Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juli 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

aan alle die een hart onder de riem kunnen gebruiken

:heart:

Het gaat goed hier. Tot op heden geen trek dus das altijd lekker.

dak terras gaat nog ff duren voor het klaar is. vrouw heeft nieuwe idee over hoe het eruit moet komen te zien. En vrouw's wil is wet. niet waar mannen ?!?

vrienden hadden een feestje vanmiddag dus dat komt volgende week. nu is het wachten op het vlees voor de hond. (normaal rond 12.00 uur) zal wel met het mooie weer te maken hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Wat een rotdag! Ik heb al een paar weken dat het niet gaat zoals het moet. Voel me slecht, ben slecht en dan komt er ook nog een afwijzing voor een baan tussendoor. Ik moet even herstellen, maar vraag me weleens af of ik nog wel weet hoe het moet. Twijfel de laatste tijd weer aan zoveel dingen. Nou ja.

Tja, nou straks maar Bami eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, sterkte met alles!

Wijfie; Het is gewoon even een rotdag. Niets gaat zoals ik het wil. En ik ben wel iemand die alles naar haar hand wil zetten. Maar goed, misschien is de dag morgen wel beter?

Ik ben nog steeds verliefd op de buurman, maar de buurman laat het ook afweten. En dat is waarschijnlijk mijn eigen schuld. Want niets hielp me van mijn paniekaanvallen af, maar dat ene wel... :$ Ik weet dat het niet de oplossing is, maar ik wilde niet aan de Diazepam. Ik heb me vreselijk aangesteld, al heb ik het nog binnen de perken weten te houden. Maar het is gewoon weer te laat. Ik ben niet klaar voor de liefde, word zenuwachtig van de liefde en heb precies gedaan waarvoor ik vorig jaar me heb aangemeld op het forum. Ik wilde stoppen, omdat ik de liefde wilde omarmen. Ik kreeg de kans en omarmde mijn grootste vijand.

En ja, ik heb dit keer gedaan alsof het allemaal goed ging. Niet eerlijk geweest, terwijl ik dat anders wel altijd was. Maar de schaamte was groot...

....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Nog steeds mooi weer en het verveelt niet!;)

@ AR: ik ben blij te vandaag weer te zien. Als een trouwe frummer ineens een dag niet komt schrik ik toch even. Heb je zondag gewerkt met dat mooie weer?

@ Yvonne: je hebt gelijk, ik liep altijd met mijn buurvrouw. Helaas geen ander loopmaatje gevonden, dus nu maar alleen. Het is niet anders. Ik zou er heel wat voor geven als buurvrouw weer mee kon lopen, maar verergerde Parkinson en gedeeltelijke dwarslaesie, dat wordt hem niet.

Fysiotherapeut heeft trouwens vandaag geadviseerd om de volgende weken toch te komen. Misschien kan zijn vervanger met massage toch wat doen en proberen mijn gewrichten los te houden. Dat gaan ik dus maar proberen.

@ Gula: ik denk aan je vandaag! Laat je nog weten hoe het gegaan is?

@ Jane: hoe is het met je teen? Blauw?

@ Lenie: balen meis dat het weer zo slecht gaat. Die tromboseprikken, zijn dat die prikken die je zelf in de buurt van je navel moet geven?

Wat goed dat je er niet bij gaat drinken, maar dat zou in jouw geval wel heel onverstandig zijn.

@ Geertje: ik ben gaan nordic walken omdat ik veel last van mijn knieën had. Ik kon nog geen kwartier lopen zonder pijn. Nu loop ik 5 kwartier met die stokken. Ik heb het wel officieel bij een sportschool geleerd, vanwege mijn schouders e.d. Ik voel me echt tevreden als ik weer thuis ben.

@ Bollie: is het gelukt met de elektriciteit en met de riolering?

Om dat nieuwe kapsel moest ik wel lachen, maar hoop dat het bij dat grapje blijft!

@ Wijfie: ik heb ook gehoord dat het drinken van alc. vrij bier is toegenomen en dat het suffe imago verbeterd is. Na Youp over Buckler was dat wel nodig!

Voor mij is het een goed alternatief op warme dagen.

Vanavond bij jezelf blijven hoor en voor jezelf opkomen. Ik duim!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé verdorie Rap. dat het nou niet lukt om adb. te worden. Zou het je helpen

om je aan te sluiten op het dag of weekpact? Dan heb je het gevoel dat je toch iets zekerheid hebt misschien.:heart:

Leen tja ik weet niet wat ik moet schrijven alleen dat ik je heel veel sterkte wens.:present:

Stientje veel plezier vanavond.

Wijfie iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven hé? Neem niet teveel hooi op je vork.;)

Knorr een dikke 10

Lytse zwem je wel eens? Dat schijnt erg goed te zijn voor je gewrichten.:)

En het is gelukt hoor, de riolering is weer schoon.

