Spring naar bijdragen

Donderdag 25 juli 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, hier ook geen wijzen spreuken. Wel een baaldag. Vandaag hier op het strand wat vrienden langs. Rond het middag uur allen aan een stokbroodje en koud wijntje.

Daar zat ik dan. Het viel mij zwaar, heel zwaar. Normaal doe ik lekker mee en geniet van dit soort momenten met volle teugen. Nu niet.

Ik las hier ergens dat trek zo weer over is. Bij mij niet. Al vanaf 1 uur tot nu een groot gevecht. Vraag me af waarom ik niet zou drinken, vind dat ik het verdien, voel me maar alleen zo zonder al die gezellige wijn etc etc.

Een groot 'is dit het dan'' gevoel.

Niks gedronken en ga ook proberen dat zo te houden, maar wat is dit moeilijk en heel erg stom en ontzettend saai (vind ik nu) :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Stella,

Ja joh, wat zal jij het moeilijk hebben gehad en nog..

Grote trigger, dit soort dingen he.

Ben jij maar eens heel erg trots op jezelf, dat je dit doorstaan hebt, want zo voelt het wel he.

Je kan ook denken; zij liggen nu misshien voor ape-gapen op de bank, en jij niet.

Iets lekkers voor je zelf koken misschien?

Ook dan gaat de trek vaak weg, en iets lekkers eten..Dat heb je pas verdient!

Hoe dan ook.

Ik vind je een kanjer:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stella heb je al flink gegeten? En misschien de volgende keer een drankje mee nemen dat de maag vult, b,v, tomatensap.;) maar knap dat je de trek hebt weerstaan hoor.

Rapi, leuk het op het werk w.b. het werk op zich? Heb je nog het gevoel dat het allemaal niet zo lukt of gaat dat wat beter nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Het gaat stapje voor stapje beter.

Het werk op zich vind ik wel leuk

Nu had ik vandaag ook een hele fijne collega, die me echt op het gemak stelt, en me goed aan voelt.

Er zijn er ook bij, die me heel erg onzeker kunnen maken, waardoor er niets meer lukt.

We gaan vooruit dus, dat wel

Persoonlijk, zou ik het sneller willen, maar ben wel blij, dat ik zelf in elk geval wel vooruitgang zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Rap. natuurlijk wordt het beter. Ik merk bij mijzelf dat ik op de d.a. veel meer durf te zeggen dan b.v. 4 jaar geleden. Dat komt omdat mensen meer een beroep op me doen, meer vragen stellen enz. Daardoor krijg ik meer zelfwaardering en heb het gevoel dat ik het ook beter aan kan. Hoop dat dat bij jou ook sneller komt.

heb je nu kans dat je daar nu lang kan blijven werken of kunnen ze zeggen, nu weer naar een andere afdeling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Ik heb helaas maar een contract voor een half jaar.

Officieel, is dat 30 nov. al afgelopen

Ze kunnen, me halverwege, ook nog op een andere afdeling neer zetten, maar dat is een minder "zware"afdeling, dus zou dat alleen maar makkelijker zijn.

Heb toevallig vandaag nog gevraagd, of er al zicht is op verlenging.

Maar ze kon er nog niks zinnigs over zeggen.

Als er een overschot van personeel komt, omdat er mensen overlijden,lig ik er als eerste weer uit.

Het is n.l. niet zeker of ze in de toekomst nog nieuwe bewoners mogen aannemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vandaag de gebruikelijke boodschappen en dan naar bed. Dag was dus vlug om.

Ik duim dat we vandaag en de komende dagen geen hagel krijgen, anders gaat mijn druivenoogst eraan! Nee: het wordt geen wijn, maar eten zo van de tros en van de rest geperst sap! Heerlijk.

@ Rapi: wat heerlijk dat je vandaag een goede collega had waarmee je kunt oefenen. Je zult zien dat het langzamerhand vertrouwder zal worden, die tilliften en andere gecompliceerde handelingen.

Je vindt het contact met de bewoners nog steeds erg leuk, dacht ik.

