Spring naar bijdragen

donderdag 1 augustus


Gast A3

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Dylan
Kunnen we dus als volgt samenvatten?
Handelen volgens intuïtie=handelen op gevoel gebaseerd op ervaringen uit het verleden, zonder dat je al die ervaringen meteen bewust bijeen hoeft te rapen.
Omdat vrouwen dit laatste nog niet door hebben is het woord intuïtie bedacht :)quote>


normaal hou ik niet van quoten, zou ik er eerder een link tegen aangooien maar deze zegt alles dussss..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

"vouwfiets"...

ik denk dat vouwen (bv origami, of een hoedje vouwen) iets "gesofisticeerder is dan simpelweg plooien.

Een zakdoek op plooien bvb...

Lakens moet ge dan alweer bijna gaan vouwen..

ps. eigenlijk moet ge bij beide woorden het voorzetsel OP erbij denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik zal maar stoppen alweer....

NIET alcohol gerelateerd (hoewel???)

En "behulpzaam" kan je mijn posts ook al niet echt noemen..

Dussss ik ga hier maar eens wat pubers uit bed plukken , of pulken misschien en wat buiten met de bal gaan spelen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je bloemen, Lytse!!! Zo lief!

IK hoop dat je vandaag geen last meer hebt van die kou op je voorhoofd, heel vervelend!

Houdt iedereen het nog vol met deze hitte???

Ik heb nog geen moment in de zon gezeten vandaag, veel te warm.

Vanavond gezellig uit eten met de hele familie, moet er wel voor in de auto,

maar allé, dat gaat lukken.

Tatum en Lenie, vanuit mijn autoraampje zal ik naar jullie zwaaien, ben nl.

straks vlakbij!! :DB);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,

Ik ben zo gaar als boter

Om 8.15 naar bed

12.00 uur er weer uit, omdat dochter belde, en geen benul had van mijn nachtdienst.

Bovendien, begon de buurman te timmeren.

Maar zelfs, al had dit alles niet gebeurd, dan was ik waarschijnlijk, nog steeds veel te vroeg wakker geworden

Nauwelijks, 4 uur geslapen dus.

Ook helemaal geen honger vandaag.

Vannacht tegen heug en meug een grote bak salade gegeten.

Ben een beetje van slag geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Zo aan het eten, maar nog even hier koekeloeren.

@ Rapi: dat was dus echt afzien voor je. Ik hoop dat je er een beetje aan zult wennen. Woon je in een lawaaierige buurt? Ik vroeger in De Bijlmer, met onregelmatige diensten, en ik kon vaak mijn lol wel op.

Dochter je rooster doorgeven?

@ Bollie: ik kan me voorstellen dat je even schrok. Na zo'n lange tijd nog ineens trek. Was er een bepaalde situatie, of was het de warmte?

@ Nance: vandaag gaat het weer wat beter. Ik moest wel vanmiddag naar bed en dat was geen pretje: ik dreef zo ongeveer mijn bed uit. Onze slaapkamer krijgt vrijwel de hele dag zon, alleen later in de avond niet. Maar: ik ben ook wel blij met het mooie weer.

Morgen pas ik me gewoon aan. Dat kan, als je niet meer werkt.

Nu maar een witlofsalade maken, lekker koel.

Tot vanavond allemaal,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat niet ieder moment van "zin in" meteen verward of vertaald hoeft te worden naar alcoholzucht. Bolletje heeft het over even trek. Rapilos maakt er al weer een golf van trek van... tja.

Gewerkt, warm weer, niet zo vreemd die trek/dorst. Dat daarbij als een van de overwegingen ook een koud pilsje bijvoorbeeld even in beeld komt is niet zo vreemd. Dat kennen we immers OOK.

Dat is volgens mij geen trek in de zin van zucht naar alcohol. Gewoon dorst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rapilos
Tjee Bol,

Hoe is het mogelijk he, na zo'n lange tijd, toch ineens weer zo'n golf van trek.
Net of het nooit helemaal uit je systeem verdwijntquote>


Ik denk dat daar een hele tijd overheen moet gaan Rap voordat het misschien helemaal uit het systeem verdwijnt. Maar wat ik wel weet is dat het veel minder wordt, tenminste dat is mijn ervaring. De trek bij mij is zo over door de gedachte aan refu die ik vanochtend weer geslikt heb. Het duurt ongeveer zo'n 5-10 min. maar dan is het ook helemaal weg. Ik concentreer me gewoon weer op andere dingen.
Maar misschien verdwijnt het nooit dat weet ik niet.

Nee Lytse er was geen aanleiding. Gewoon even in die roes willen zitten, dat was alles.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,

Gelukkig, is het ook snel weer weg dan he,

Het zal idd. steeds minder worden waarschijnlijk, net als stoppen met roken, daar kan je ook nog jaren later last van hebben.

Ben nu 20 jaar gestopt, en heb zelden tot nooit meer trek, maar de eerste jaren, was dat wel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Rapi. het zit nog zo vers in je geheugen, dat roken of drinken. Ik ben er van overtuigd dat ik over tien jaar, (als ik het volhoud) nog minder last van trek krijg. Het is nu al veel minder dan b.v. 2 jaar geleden.

Het moeilijks was voor mij de eerste 5-6 maanden. En dan nog denk ik dat ik het minder moeilijk heb gehad dan sommige anderen omdat ik toen al refu slikte.

Anders had ik het niet vol gehouden. Dan was voor mij het grijpen naar de drank veel makkelijker geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...