Spring naar bijdragen

Donderdag 15 augustus 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jij ook een goedemorgen Nikky, een uiteraard een fijne dag.

Zie dat er drie jarigen zijn die we alle drie al een poos niet hebben gezien....

Toineman, je wordt nog steeds gemist hoor. Laat nog eens iets van je horen?

En Bella en Knorr zijn beiden te weinig hier geweest om me nog goed te kunnen herinneren.

Maar allemaal een fijne jaardag gewenst.

:musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi Bol, hondje een pond te zwaar????

Die uk?

Zou omgerekend bij een mens waarschijnlijk iets van 25 kilo zijn?:P

Misschien wat van dat lekkere voer minderen en daarvoor in de plaats een paar geprakte sperziebonen door haar voer mengen... zet niet aan, vult wel en de meeste honden vinden het best lekker.

En nu...... wegwezen Von:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi iedereen,

gaat nog steeds goed, al was gisteren een gevaarlijke avond. Uitgenodigd op een feest. Het was hier naast de deur dus kon te voet. Vooraf hield het me al bezig. Misschien omdat het zo vlakbij was? Vroeg me voortdurend af wat als het daar zo super gezellig gaat zijn? Bij aankomst bleek dat ook te zijn en maar direct de knop omgedraait. Ganse avond fris gedronken. Nog vrij lang gebleven. Vooral in het begin van de avond en tegen de tijd dat er al een heel aantal dronken waren, veel keer de vraag gekregen om ook eens iets 'lekkers' te drinken. Vond het na een poos wat vervelend worden. Laat ieder toch zelf beslissen. Zeker met wat op lieten sommigen zich erg makkelijk een venijnige opmerking ontvallen over saai, asociaal, ... Geef iedereen de raad om daar niet enrstig op in te gaan. Het onderwerp op dat moment wat ontwijken en een slap antwoordje van nu even niet is veel beter. Als ze er in nuchtere toestand niet (meer) naar vragen, dan geven ze er gewoon niet om.

Voordeel: nu fris in het koppie

Nadeel: er was daar een vrouwtje die ik amper kan maar wel zie zitten. met een slokje was ik er wel naartoe gegaan, nu durfde ik niet :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge kanjers!

Dank je Miranda! :present:

Ben net wakker en alles vluchtig even doorgelezen. Ga ik zo uitgebreid doen.

Eerst ontbijtje en een bakkie koffie.

Wijfie, hoe gaat het nu? Hoe voel je er nu onder? Ik denk aan je, lieverd!

Rapi, mijn moeder heeft momenteel borstkanker, ik begreep dat jij het hebt gehad. Jeetje! Ik ben benieuwd naar je ervaringen, mijn schoonmoeder is als mijn eigen moeder.

Er is nog vééééél meer om te reageren, maar mijn ogen zitten weer eens dicht, ik heb ruim 11 uur geslapen! Blijkbaar was het even nodig.

Vandaag twee weken droog! :D

Ga goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, over die knop... Daarmee wil ik twijfel geen kans geven. Als je twijfel toelaat, denk ik dat je al voor een groot deel verloren bent. Eens de beslissing in mijn hoofd gemaakt, sta ik sterk. Hopen maar dat die knop in de toekomst ook makkelijk om blijft gaan.

Dan nog over gisteren, toen ik weer naar huis ging, moest ik vanuit de tuin een stuk langs het huis op naar de straat toe. Daar was het niet verlicht. Liep ik me daar toch wel niet recht in de struiken. Met 2 polsen vooruit in het groen :-) Toen dacht ik wel even van als dit nu iemand gezien heeft, dan denkt ie vast dat ik straalbezopen ben.

En over dat vrouwtje, misschien een gemiste kans... maar je moet toch ook een beetje je marktwaarde afwegen tegenover de hare he. En daaruit volgt dan snel dat het wrslk iets zou zijn geworden. Dan was het vanmorgen een kater + een blauwtje Nu blijft de spanning overeind en heb ik geen kater haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrouwtje? Dat heb ik dan blijkbaar gemist.

En tja, die knop... heeft alles met mijn onderschrift te maken.

Soms lees ik hier hele verhalen over trek en wat er allemaal niet kan, of zou kunnen gebeuren. Zo ver kom/kwam ik niet eens in mijn hoofd. Dat liet ik niet toe. Ik drink immers niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Albatros, mooi die observatie;

nu ben jij misschien voor die vrouw:

die een vd weinige leuke mensen die

niet aangeschoten of vervelend was.

Als zij zich alles/iedereen nog herinnert tenminste.

En zo ja, dan komt er vast nog een kans waar jij je vast op

kunt voorbereiden, of die je zelfs op kunt zoeken.

willen is kunnen en kunnen is doen!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albatros,

Herkenbaar, dat gezeur aan je hoofd, dat je ook een drankje moet nemen.

Goed, dat je voet bij stuk hebt gehouden

Ze houden op een gegeven moment vanzelf wel op, als ze zien dat je niet meer drinkt.

En dat vrouwtje..

Wie weet, krijg je nog eens een tweede kans, en ga je lef tonen zonder borrel op:)

Runningliesje,

Welke ervaringen, wil je met me delen betreffende moeder\schoonmoeder.?

Kan ook per pb hoor als je dat wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...