@ Stella: geef jezelf een schouderklopje, want je had een heel moeilijke tijd. Er zijn mensen die zichzelf een beloning geven voor bijv. een week droog. Is dat niet iets voor jou? Soms lijkt het leven saaier, maar de meesten van ons ervaren ook dat het leven minder ups en downs kent, doordat je niet door het lint gaat, rare dingen doet als je gedronken hebt, mensen mailt waarvan je later spijt hebt enz. De volgende dag ook geen schaamte, spijt en schuldgevoelens. O, wat saai!:D

Je kunt het je nu misschien niet voorstellen, maar het went echt! Ik heb een man die elke avond matig drinkt. Hier staan dus open flessen, ingeschonken glazen e.d.

Toch slaag ik er tegenwoordig in om dan iets anders te drinken. Daar komt nog bij dat ik (door chronische pijn) op dat vlak niet echt voordelen ondervind, maar in tegendeel niet meer lam in bed een nacht doorslaap.

Hou vol. Je begint al te merken dat je je fitter voelt. Ik heb veel aan de internetbehandeling gehad. Ik hoop dat jij dat ook zult hebben.

Nu eten klaarmaken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt. Ja, heb het wel volgehouden, maar wat is die trek lang zeg. Uren en uren. Op zo'n dag als deze, met wat vrienden aan het stand, lijkt het ook zo fijn en gezellig de alcohol.

Maar, inderdaad. Ik ben nu nog fris en we hebben net inderdaad goed gegeten.

De andere hangen nu nog op het terras, moe en oververhit schat ik in.

Toch blijft het een zalig idee, dat eerst glas. Ook al weet ik nu ook dat ik dan morgen en vannacht als ik wakker wordt ontzettend baal. En dat is het niet waard. Dus doe ik het niet.

Maar een leven lang op deze manier strijden lijkt me ook wel zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stella je zat ook de hele middag tussen mensen die dronken hé? Dus dan is het toch normaal dat je dan ook de hele middag zin hebt om mee te doen? Je ziet mensen veranderen en wil die kick ook weer ervaren.

Allemaal heel begrijpelijk hoor dat je het er moeilijk mee hebt gehad.

Hoogstwaarschijnlijk duurt de trek minder lang als je alleen thuis bent.;)

Nou Lytse morgen is er anders minder zonnig weer voorspeld. Oei oei, als dat maar goed gaat.:)

Nou Rap. dan ga je toch een onzekere tijd te gemoed meidje:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt het wel op neer Mia.

Werd ook wel heel hoog tijd.

Knopje ging weer om de goede kant op toen ik een week of twee geleden even niet 'lekker' werd.

weet dat ik gewoon heel goed moet uitkijken met wat ik eet en hoeveel ik eet.

En nu lukt het weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: MamaMia
Vind het knap van je.
Ik weet hoe moeilijk het kan zijn/is.

Eenmaal boven de 40 blijft het wa meer plakken zeggen ze hier.quote>

En boven de 50 groeit het er vanzelf aan volgens mij.
Ben benieuwd hoe het wordt als ik boven de 60 kom.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond

Er is niemand die altijd geprezen of altijd geminacht wordt.

(Dhammapada)

Rapilos voor jou een dikke pluim, ik vind je dapper en een doorzetter en je doet het hartstkke goed :present:

Drinkpartijen om me heen. Ik zie het als een spiegel hoe ik het zelf niet meer wil.

Je ziet mensen veranderen. Soms nog grappig, aandoenlijk, tot het drama toeslaat en er gedoe volgt. Van de week nog van nabij meegemaakt.

Ik ben blij dat ik het tegenwoordig helder hou. Wel zo rustig.

En nu ga ik eerst een regendans doen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word ook niet goed van dat sproeien, ben er nu wel klaar mee.

Dat het hele land moge onderstromen (even dan).

En de barometer staat op storm of regen, klopt niks van.

Oh wacht even, ik zag een tak bewegen. Komt er dan toch wat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...