Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 augustus 2013


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal, wat een spirit op de vroege ochtend. Ga zo door, blijf schrijven en vooral hou vol.

Vanmorgen zat ik fluitend op de fiets, iets wat me in jaren niet is overkomen. Toch zo,n 30 jaar drink ervaring.

Ik weet niet wat me overkomt, maar het is in ieder geval positief.

Ik blijf nu doorgaan op deze weg, niet minderen maar helemaal stoppen. Bevalt me tot nu toe goed. Behalve soms een moeilijk momentje.

:):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve Wijfie en Jopie,

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Ik heb het forum en de meetings nu echt nodig, en het geeft me een goed gevoel dat ik er mag zijn.

Jullie zijn beiden toppers en ik ben zo blij dat ik jullie 'in het echt' gezien heb! Had graag nog langer met jullie gepraat.

Dan moeten we dat hier maar doen, hihi!

Wijfie, heb je nog een beetje kunnen slapen meid?

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er ook niet en heb dat gevoel totaal niet A3.

Ik vind het juist leuk om te lezen, dat mensen veel meer steun

bij elkaar vinden en dat ze leuke nieuwe contacten hebben opgedaan.

Tis maar net door welke bril je kijkt denk ik

Ik zie wel dat je Madeleine schrijft die er niet is momenteel,

kan het zijn dat je daardoor geen respons krijgt??;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je HTS,

en A3, ik wilde nog zeggen dat ik het tof vind

dat je terug bent en schijnbaar anders tegenover

het forum staat (positief).

Weet niet waar je het over hebt. Heb weliswaar

de meeting georganiseerd, maar ben hier om

met bij te dragen daar waar ik de behoefte

heb om iets bij te dragen. Soms zeg ik bewust

niets, als de ene (extreme) persoonlijkheid

met de andere (extreme) persoonlijkheid botst.

Dat zoeken ze dan maar lekker samen uit.

Nogmaals Adrie, ik waardeer je postings!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen!

Ik was tijdens mijn pauze van de poets even aan het lezen en als Witte er niet was, dan had ik nooit gelezen dat A3 iets naar mij had geschreven. :$

A3; De doelen staan nog steeds. Aan het werk gaan en niet drinken zijn wel de belangrijkste doelen. Ik wil gewoon weer een doel hebben en het leven is momenteel wat doelloos. Een relatie zou ik ook wel willen, maar ik geloof niet dat het er in zit. Al kreeg ik gisteren de vraag van de buurman of ik boos was. Nou nee, maar dat heb ik hem nog niet laten weten. :P Ik lag gisteren al vroeg te slapen en vanochtend gelijk aan de poets gegaan, dus nog geen tijd gehad. ;) Stoppen met roken wil ik ook wel. Maar ik weet even niet hoe ik dat moet doen. Komt tijd, komt raad.

Ik heb trouwens ook niet het idee dat er opeens kliekjes zijn. Ik heb veel meetings, van een ander forum, voorbij zien komen en het is in mijn ogen normaal dat er de eerste tijd wat aan de meeting wordt gehangen. Ik voel me niet genegeerd. Maar misschien ben ik hier wel te weinig?

Mensen, heb een goede dag! Ik ga weer eens even verder met mijn poetsen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, Lies meldt zich weer even!

Allereerst, A3, ik heb wel degelijk op je gereageerd, lees maar terug ;) Maar ik snap je gevoel wel hoor. Ik heb het soms ook op dit forum, maar meestal totaal niet, het is maar net hoe de pet hier hangt. Ik ben jou, en je posts, steeds meer gaan waarderen, omdat je zo geweldig gaat. Ik ben trots op je en als je met specifieke dingen zit, PB me dan, altijd welkom!

Wijfie :heart: De avonden hier zijn soms wat bizar, geloof me, ik doe net zo hard mee hoor (neem Spuddie en mij gisteren toen ik vlak voor de NA meeting zat te stuiteren), maar hoe later het wordt hoe stekeliger de berichten. Ik moet leren naast me neer te leggen.

Niet te veel gaan zoeken meis, laat je niet onnodig bang maken, wie weet valt het allemaal mee, je weet me te vinden he?

Mijn schoonmoeder is inmiddels als het goed klaar met de operatie aan haar borstkanker. Ik heb nog niks gehoord. Ben ook even weggeweest naar de woningbouw, ik help onze buitenlandse bovenburen (die veel overlast veroorzaken en geen Nederlands spreken) een nieuw huis te vinden. Ze hebben 2 kinderen en die flat is echt te klein voor hun. Ik hoop niet dat ik me laat meeslepen.

