Spring naar bijdragen

Woensdag 14 -08-2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Ik kan me helemaal vinden in het bericht van A drie.

Vroeger (eeeeeeeeeeeeeeeeeuwen geleden zeg maar) was het anders.

Nu MOET ik me dus af en toe (vaak zelfs) begeven tss mensen massa's omdat kinderen nu eenmaal graag naar zwemvijvers enzo gaan..

En dan nog probeer ik dat zo te regelen dat we ofwel s ochtends heel vroeg, of s avonds laat gaan.

Soldaat, heb jij eigenlijk een balkonnetje, of zelfs tuintje? Huisdier?

Zou een ratje ofzo niks voor jou zijn? Weinig last en hele slimme beestjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thuis, is heerlijk,

Maar af en toe eruit ook.

Hou ook niet van groepen en mensenmassa's

Wat dat betreft, vind ik het opvallend, dat er hier heel veel mensen zijn, die zich toch vaak een beetje buiten de rest voelt vallen.

Inclusief mijzelf.

Maar goed, kan ook een gevoel zijn he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Heerlijk zo de zon in :)

Rapilos dat herken ik ook zeker. Ik zelf schuw ook mensen massa's.. oeii vind het s'ochtends vreselijk in een volle tram. Al die stinkende mensen blaaaa.

Ik loop ook altijd lekker door..dat gesjok van mensen op straat en elkaar aan gapen.

Veel al vind ik anderen niet boeiend..en onwetend..maar dit is iets van mij. Hierdoor ben ik deels ook meer gaan drinken in gezeldschap. Ik kan niet zo goed tegen koetjes en kalfjes gelul.

Tegen de verveling nam ik dan maar een drankje..nu ontwijk ik dit sort situaties..nou probeer ik het.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Rapilos als oud glazenwasser,een klein scheutje amoniac,voor streeploos resultaat.

Als je ramen schoon zijn is je hele huis schoon.

Succes.quote>


Hots,
Je tip ken ik hoor, maar toch bedankt.
Scheutje azijn kan ook, of een scheutje spiritus.
Ammoniak, vind ik altijd een beetje een paardemiddel, want slaat heel erg op je longen.
Maar uitstekend om nicotineaanslag weg te krijgen.

Trouwens..wist je dat je ook een halve doorgesneden ui in je emmer water kunt doen, voor een streeploos resultaat?
(Als je het niet geloofd, kan je het vast vinden onder öma's tips
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi kanjers!

Ben net weer thuis, iets eerder dan verwacht, maar het was dan ook intensief (vooral de reis), maar ik heb genoten! heerlijk een fartlek (spelen met je snelheid) gerend en genoten van de prachtige natuur het gezelschap van mijn meisje. Jammer dat ze zó hetero is, want ze is echt heel lief en mooi (ik ben bi en mag met meisjes zoenen van mijn man). Spud ;)

Ik ben sinds ik niet meer drink echt een mensenmens. Ik durf weer naar buiten, met het OV en in gezelschap zijn (behalve als er veel gedronken wordt, ben ik nog niet aan toe). Toen ik nog dronk ging ik alleen naar buiten voor de supermarkt om bier te halen.

Tot zover, ik ga zo lekker nog ff kms maken in de plas, lekker zwemmen en dan zijn we klaar voor mijn triatlon zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie ons vroeger hoofd van de D.A. heeft dezelfde diagnose gehad ruim 3 jaar geleden. Nu gaat het erg goed met haar en ze doet weer van alles, dus ook met jouw man kan het dadelijk weer beter gaan.

Ik hoop dat je sterk blijft meis.

Verder was ik vanochtend een beetje van de kaart. Ik had een mailtje van mijn nicht gehad waarin ze schreef dat ze borstkanker heeft. Ik ben daar erg van geschrokken, maar ook borstkanker kan vandaag de dag goed behandeld worden.

Verder is de papegaai weg. Hij gaat niet, (wat ik wel gehoopt had) naar een papegaaienopvang maar naar iemand anders van de d.a.

Jammer want ik had het graag anders gezien omdat hij bij de pap. opv. getraind kan worden om de angst voor mensen te overwinnen.

Maar goed. Verder een dienst morgen van iemand over genomen dus morgen weer van huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Wijfie, wat een nieuws! Toch schrikken! Je weet me te vinden he? Ik denk aan jullie!

Mijn schoonmoeder heeft ook kanker, dus ik weet wel een beetje hoe jij (en Bol) zich voelt.

Hoe moed liefie, dikke :sun:

Ik meld me droog af, drukke dag gehad, ben moe dus vast ik bed gaan liggen, lekker tv kijken.

Ga goed kanjers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Wat een verdrietig nieuws van Wijfie en Bol. Nou maar weer afwachten. In ieder geval kan Wijfie's man nu goed behandeld worden, i.p.v. alleen voor een kaakontsteking. Je gevoel was dus goed, Wijfie. Niet drinken hoor, je hebt nu alle kracht nodig!

Wij zijn vanmiddag met buurvrouw naar een museum geweest. Het was goed toegankelijk voor rolstoelen en de tentoonstelling was heel mooi. We hebben zelfs nog buiten thee gedronken!

Het was voor buurvrouw een hele stap om er op uit te gaan, maar ze heeft genoten.

Daarna helaas naar bed, maar nu gaat het wel weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ben weer even terug.

Schrikken wijfie,

Was al erg benieuwd naar de uitslag, maar je had het dus idd. goed aangevoeld.

De ellende met dit soort dingen, is dat wachten.

Wachten op de onderzoeken, en nog erger; wachten op de uitslag steeds.

Weet er alles van, want heb in 2009 borstkanker gehad.

(De oudgedienden, weten dit misschien nog wel)

Wens jullie samen in elk geval veel sterkte.

Hoe is je man er zelf onder?

Overvalt je toch he!

Lyse,

Wat fijn, dat je je buurvrouw meeneemt naar een museum.

Geeft toch een voldaan gevoel he, als je de ander zo ziet genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,

Wat jammer van je papegaai,

Wij hebben vroeger een geelkopamazone gehad.

Kon praten als de beste.

Rot ook voor je nichtje, maar zoals je zelf al aangeeft, is borstkanker in de meeste gevallen gelukkig heel goed te behandelen.

Maar goed, dat we nu leven, en niet 100 jaar terug of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie,

Met mij is alles weer helemaal goed gekomen hoor.

Mag volgend jaar voor de laatste keer op na-controle, als dan alles weer goed is, hoef ik nooit meer terug te komen.

Trouwens, super de super, dat je nu niet drinkt.

En wat grappig, dat je jezelf zo goed kent, dat je het hele scenario al voor je ziet, als je het wel had gedaan.

Blijf, maar lekker hier komen, om van je af te schrijven hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Originally posted by: rapilos
Madeleine,

Toch niet op je stuit gevallen?!
Want oh.oh, daar kan je zo lang last van hebben.!quote>


Helaas wel. De tweede keer dit jaar. De vorige keer had ik er toch zeker drie weken last van..... Hoop nu iets korter. ;)

quote>


Nou sterkte dan maar, en hopen op het beste
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...