Runningliesje Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Goodmeuning peeps! Na wel 0.0 uren te hebben geslapen verklaar ik het nu ochtend. Ik ga er maar uit en koffie zetten. Ik zet thermoskannen thee en koffie klaar, het ontbijt is straks niet meer vers, maar ik heb afbakbroodjes klaar gelegd, die kunnen zo de oven in. Ik hoop na een nacht zonder slaap (en een kilo valeriaan) toch te kunnen presteren op de triatlon. Ik kan niet zeggen hoe belangrijk het is voor me, eigenlijk om hem gewoon al te volbrengen. Na mijn ski-ongeval (met als gevolg drie operaties aan mijn knie) en bijna-verdrink incident en de ellende van vroeger zit ik nu zo goed! Dit is de kroon op mijn werk. Ik kan het gewoon niet uitleggen... Ik blijf nog ff in de buurt! Eerst koffie en een cracker. Voor vandaag heel belangrijk voor mij (en ik zet er alvast wat liefhebbers bij): DAGPACT: Lies Miranda Albert Lytse Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Mooi verhaal Spudje! Indrukwekkend idd! Zit je nog in de zaterdagmodus of kom je er hier bij op de zondag, heb nu net verse koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ha leeftijdsgenootje! Ik zal zo efkes kieken wat je ervan gemaakt hebt! En nonsens, ach ja, daar hebben wij stuiterende hoorn-in-neushoorn-kont-op-touw-aan-hoog-gebouw tiepjes wel vaker last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Niet te vergeten skippyballend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ik heb de vervanging gelezen en kanjer: Vandaag weer he? Ook al word je gereden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ik ga me klaarmaken, 3 tassen mee en een fiets (niet vergeten, haha!) en gáán met die stuiterende skippybal! Tot strax nog efkes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 DAGPACT: Lies Miranda Albert Lytse Spud Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Good heavens wat een stilte hier. Maar goede morgen frummers. A3 bedankt voor de koffie en thee, ik pak gelijk een bakje. Hier is het nog bewolkt, het heeft een beetje geregend. Ik hoop toch op wat zon vandaag. Maar eerst een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Hihi, heb zo lang zitten tuttelen over mijn eerste berichtje dat ik niet eens doorhad dat A3 weer binnen was gekomen. Goeiemorgen A:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Fijne dag A3. Jouw koffie is nog heerlijk hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Goedemorgen Aakie. Nou... regen..... het drupte Onder de bomen hier is het nog droog. Het lijkt wel of we hier steeds net op het randje van de buien zitten. Ik heb de afgelopen dagen dus maar flink gesproeid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 En ik heb bovenstaande nog niet opgeschreven of het begint hier écht te regenen, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Originally posted by: akeleiOok zo blij met de regen? Ik hoor mijn plantjes bijna drinken.quote> Ik heb wel eens een plant een boer horen laten:PMoggel mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Hihi, ook goeiemorgen Bol... En Aakie fijne dag hoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ik ga vandaag naar een megarommelmarkt bij ons in de buurt. Nou ja in de buurt, ongeveer 20 min. met de fiets. Voor mij een roteind want ik fiets alleen naar de winkels, en dat is 2 min. rijden. Als het weer nu ook maar een beetje mee zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Goede morgen allemaal, Heb een fijne dag met de rommelarij, konditorei en drie op een rij (triathlon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Een hele goeie morgen Ap. Ga jij vandaag nog iets leuks doen, na een dag hard werken in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Was niet hard werken hoor Bol. Ga ik vandaag mee verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Dat komt er dan weer heel mooi uit te zien, want je hebt een prachtige leefruimte zeg. Wat een grote huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ja dat weet jij nu hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ja Ap, ik ben bij jou geweest. Goed mensen ik ben rommelmarkten. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Originally posted by: TatumDAGPACT:LiesMirandaAlbertLytseSpudTatumAcerKoppie erbij houden allemaal hoor!!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 goeiemorgen frummers ik heb lekker bijgeslapen was hard nodig blijkbaar en toch geen strandweer. ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Liesje veel succes meis en het feit dat je een triatlon doet is al een persoonlijk succes, klasse!!! en A3 in eine kleine Konditorei:moon: jammie, ik ken ze ook nog uit een ver en grijs verleden. alleen de slagroom is jakkie, geen suiker in! Taat ook weer terug uit het zonnige zuiden? Dan treft je het hier niet meis, maar vanaf dinsdag wordt het weer mediteraans gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden