een weekje weg. Zij zit in een rolstoel en is deze week naar een soort verblijf met zorg geweest, zonder haar man. Benieuwd hoe ze het heeft gehad. @ Knorr: zet hem op vandaag. @ Shoegal: laat eens wat van je horen als je wilt. Ik hoop dat het goed met je gaat. Hier een blommetje voor je verjaardag. :present::present::present::present::present::present: Maak er allemaal een goede dag van. Een grote kan water met ijsblokjes en schijfjes citroen is heel fris en dorstlessend. Muntblad erin kan ook. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knorr Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 @ wijfie You show them !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Dagpact: Metijs Tatum Knorr Albert Lytse Joris Miranda Acer Zo dan! Voor iedereen een mooie zaterdag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Wijfie we gaan vanavond vast en zeker horen dat je het gered hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden