Spring naar bijdragen

maandag 8 juli

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen op deze stralende dag.

Ik heb al gelopen en was blij met het windje. Mijn conditie is zwaar teruggelopen, maar dat zal nu elke keer beter worden!

In de vakantie natuurlijk aangekomen en ik was al zwaarder dan gewenst, dus opletten met eten en meer bewegen!

Vanochtend geen hovenier, maar iemand die kwam vertellen dat ze 's middags komen. Helaas moet ik dan naar de tandarts, dus straks maar even telefonisch overleg.

@ Metijs: heb je mijn compliment nog gelezen gisterenavond! Welverdiend!!

@ Knorr: sterkte vanavond en inderdaad GEEN borrel voor de zenuwen vanavond hoor.;)

Mijn hond heeft een keer in een veenplas gezwommen terwijl we logeerden in het huis van schoonouders! Schoonma was heel netjes en de badkamer was boven!:o Hond was tevoren zwart en veel wit (een Friese Staby) en toen ze uit het veen kwam was ze egaal donkerbruin met een zwarte kop! Ik leef met je mee!:D

@ Stientje: op de zolder werken is nu echt warm. Goed dat je het zo gepland hebt als je hebt gedaan. Werkse!

Ik wilde wel dat ik wat van jouw energie had! Het begin is er weer bij mij, maar lichamelijk gaat het moeizaam en ik loop dus altijd achter!

@ Hanneke: fijn je weer even te lezen. Ik zag gisteren dat je van plan bent weer wat meer te schrijven. Leuk, want ik miste je.:present:

@ Dylan: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

:present::present::musicnote:B):present::present::musicnote:B):present::present::musicnote:B):present::present::musicnote:B):present::present::musicnote:B):present::present::musicnote:B):present::present::musicnote:B):present::present::musicnote:B)

@ Bollie: is het gelukt met het oplossen van de lekkage gisteren?

Nu in bad en het luie zweet afspoelen. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nee lyste geen luie zweet!!!!

je hebt toch gelopen? dat moet ik ook weer oppakken, dat ga ik morgen doen.

ik moet zeggen dat het nog meevalt op zolder, alle ramen staan boven open en de wind is heeeeel aangenaam.

en het werken gaat zo lekker, ik vergeet de wereld af en toe in vlagen om me heen.

ik heb wel een fijn weekend gehad maar ik ben me ook bewust van de tweesprong waar ik op sta. en ik hou niet van moeilijke keuzes maken. daarom kabbel ik ook te lang door soms.

ik probeer dingen en mensen en liefde los te laten, nu maar weer even mijn eigen pad volgen. ik zie wel waar dat toe lijdt, wie weet vind ik een rustig spoor. een spoor vol vertrouwen in mezelf. daar ben ik iig hard naar op weg.

nou, deze dame (pffffff) gaat weer verder in haar bubbel zitten schrijven, liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Lytse.

Aangekomen????? Nou jij hebt je conditie zo weer terug hoor.

Nee, de lekkage is niet opgelost, maar het komt doordat mijn afvoer weer eens verstopt zit. Ben er van de week met een veer in geweest maar dat is niet gelukt.

Probeer nu een mannetje te bellen die het kan verhelpen. die is al vaker hier geweest. Balen hiero want ik ben m'n was aan het doen en het water komt er in de douche weer uit.

Verder heb ik een probleem met dat er ergens kortsluiting zit. Hoogstwaarschijnlijk in de afzuiging van de douche. Maar om nu weer die mensen te bellen die het gemaakt hebben is ook weer zo wat, ze zijn al zo vaak hier terug geweest om dingen te veranderen die ze niet goed gedaan hebben.

Maar ik ga weer verder. Ben bezig om de gemetselde rand van de kjleine vijver eraf te halen. Het vijvertje lekt ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi bolletje, jee het lekt aan alle kanten bij je!!!

ik kom niet van een hardnekkige muis af... twee poezen in huis en die muis ligt in een deuk. ik had gif in zijn holletje gegooid maar een deel heeft hij er weer uit geknikkert. muizen van tegenwoordig.... valletjes hebben ook niet geholpen, niet met kaas, noch met pindakaas. daar zouden ze van moeten kwijlen. niet dus...

hoi hot, ik ben blij dat ik wel positief ben ingesteld, dat sleept me er doorheen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook mooie dingen mee gemaakt met drank op hoor Hot. Alleen al het gelukzaaalig gevoel van die kick. Maar de wetenschap dat, als ik drank op had, ik mijzelf niet meer was, en er meer nare dingen dan leuke dingen, mijn pad op zijn gekomen, heb ik besloten om te proberen helemaal te kappen.

