Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 juli 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Wat is het warm!

Dag 3 in het stoppen. Ik stop wel vaker. Soms een paar weken, soms een paar dagen. Die paar weken komen ongeveer 3 x per jaar voor. Die paar dagen 1 x per 2 weken ongeveer. Voor de rest dronk ik; jaren en jaren en jaren.

De laatste paar keer dat ik een paar weken stopte was ik compleet uitgeput. Ik kon 2 weken aan een stuk door in mijn bed doorbrengen. Toch begon ik altijd weer.

Nu weer de grote vermoeidheid. Ik lijk compleet uitgeput. Niet handig met kinderen en vakantie.

Iets in mij zegt; haal dat lekkere wijntje! Dan is alle vermoeidheid weer weg.

zolang ik elke avond mijn wijn drink heb ik hier ook geen last van.

Maar, ik ga dat nu niet doen. Ik heb zo het vermoeden dat mijn galblaas niet veel zin meer heeft in al die wijn. Al een jaar forse steken in mijn lever.

Mijn huisarts gaf aan dat je je lever, een zieke of vervette lever, niet voelt. Wel je galblaas.

Wat het ook is. de vermoeidheid in mij is niet gezond en een flink teken aan de wand.

Het weer helpt nu ook niet mee. Ik hou van zon, maar vandaag even niet. Helpen jullie mij hieraan denken als ik straks het glas bijna aan mijn lippen zet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Stella: één van de bekende kreten is hier: "Niets is het waard om te gaan drinken!"

Neem straks iets lekker fris joh. Als vervanger van witte wijn heb ik Zllij 0% gevonden (even letters verdraaien, want we mogen geen reclame maken hier). Goed gekoeld in een wijnglas, is het prima te doen. Die alc. vrije biertjes gaan er bij mij ook wel in met dit weer.

Hou vol hoor meid. Er zijn hier veel mensen die schade aan een of meer organen hebben opgelopen door de drank. Dat wil je toch niet voor jezelf, zeker niet als je kinderen hebt!

Kunnen die zich nog een beetje amuseren met de warmte? Heb je soms een opblaasbadje o.i.d.?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rapi: we zien je groeien. Eerst gisteren goed door de dienst heen gekomen en nu vandaag voor het eerst alleen er op uit! Ik ben blij dat het je meegevallen is.

Tegenwoordig loop ik ook alleen, nordic-walking, omdat mijn buurvrouw niet meer lopen kan. Dat is niet gezellig, maar o zo nuttig, dus dan maar alleen!

Sterkte ermee, en ook dit went.

Die airco op de slaapkamer leek mij ook wel wat. Vanmiddag moest ik naar bed en ik heb wel een ventilator aangezet, maar dreef zo ongeveer mijn bed uit. Dit was de laatste behandeling bij de invaller. Hij vond het erg voor me dat ik zo'n slechte week had gehad. Ik ook.;) Nu geprobeerd wat los te masseren. We zien wel hoe het uitpakt.

Ik had trouwens reuze mazzel: mijn man bood aan me te brengen met de auto. Openbaar vervoer is nu geen pretje. Ik ben dus heerlijk met de auto gehaald en gebracht en met deze vakantietijd waren er nergens files.

Nu even komkommer in het zuur zetten e.d.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse

ik zit gelukkig in een huisje aan zee voor de kinders.

Drinken ga ik nu zeker niet. Voel me te zwak.

Ben wel teleurgesteld in mezelf dat ik nu weer 2 ruim een week door die vreselijke vermoeidheid heen moet door die rot wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha droogstoppels, hoi Stella, welkom.

Ernstig vermoeid na het stoppen, vitamine B1 wil wel helpen, kun je gewoon bij iedere apotheek kopen voor weinig, aan te raden voor iedere stopper. Alcohol zorgt nl. voor 'n gebrek hieraan.

Ik nam altijd 50 mgtjes, volgens mij, koste bijna niets.

De rest: hou 't zo droog als je wilt.

Hier aan 't werk, pffffffffffffffffffffff.

Nog 2 daaggies.

De zwetende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach haddock ik zou bijna medelijden met je krijgen :)

maar je weet me te vinden, ik heb wel een pilletje in de aanbieding, géén afkick

verschijnselen ! Baclofennnnn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse hou jij jezelf niet voor de gek met je alcoholvrije drankjes ?

ik zou toch denken, dat smaakt naar meer op den duur ?

Wees nou eerlijk, zo blijf je de "trek" toch in stand houden :huh: of zie

ik het verkeerd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe weet jij bb, dat baclofen geen afkick verschijnselen geeft? Zelf heb je het niet geprobeerd en voor de rest lijken de meningen daarover nogal verdeeld.

En alcoholvrije drankjes? Wat drink jij dan? Drankjes mét alcohol?

Maar ik neem aan dat je b.v. alcoholvrij bier of wijn bedoelt. En inderdaad, ook dát zie je verkeerd. Zeker niet bij iedereen houdt dat trek in stand. Trek in alcohol wel te verstaan. Persoonlijk ondervind ik totaal geen probleem met alcoholvrij bier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag kanjers,

Met deze temperaturen is de verleiding toch erg groot.

Ook al heb ik mijn 5-weeks jubieum gevierd, zou het zin hebben om ook nog die Vit. B1 te gaan halen?

Stella, wat een prestatie vandaag! Knap hoor!!

Morgen om deze tijd hoop ik lekker in een stortbui gelopen te hebben.

Lijkt me heerlijk!!

Ga er vannacht maar es over dromen!

(En nee, dat bedoel ik niet met een natte droom!!) :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand meer hier. Ik hoef morgen niet vroeg op, dus ik wacht nog even tot het wat koeler is. Geen onweer of wat dan ook hier.

@ bb: als ik alc. vrij bier drink heb ik totaal geen behoefte om ze door het "echte" spul te vervangen. Ik weet dat dat niet voor iedereen geldt.

Welterusten allemaal en tot morgen. Ik heb het weer droog gehouden.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...