Wel baal ik er van want ik had mijn keukenkastje nu lekvrij, gaat die gast er naar kijken, trekt een slangetje eruit en ja hoor het lekt weer. Nou vrijdag het zaakje maar dicht kitten.

De man raadde me aan om af en toe op 95 gr. te wassen want daarmee houd je de buizen ook schoon. En alleen nog maar soda gebruiken om de buizen schoon te spoelen dus geen ontstopper meer. Misschien hebben jullie ook iets aan dit advies.

Verder heb ik de draadjes waardoor ik kortsluiting had, verwijderd. Ze hebben jaren geleden met het plaatsen van de keuken een stekkerdoos geplaatst en de draad zat achter de kastjes. En de draden aangesloten rechtstreeks op een stopcontact dus binnenin.

Heb ik het stopcontact los gemaakt en de draadjes eruit gehaald en raad eens wat, geen kortsluiting meer. Joepie. Heerlijk want ik maakte me toch zorgen. Je kan zo maar brand krijgen.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Bollie,

Goed idee van jou

Heb mezelf op het weekpact gezet.

Dagpact, is veel te gemakkelijk, heb gisteren genoeg gehad, om vandaag nog trek te hebben.

Je bent wel aan het klussen he, met al je water en stroom.

Hoop voor je, dat alles snel goed komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Ik heb ook via een sportschool les gehad, ik durfde het niet zomaar te doen, bovendien wilde ik er zoveel mogelijk profijt van hebben en dan moet je wel weten wat je doet.

Bollletje,

Wat jij allemaal kunt en doet in en om je huis, gaaf......

Iedereen,

Geniet nog van deze heerlijke zomeravond. Ik doe dat met o.a. een glaasje rivella.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, kransgenoten, goeienavond.

Bollies schilderij is eindelijk aangekomen en we vinden het helemaal geweldig!

Het komt boven de schoorsteenmantel!

Ik moest natuurlijk weer 'n kratje timmeren waarin het schilderij ongeschonden opgestuurd kon worden, en dat naar Bol sturen, eerst.

Dat duurde bij mij twee lang twee breed, maar hij was zo terug.

Harstikke mooi, bedankt lieve Bol!

Ff snel bijgelezen, sterkte Lenie, goed dat je volhoudt.

De rest zeg ik m'n gebruikelijke ding: hou 't zo droog as je wilt!

Doeoeg, ik heb wat te doen.

De inlijster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allang goed Haddie geniet er maar van samen met je meisie.:sun:

Geert ik vind het altijd erg leuk om met m'n handen te werken en heb het ook altijd zelf moeten doen omdat ik gewoon het geld niet had om iemand in te huren.

En weet je, ik zoek zoveel op internet op en dan hoef ik het vaak gewoon maar na te maken.

En ik kan zelf het goedkoopste materiaal gebruiken.

M'n vijver lekt en als ik een tube vloeibaar rubber wil kopen ben ik zo'n 40 euries kwijt. Zo'n tube is voor een heel zwembad man.

Nu ga ik het gewoon met silicone kid doen en dan een stukje rubber tegen de binnen en de buitenkant aan plakken. Een beetje vergelijkbaar met een fietsband plakken.

Dat moet ook gaan ( denk ik), en zo blijf ik aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Frummers,

Een dag om tevreden op terug te kijken.

Ben alleen vanavond op een terras bedrogen! Vraag ik om een Malt-bier. Lees ik later op het etiket dat er 0,5% alcohol in zit. En toen was ie al op!

Heb het er dus maar bij eentje gelaten...

Omdat er ook op het etiket "alcoholvrij" staat hou ik het er maar op dat ik vandaag ook een "droge" dag heb gehad. Het was niet mijn doel om alcohol te drinken.

Fijn dat er meer positieve geluiden te lezen zijn vandaag.

En voor degenen die vandaag een mindere dag hadden: Morgen wordt misschien jouw dag!!

Slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gula: ik hoop dat het een goede maand voor je wordt. :heart:

@ Metijs: dat kan je met wijn ook gebeuren, dat er 0,5% alcohol in zit. De intentie was heel goed. Nu weet je dat het kan gebeuren en let je beter op. Toch weer gelukt vandaag, vind ik.

@ Rapi: zet hem op. Je ging een tijdje heel goed. Welkom op het weekpact.

Je gaat door een moeilijke tijd, maar ... niets is het waard om te drinken!

@ AR: je alweer niet gezien vanavond. Is alles oké?

Voor iedereen welterusten. Ik heb het droog gehouden.

Tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

ben beetje aant mee lezen.

Wist niet dat ik ingelogd stond.

Maar ja maak niet uit. Gaat nog steeds niet goed helaas.

En schrijf dan liever niet.

Maar bedankt voor de belangstelling. Erg lief.

Ben je al weer wat gewend thuis??? Fijn om thuis te zijn? Of was je liever nog wat op vakantie gebleven?

Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...