Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 augustus

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai beste mensen,

Hebben jullie het ook zo warm?

Net een paar wijntjes op,

Gisteren een fles, na dik een week niets gedronken te hebben

Ja, maar weer biechten dan.

Voel me natuurlijk weer helemaal niet happy,

Moe, en nog eens moe

gek he:(,

Steeds maar denken, dat het af en toe kan.

Maar wordt er nooit fit van

Integendeel,

Waarom doe ik het dan?!

Weet niet, Onzekerheid, Spanning< moe

Kom net bij latex vandaan

Heb zelf gelukkig niets in huis nu

Maar blijkbaar blijft het een strijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potverdorrie wat jammer nou Rap. Je kan wel gaan zoeken waarom maar je bent doodgewoon, net als alle andere frummels, alcoholist. Het heeft geen zin om jezelf dat af te vragen.

En echt die strijd wordt minder. Zeker als je minder waarde gaat hechten aan die kick, of even van de wereld zijn, even niets voelen enz. Je wordt echt sterker, maar dan moet je jezelf wel de kans geven om sterker te worden. Dit is jammer maar sta weer op en ga weer verder. Je deed het goed, dus je kan het.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rapi: jammer joh. Reactie op alle spannende dingen?

Ik sluit me helemaal aan bij Bollie. Morgen nemen we de eerste niet??

@ HTS: n.a.v. jouw insectenverhaal: gisterenavond heb ik in totaal 5 keer dezelfde vlinder (een mooie grote dagpauwoog) buiten gezet en elke keer kwam hij weer achter me aan de kamer in! Stom beest. Uiteindelijk lukte het door binnen alle lichten uit te doen en buiten een lamp aan.

Elke keer een groot glas over hem heen en een papier eronder geschoven: ik kreeg er wat van! Voor de fruitvliegjes heb ik een elektrische vliegenmepper, maar ze zijn zo klein dat ze er regelmatig doorheen vliegen. Dat schiet ook niet op.

@ A3: ;)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
Originally posted by: rapilos
Gisteren een fles, na dik een week niets gedronken te hebben
Ja, maar weer biechten dan.
Voel me natuurlijk weer helemaal niet happy,
quote>

Rapilos, ik snap het wel, na die stressvolle nachtdiensten.
Pak je weer samen; het komt goed.

quote>

Lief A3,
Je vat het goed samen
Waarom ben ik dan ook zo'n stress-kip he!?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
Originally posted by: Spud
Volgens mij is Spud een beetje gek, maar dat wisten we allang, gek op mensen die ze er graag bij ziet. :heart::Dquote>

Ik weet dat je een beetje gek bent, ben ik ook, maar wil jou en jullie es een keer heel graag zienquote>

Bol, ik kom je een uurtje eerder ophalen, we gaan Albert ook ophalen. :D
Albert, pb je me de ophaal gegevens? Kan ik Bol weer informeren ed. Mijn doel is dat ik er rond 1 uur ben, dus daar moeten jullie je maar mee instemmen. :)
Nu nog lezen wat Wijfie doet. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, alvast heel veel plezier met de meeting. Gaat vast top worden en mooi weer hebben jullie al in de zak! ;)

En Rapilos, je kunt het! Dat weet ik helemaal zeker!

En de woorden van Marika blijven maar door mijn hoofd spoken. Mijn verhaal zou onsamenhangend zijn en dus had ik gedronken? Ik had helemaal geen druppel gehad, op heel veel Cola Light, water, koffie na.

Nu drink ik wel. Want ja, als ik er toch al van beschuldigd word... Stomme smoes, maar het is maar zo hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,

Ik heb 2 maatjes, die net als ik regelmatig ups en downs hebben

Maar ik wil wel met jou 2 maanden afspreken.

Jij bent al zo lang stabiel.

Ik ga ervoor

Oke,

(Beetje eng om dit af te spreken, want ben iemand die zich over het algemeen heel goed aan haar beloftes houdt)

Maar..misschien dus een hele goede stok achter de deur.

Dus Bol..Afgesproken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Ben jij zo afhankelijk van het oordeel van Marika Madeleine? Maar meid, sta jij nu op eigen benen?:( Waarom probeer je het niet hier op te schrijven i.p.v. inderdaad een smoes te verzinnen? Je neemt jezelf wel in het ootje zo.quote>

Ik wil jullie niet met alles lastig vallen wat mij dwars zit tegenwoordig. Jullie zijn geen praatpalen hè. ;) En ik vertel jullie al zoveel meer dan ik hier (thuis) of ergens anders zou vertellen.

Maar het gaat hier gewoon niet. Even niet. Maar de afgelopen week heb ik niet gedronken. Weekend kan ik nog eventueel toestaan, eventueel hè, doordeweeks absoluut niet. Als ik daar weer mee begin ben ik terug bij af.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Marika

Je praat jezelf heel veel tegen in een berichtje Madeleine. Was je nu gisteren onder invloed of niet?

Goedemorgen!

Heerlijk geslapen op de bank.

Wilde niet meer reageren in de draad van gisteren, dus dan hier maar even. Marika, wat bedoel je?

Fijne dag iedereen!

Ik lees een vraag van marika

een vraag van jou om uitleg;

die is nog niet beantwoord Madeleine

maar je neemt er een voorschot op

door Marika als excuus te gebruiken om te drinken

Dat is zoiets als: je noemt me een dief dus ik ga maar stelen ook,

alleen vul jij een beschuldiging in die er niet is.

jammer meis.

Jij drinkt en jij bent verantwoordelijk.

Jij kunt ook anders en dat weet je, toch?

sorry, het kwam op de donderdag terecht

eens een digibeet

altijd een digibeet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos en Madeleine, wat jammer nou!

Jullie weten beiden heel goed wat jullie kunnen, stoppen! Helemaal! Nee, het kan niet een beetje! Kijk naar mij! Kijk naar de andere frummels, ok op de (échte) minderaars na dan. Idd, wij zijn gewoon alcoholist.

Ik klink een beetje boos, maar dat bedoel ik niet zo, sterker nog, vind eigenlijk niet dat ik recht van spreken heb na mijn gedrag de laatste tijd, maar toch. Ik bedoel het goed.

Voor mij zit dag 2 er weer op. Ik meld me droog af.

Ook morgen neem ik de eerste niet.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, dat is lief. :)

Het zit me ongelofelijk dwars dat mijn moeder voor de liefde heeft gekozen. Mijn moeder zei mij tijdens onze afspraak dat ze gestopt was met bier drinken. Ze bleek gestopt te zijn voor haar liefde tot ze het ja-woord had gegeven en sindsdien is ze weer lekker aan het pimpelen (Foto's op Facebook doen wonderen). Moet ze zelf weten. Stoppen is makkelijk, hè. Volhouden iets heel anders. ;)

Het zit me ongelofelijk dwars dat mijn vader en stiefmoeder zo ongelofelijk boos zijn op hun schoondochter. Ze hebben haar allemaal van Facebook gekeild. Mijn vader heeft dan weliswaar zijn hele profiel verwijderd, maar dat alleen vanwege haar. En dat ze er niet meer over praten, terwijl ik er wel behoefte aan heb. Want een relatie is toch niet door drie bruiloftsfoto's zo ineens verstoord? Maar ze willen het er niet over hebben, hebben al gegeten en gedronken als ze de naam ... horen. Maar waarom? Sjees, krijg altijd maar zo weinig informatie...

En dan nog financieel. Loop nu alle gaten te dichten en nieuwe gaten te creëren. Zo ben ik helemaal niet (meer). Het is misgelopen toen ik hier bijna dagelijks de vriendin op bezoek had. Ik wilde me beter voordoen dan ik was en nu zie ik even niet meer hoe ik het beter kan doen.

Och, en dan nog die domme achterlijke buurman. :P Maar goed, daarin zal ik zelf ook het één en ander fout doen. Mijn leven is niet slecht, echt niet, maar het kan zoveel malen beter.

Mijn leven in een notendop. Maar afvallen doe ik wel. Laatst stond er gewoon ruim 2 kg minder op de teller. De weegschaal schrok er zelf ook van :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima Rap. we gaan ervoor hé? Hartstikke goed van je. Een hele dikke knuffel voor jou.

Madeleine doe je ogen eens goed open. Je weet net zo goed als ik dat alleen in de weekenden gaan drinken dat dat weer het begin is van het einde. Dat weet jij ook maar al te goed. Daar begint de ellende. Laat je hersens eens werken, dat gaat niet lukken. is dit de eerste keer in je leven dat je dat tegen jezelf zegt?

Je bent een heel eind verder als je het inderdaad uit had kunnen stellen tot het weekend.

Er wordt hier nogal eens gezegd, eerst een paar jaar helemaal droog en als je dan nog wilt zou je het eens kunnen proberen met 1-2 glaasjes. Maar daar zijn ook 99 % van alle verslaafden weer de vernieling in gegaan.

WIJ KUNNEN NIET DRINKEN, WIJ SLAAN DOOR, WIJ ZIJN ALCI'S. Anders waren we niet hier maar zaten misschien nu ergens lekker te genieten op een terrasje van een pilsje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...