Weet je Hottie, de ellende stapelt zich op, omdat je die niet op een goeie manier kan verwerken door de drank.

Ik vergat dan wel een hele hoop ellende maar dat weegt niet op tegen het leven dat ik nu leid.

Logisch dat je de toekomst somber inziet, die bekijk je nu vanuit het leven dat je nu leid (lijd).

Heb je wel eens een goeie a.d. geslikt? Ben je wel eens bij een goeie psych. geweest? Het moet toch mogelijk zijn voor je, om een beetje beter in je vel te zitten?

En wat zou er nu gebeuren als je een paar dagen niet zou drinken? Zou je dat aan kunnen?:heart:

Stientje een vangkooitje bij de dierenamb. halen of zo? Maar hoogstwaarschijnlijk is het muisje niet alleen hoor.;) Heeft ie al een hele hoop vriendjes gemaakt bij jou in huis.:o En die weten heeeeel gauw hoe ze kindjes moeten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Hier druk met leren, maar wel lekker 6 weken vrij!

Even ingelogd voor Dylan: van harte gefeliciteerd!!!!

:moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present:

Lytse, ik hoop dat het met de pijn weer wat beter gaat!!

Metijs, Knorr, Albatros, Trijsje, Tonny, hartelijk welkom hier en veel succes!

Geniet van deze dag, het is mooi weer, eindelijk, ga ik ook doen! Laterszzz.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ bolletje

Wat een verkoeling al dat ongewenst water!!

Maar dat je zegt dat je "die mensen" niet meer gaat bellen.

Ik zou zeggen: juist wƩl bellen!!

En ze een ultimatum stellen wanneer het spul nou eindelijk naar tevredenheid gemaakt wordt.

Je hebt een dienst gekocht. En als dit produkt/dienst niet aan de gestelde verwachting voldoet mag je de koop ontbinden. Of tewel. Geld terug vragen en iemand anders het wel goed laten oplossen!

Eerst ze de mogelijkheid geven het op te lossen binnen een bepaalde periode. Dan een aangetekende brief sturen met je melding dat je binnen 3 weken de kosten terug wilt.

Zijn ze nou helemaal!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is nou in Godsnaam Kristel weer of ben ik niet goed bij gelezen?

Hot. je scheef net dat je niet wil dat iemand's naam geschreven wordt bij een berichtje naar jou toe

Ik krijg dan het gevoel dat je de aandacht die je hier krijgt van frummels, niet wilt delen. Klopt dat? Waarom heb je daar zo'n moeite mee.

De aandacht die je van mij krijgt is gemeend hoor, maar het is makkelijker om verschillende berichten naar mensen in een groter bericht te stoppen dan iedere keer apart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai frummels,

Hot,

ik weet net als Bol, ook niet wie kristel is.

Bovendien, snap ik ook niet goed, waarom je niet meerdere mensen in 1 bericht zou mogen beantwoorden.

Het is toch juist fijn, als je meerdere mensen aandacht kan en wil geven.

Maar goed, dat is mijn mening dan he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiendag.

Ergens snap ik wel wat Hot bedoelt.

Een hele riedel met alle namen, soms heeft het iets plichtsmatigs.

Nou Hot ik ga toch ook even Dylan feliciteren in dit bericht. Als hij tenminste echt jarig is. Fijne dag Dylan! :musicnote::):present:

Lekker gewerkt vandaag, nu piepers bakken.

Lekker warm boven de pannen!

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ik had juist begrepen dat Hot. helemaal geen berichtjes naar anderen wil zien in een berichtje dat naar hem geschreven wordt.

Nou zo zie je maar weer dat je het heel anders kan op vatten dan dat het misschien bedoeld is.

