Spring naar bijdragen

Zondag 11 augustus 2013

Runningliesje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

beetje saaie dag hier

en de klussen die moeten

worden geklaard

daar begin ik ook niet echt aan.

ik las gisterenavond nog even terug

want liet het toen gaan

snapte het niet allemaal,

maar nu ik hannah's en wijfie's reacties

lees, voel ik me toch geroepen om

te schrijven dat ik het jammer vind van die

postings ook. voegde niets toe aan de draad

en onnodig kwetsend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben d'r weer!

Heb nog even niet verder gelezen, ik zag wel Marc voorbij komen, leuk!

Lekker 17kms gehold, nu moeie beentjes en een beetje last van mijn knie (zorgelijk, omdat nu gebleken dat nu knie blijvend is), ik hoop niet dat het de écht lange afstanden in de weg gaat staan. Maar ik heb genoten! Nu toch maar een bakkie koffie, had ik net even zin in!

Straks nog ff kijken of het Valkenburgse meer blauwalg-vrij is, ga ik nog ff zwemmen.

Ga goed :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

@ Marc: dat is traditioneel, een fijn muziekje van jou op de zondagochtend. Het maakt me blij dat je er weer bent. Je weet dat je, als je het moeilijk hebt, altijd mag pb-en: delen is helen!

Ik heb ook niets meer van Erik gehoord en ben benieuwd hoe zijn experiment gegaan is.

@ RL: probeer je grenzen aan te voelen meis. Je moet de rest van je leven nog toe met dit lichaam. Zwaar sporten vind je leuk, maar er is meer op de wereld!

@ Nikki: veel plezier met je kleinkind.

@ Marika: dromen mag.;)

@ Wijfie: goede oefening, dat tot tien tellen. Als het nog te vlug gaat kan je ook terugtellen!:D

Maak er allemaal een mooie dag van vandaag!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het ook niet fijn, de insinuaties en knipogen van Wijffie.

Je kunt nooit achter het scherm kijken, maar om hier iemands CVA in twijfel te trekken gaat me te ver. Hoe zou je je zelf voelen als dat gebeurde met jou.

Hier laat ik het maar bij en ga verder met een mooi boek.

Fijne dag :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet ik toch helemaal Mammamiek te feliciteren! Hierbij een grote bos bloemen, hou het droog vandaag en ik hoop je ook op de dagdraad te zien!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik heb een vreselijke nacht achter de rug.

Na een uur slapen wakker geschrokken van iets en toen wakker gelegen tot een uur of 6.

Toen toch nog in slaap gevallen om vervolgens na een paar uurtjes geradbraakt wakker te worden.

Slecht slapen ken ik wel, maar zo erg kende ik nog niet.

En dat terwijl ik gisteren een goede dag heb gehad, ontspannen, lekker gewandeld, lekker creatief bezig geweest.

Ik ben bezig om een "I have a dream" boek te maken, met daarin weergegeven mijn dromen, verlangens voor mijn leven.

Heerlijk om te doen naast de therapie die ik volg. Anders wordt dat te zwaar en draait het alleen maar om de verwerking van mijn pijnlijke en heftige leven dat ik heb gehad.

Ik zit nu bij te komen met een kop koffie.

Voel me een wrak en ik voel me verdrietig.

Daarbij ben ik nog steeds (al meer dan een week) misselijk en heb ik nog steeds last van mijn darmen.

Dat laatste heb ik al wel een half jaar. Eerst dacht ik dat dat door de alcohol kwam, toen door het afkicken, toen door het slechte eten wat ik dit. Maar dit heb ik allemaal op orde nu, dus dat kan geen oorzaak meer zijn.

Wellicht wordt het nu tijd voor een bezoekje aan de HA.

Sorry dat ik jullie lastigval met mijn gezeur, maar ik moet het gewoon even kwijt.

En kan hier mijn dochter niet echt mee lastig vallen.

Heb het goed allemaal.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O maar ik ben er van overtuigd dat bijna iedereen hier met de beste bedoelingen komt A3, alleen kunnen sommigen zich daar toch aan ergeren hoor, dat blijf je houden.

Ik heb in het begin ook gehad dan veel mensen zich aan mij ergerder (en misschien is dat nog zo) maar op een gegeven moment vroeg ik mijzelf wel af wat dat nu precies was. Ik ben door die opmerkingen toch gaan na denken, en probeerde toch te veranderen, want deze dingen kwam ik in het dagelijks leven ook tegen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Ik meng me liever niet in deze discussie, simpelweg omdat ik te weinig zicht op heb, hoe vaak ik de DD van gisteren ook heb doorgelezen, ben wel wat dingen tegen gekomen, en daarom wil ik nog één ding kwijt die me echt opviel.

Wijfie, ik vind je een schat en ik heb je heel hoog zitten en natuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar nu net weer zo'n post. Toen ik een tijdje geleden niet geloofd werd door sommige personen heeft me dat enorm gekwetst en ben ik weer een tijdje weggebleven hier, ondanks alle positieve reacties. Op de één of andere manier komen de negatieve reacties harder binnen bij mij, ik weet niet hoe dat bij anderen zit.

Anyway, ik heb net heerlijk gezwommen, beetje te ver per ongeluk, ondanks dat mijn man zat te seinen dat er al was, ik had het gewoon niet door. Daarna lekker naar het strand geweest, een bakkie koffie en een cassis op een terrasje. Het ging me makkelijk af, ondanks alle bierdrinkers om me heen, even een momentje gehad, maar het gaat nog altijd prima met de trek.

Lyts, je hebt gelijk, morgen nog even met de HA en fysio overleggen, dank je meis! :present:

Ik ga eten, eet smakelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marika en Bolletje,

Goed hoe jullie omgaan met de reacties die jullie krijgen van het forum. Ik doe dat ook: kijken wat ik ermee kan en of het ook in het dagelijks leven voorkomt.

@ Marika: dat niet openlijk gereageerd wordt op een posting, betekent nog niet dat er niet gereageerd is!

Mijn ervaring is wel, dat doorgaans de plaatser van het bericht zelf niet goed in zijn/haar vel zit.

Ik heb wat ingewikkelde dingen gedaan (financieel) op de pc. Ik ben zo'n digibeet dat ik het altijd eng vind. Heb ik het een tijdje niet gedaan, dan ben ik het weer vergeten.:angry:

@ Kastanje: lijkt me tijd voor jou om naar de huisarts te gaan! Vertel gerust wat je op je hart hebt. Dat is toch geen zeuren! Als je het hier kunt delen hoef je tenminste geen borrel te nemen!;)

Je dochter ermee lastig vallen is ook zowat. Beterschap.:present:

Nu maar weer wat doen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Weet niet goed, hoe ik op allerlei berichtjes moet reageren, dus doe het dan maar niet.

Heerlijk dagje gehad

Bijna 2 uur met latex en broer door de polder gestruind.

Buitje onderweg, maar dat kon ons niet deren.

Over hekken geklommen.

Hond van broer mee

Echt heerlijk.

Nu weer opgeladen achter de comp.

Altijd wel even lastig, als latex lekker aan de wijn gaat.

Maar goed, heb het weer '' overleefd"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Marika

Nu gooit Jootje een opmerking neer, die kwetsend en niet helpend is en ik hoorde er niemand over. Dat vond ik vreemd.
:)quote>

Of de opmerking niet helpend is weet ik niet Marika. Ik denk dat als je achter die ergenis van Jootje kijkt, er misschien toch iets geleerd kan worden.;)

Hey Rap. gaat ie nog steeds goed?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bollie, heb ook wel het gevoel dat ik het volhoud nu,

Vooral omdat het nu zo zwart-wit op een openbaar forum staat he,

Bovendien, ben jij al zo lang standvastig.

Heb daarom het gevoel, dat ik me lekker kan optrekken aan jou,

(Steun zoeken he:)),

Maar, heb gelukkig, daarnaast ook nog 2 mail-maatjes.

Moet toch gewoon lukken zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...