Ook even langs mijn werk geweest, kreeg gelijk zin om weer te starten. Nou, volgende week écht! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor Kunsie en Geertjegeert omdat ze er speciaal om vroegen heb ik een update over mijn onrust geplaatst

op voorsteldraadje Huttula...wie is wie

Ben niet zo digibeet om het hier ook neer te zetten :)

Voor de mensen die het nodig hebben sterkte,succes

En geniet van de dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie ga iets doen waardoor je wat afleiding hebt. Ik kan me voorstellen dat je het ergste denkt maar probeer te wachten tot de uitslag.;)

Zo ik heb mijn binnenvijver weer eens schoon gemaakt en gevuld. Nieuwe visjes gekocht en nu maar hopen dat Modjo ze niet weer wil aaien want dan kan ik aan de gang blijven met kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Huttula, bedankt voor de melding!

Heb het inmiddels gelezen en er op gereageerd:)

Mooi lied Jopie:present:

Hier aan de kust bewolkt maar wel heerlijke buitenwerktemperaturen (nieuw woord?:D)

En dat ga ik ook meteen maar eens doen!

Mooie dag allemaal:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooie roze muis met glittertjes, hahahaha!!!!!!!!!!!!!

Wat leuk! IK moet er erg om lachen!

En ja, als je echt wilt, morgen meteen die fiets omruilen he, lekker impulsief,

nou en??

Ik vind dat je je trouwens kranig houdt, is niet niks wat er allemaal op je af komt,

nu met al die zorgen rond je man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kijk, dit is dus mijn makke,

tik een berichtje voor een ander in,

maar vertel ondertussen niet dat de tranen

me over de wangen biggelen.

En ik weet niet waarom.

Maar voel me zwaar k..

Zou het zijn omdat Niwi een jaar geleden overleden is?

Zou het zijn omdat m'n jongste zoon op vakantie gegaan is?

Zou het zijn omdat deze klusvakantie m'n strot uitkomt, omdat er echt van alles tegen zit??

Troostvoedsel, daarnaar ben ik op zoek.

Dat wordt iets met heel veel knoflook straks

en morgen, ja ECHT: ZUURKOOL MET SPEKJES EN WORST!

Maar snak nu naar een fles wijn.....snik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow lieve Nancy, laat die tranen maar komen lieverd, uithuilen is goed.

Je zorgt altijd zo goed voor iedereen, nu is het Nancy-tijd!

Maak maar wat heerlijks voor jezelf en neem uitgebreid de tijd om ervan te genieten, dan verdwijnt de trek ook, echt!

Je mag er zijn, je bent waardevol, te waardevol voor die fles wijn. Je verdient beter.

PBen mag altijd meis, ook via FB als je wilt!

Knuf!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag,

Terug van vier weken camper vakantie naar Zweden (kleine drie weken) en Bretagne met vrouw en hond. Genoten van de steeds grotere rust en stilte naar het noorden toe en daarna van de langzaam terugkerende drukte en gekte terug naar het zuiden toe. De donkerloze nachten up north hebben me wat nachtrust gekost, net als de vele muggen. Twee lekke banden gehad onderweg, maar dat mocht de pret allemaal niet drukken.

Vier weken lang geen meetings bezocht, geen fellows gebeld en gesproken, vier weken lang niet actief aan herstel gedacht. Maar ook vier weken lang niet met alcohol bezig geweest... Ben ik dan genezen?? Nee, tuurlijk niet. Ik ben en blijf een alcoholist. Maar de stappen en principes van het 12-stappen programma zijn van theorie langzaam aan overgegaan in een natuurlijke toepassing. Ik mag best drinken, geen mens die me kan tegenhouden als ik daar mijn zinnen op zou zetten. Alleen is er geen haar op m'n hoofd die mij een reden kan bedenken om er maar weer eens een te nemen.

Maandag ga ik weer naar een meeting. Niet omdat het programma begint te haperen en ik in gevaar verkeer, maar omdat ik de mensen die ik al zo lang ken wel weer eens wil horen en zien. Heerlijk om ze een tijdje achter me te laten, maar nog heerlijker om ze weer te zien. Net als het forum..

Groetjes, Koh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben je een grote stap verder Nancy

Eerlijk zeggen wat er is, das vooruitgang.

Je bent niet alleen hoor.

Ik moet ook steeds aan Niwi denken

en ik had ander weer vandaag verwacht, dus al mn plannen zijn niet uitgekomen voor vandaag.

Dat is allemaal ff bleee, maar morgen ben je blij dat je niks genomen hebt.

Hier een dikke virtuele knuffel ((((((nans)))))))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...