Lekker gevoel is dat hƩ Wijfie zo'n nieuw koppie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi gula,

vertrouwen in jezelf dat is voor mij nummer 1.

ik vind het alleen erg pijnlijk dat ik het vertrouwen van anderen heb beschaamd.

door drank...

dat vertrouwen moet of mag terug gewonnen worden.

maar vertrouwen in mezelf staat nu op nummer 1.

ik weet niet of je mij bedoelde, voel me nl aangesproken.

en dat is goed, misschien heb ik t onjuist verwoord.

ik hoop dat het morgen goed zal gaan.

dat je je tijdelijke plek vind.

lekker kan schrijven.

lezen, fietsen en genieten.

heel veel succes!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hot, ik ga zo wel uitloggen, ben al heel lang aan het werk en ben toe aan even rust.

maar volgens mij gaat het niet lekker met je.

je klinkt zo moe

moe van alles

vergeet alleen niet dat alcohol ook moe maakt...

hou je taai.

ik maak me bij jou toch minder zorgen dan bij RL

een gevoel, ik weet het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gula, fijn je zo te lezen.

Ik denk dat je het prima gaat redden en als

je naar een plek gaat zoals ik denk, met gropen en workshops

(beetje alternatief?) dan ga je hele mooie mensen ontmoeten ook,

de sfeer van zo'n groep wordt mede bepaald door de kok:P

en in mijn tijd werd de kok soms ook in de groep geintegreerd

tijdens de avonden en pauzes, dus kook maar extra lekker.

Een heerlijke en veilige setting om weer meer sociaal te leren zijn

en met de mogelijkheden je eigen grenzen aan te geven.

ik wens je heerlijke weken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: miranda
Originally posted by: acer
Dagpact
Acer
miranda
Knorr
Lytse
AlbertRemmo

Ik zag tot mijn schrik dat AR en ik nog niet op het dagpact stonden en dat jullie Knorr over het hoofd hadden gezien. Hij was nog wel begonnen met het dagpact.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gula: mooi geschreven en wat een stap voor je. De manier waarop je jezelf wilt presenteren lijkt me heel goed. Niet gedwongen anders doen dan je bent.

Mijn goede gedachten vergezellen je morgen!:present:

@ Bollie: wat vervelend dat je nog steeds met allerlei lekkage problemen zit. Ik hoop dat er een goede oplossing voor komt.

@ Nancy: hoe gaat het met je? Kan je je met deze warmte wel concentreren op het studeren? Wel lekker, nu die vakantie en tijd voor jezelf!

Met de pijn gaat het vandaag wel. Morgen weer naar de manuele therapeut. Helaas gaat hij daarna twee weken weg en is er voor mij geen passende vervanging. Dat zal lastig worden, maar het is niet anders. Dat ik weer begonnen ben met lopen zal er alleen maar goed aan doen.

Vanmiddag is er grond gestort in mijn voortuin en zijn er planten afgevoerd die het daar niet goed doen. De rest hoefde volgens de deskundige niet uitgegraven te worden, omdat ze wel door de aangevoerde grond heen zullen groeien. Dat scheelt een hoop arbeidsuren!

Daarna naar de tandarts geweest. De lekke vulling zat helemaal achter in mijn kaak. Het voelt of het allemaal uit zijn verband is gerukt! Niet prettig, maar het zit er weer op.

Straks kom ik nog wel even welterusten zeggen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ iedereen, neen ik heb de drank voorgoed afgezworen. geen borrel tegen de zenuwe of waar tegen dan ook.

gesprek ging redelijk, ze is er nog niet uit ( hoop gebeurt) snap ik.

Ze blijft wel, apparte kamer.

Kijken of de knorr zonder drank leuk genoeg is om bij te blijven.

Tijd zal het leren, ik heb een hoop kapot gemaakt. Ik weet wel dat ik een ander persoon ben nu.

We kijken of de vonk weer een vuurtje kan worden.

truste alle en morgen weer een droge dag :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk alcoholvrij mijn 3-weken-jubileum gevierd!!

Lekker in de zomeravondzon op het terras.

De spa-rood komt me helemaal mijn neus uit.

Vandaag kennis gemaakt met Marie-Henriƫtte! :)

Da's geen nieuwe vriendin maar een Spa-variant met minder koolzuur. Daar een halve limoen in uitknijpen en crushed ijs erbij.

Goed te doen!!

Nog even een rondje met de honden en dan kom ik straks nog even informeren hoe het Knorr vergaan is vandaag en hoe het met het bekkie van Lytse is...

En hoe zou het met Trijs zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...