Dylan Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 @Soothe: Nee, had ik nog niet gezien. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Thanx A3! Ik sta nog helemaal te stuiteren (ook al deed ik maar een achtste, het was mijn debuut) en ben nu echt zó gelukkig! De kick dat het geeft! En als ik dag daarvoor gedronken had was ik nooit gegaan, zeker niet omdat ik die nacht niet geslapen had. Ik kus de grond dat ik droog ben, eerlijk. Vandaar ook niet die ene wijn of slok, idd Agnieta! Ik ben het zó met je eens. Kan me helemaal vinden in je woorden, hoop dat je dat ook ziet, omdat ik het gevoel heb dat je wat afstand van mij neemt (ligt aan mij hoor, onzekerheid). Rapi, Hannah, Agnieta, A3 en de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Voor mij ook nog net: goedemorgen allen. Uitstelgedrag: praat me er niet van, of juist wel dus! Plantjes water geven, iets koken, eerst even de krant enz. Ik wil vandaag ook mijn programma afwerken, hoewel mijn nek rot doet. De druif moet af, dan kan de fysiotherapeut morgen de schade weer een beetje verhelpen. @ Nikky: doe wat voor jou werkt, maar blijf eerlijk. Als blijkt dat het ene glas doorwerkt, doe het dan, in je eigen belang, niet meer. Ik ben een minderaar geweest en merkte na een tijd toch ook, dat het gemakkelijker is voor mij om helemaal niets te drinken, dan met mate. Nu aan de slag dus. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Originally posted by: Lytse.. Als blijkt dat het ene glas doorwerkt, ..quote> En daarin zit'm nou net het probleem. Zodra blijkt dat het doorwerkt is het, min of meer, te laat.Bovendien zal het niet snel blijken, al was het enkel omdat de geest dusdanig graag wil dat NIETS blijkt, dat dit al snel aangenomen wordt.Men wil te graag!Gek genoeg ligt in dat graag willen ook het antwoord. Het zó graag willen zegt namelijk alles al.Ironisch genoeg interesseert iemand bij wie het niet doorwerkt dit gegeven namelijk geen bal.Net zoals het een niet alcoholist maar matig zal interesseren of hij/zij om welke reden dan ook, nooit meer alcohol mag drinken. Die merkt hooguit een gevoel van "jammer dan", en gaat over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Originally posted by: acer Originally posted by: miranda Originally posted by: AgnietaGoedemorgen..DAGPACT Albert Lytse Spud AgnietaliesmirandaAcerVan mij ook een fijne dag!!!Fijne dag quote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Dat gevoel van - jammer dan - ken ik nu ook. Een paar maanden terug gingen we kamperen met vrienden, die gingen iemand ophalen en boodschappen te doen. Chips en bier enzo. Toen ze terug kwamen kwamen ze met een verhaal dat de winkel dicht was vanwege een feestdag. Dus geen bier. Het kon me echt niet schelen, grap mislukt, want de winkel was gewoon open. Ik zou dat eerder behoorlijk onaangenaam hebben gevonden, dat we een avondje zonder bier zouden zitten. Maar nu was het echt: Jammer dan, morgen weer een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Gelukkig zeg, dat het maar 1/8 triatlon was, ik schrok al van die afstanden. Fijn dat het goed is gegaan, RL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Jaap, topper! De afstanden waren maar 500m zwemmen, 20km fietsen, 5km rennen. Eitje allemaal natuurlijk, maar het was mijn debuut en het is wennen die drie disciplines direct achter elkaar. Volgende keer een kwart! En hihi, ik ben evengoed supertrots! Lieve Agnieta, ik ben gewoon onzeker, ik kan me juist zo goed in je vinden, denk dat we veel bij elkaar kunnen halen. Je hebt het weer super verwoord. Zo voel ik het ook en net als jij ben ik er heel heel uitgesproken in. Ook over 1 glas/slok wijn/bier whatever. Je gaat goed meiske! Ik pak mijn racefiets nu om naar mijn sponsor te racen, tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Voor mij zou dat geen eitje zijn. Nou, dat fietsen lukt nog wel, 20 km, uurtje of zo, maar 5 km rennen daar begin ik niet aan. Wandelend zou ik daar ook een uurtje over doen. Dat lukt ook nog wel. Maar die halve kilometer zwemmen. Geen idee, 20 baantjes zijn dat toch, maar ik heb al jaren geen baantjes meer getrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Geeft die sponsor je ook geld voor al dat sporten van jou? En dan ga jij met een mutsje van CA lopen als tegenprestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ze doen al aan wielrennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Liesje hoi, Nu op naar de onverkorte Iron Woman Triathlon. Heel mooi gedaan. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Even niemand hier. Snel een up-date: de druif is klaar en ik heb een lastige computerklus (met hulp van helpdesk) opgelost. Met name dat laatste was ik aan het uitstellen. Nu moe, en wat denk je: mijn kamer is er weer bij ingeschoten! Nu aan het eten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Hoi allemaal, Ik ga ook eten maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Hoi Sow, Sterkte met J wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Welkom Pat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 En wederom wordt de gehele wereldbevolking in de maling genomen, door één enkele Belg Een pact is een pact! Niet meer doen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Hoi Jopie! Kom maar langs dan kun je het zien. Nee, gaat goed de rust lijkt wedergekeerd Daar kan ik iets mee veranderingen op komst binnenkort zie ik mijn liefste die dochter, op eigen initiatief Zo zie ik het graag. Wat ik lees, met jou ook ok en dat lees ik graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 God I wish Deze schuift wel door Eigengereide. Kus! Zwervererin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Maanden juli en aug van ma t/m do en sept en okt van vrij/m zo enkele reis Terschelling 4 euro das een schijntje vanuit Harlingen haven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Goedenavond! Spudje, wat doe je nou? Zonde leeftijdsgenootje! Ik zou gewoon blijven komen hier hoor meis, je wilt toch graag een keer voor eens en altijd van die zooi af? Wijfie, wat een gedoe zeg waar je doorheen moet met J, heel veel sterkte lieverd! Op je alcoholgebruik ga ik niet uitgebreid in. Daar is het het moment niet voor, zowel voor jou niet als voor mij, ik ben het er gewoon hartstikke niet mee eens, maar dat is mijn mening. Ik waardeer jullie eerlijkheid iig enorm! Blijf vooral eerlijk naar jezelf. Ik heb het vanmiddag bij het gesprek met mijn sponsor ook gemerkt, hoeveel ik verslavingsgedrag ikzelf nog vertoon. Ze herkende het meteen en heeft me er ook meteen op gewezen. Dat is precies wat ik wilde, iemand die het kent en lekker pittig is. En dat is ze! En nee Jaap, ik heb nog gevraagd om 100.000 Euro, maar ze hadden geen CA-hoedjes meer Verder bedankt voor alle lieve reacties over mijn triatlondebuut! Ik zag vandaag bij de uitslagen dat ik 92ste van de 112 ben geworden Dat is wel errug slecht! Ik schaam me rot! Maar ja het was mijn debuut en ik heb veel tijd verloren bij het zwemmen (ik ben een superslome zwemmer). Maar ik blijf ervan nagenieten want gaaf was het. Ik lig inmiddels in bed, meld me droog af. Kussss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ik heb niets bijzonders te melden, zit aan de leverworst (wel de grove dan hè, de boeren) en tonic light, niet dat ik moet afvallen maar was een krijgert;) Ik ga zo nog een beker bouillon maken en dan maar naar bed Geen alcohol dus vandaag Aggie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Goedenavond! Ik kom pas net online, dus ben niet bijgelezen. Dat zal ik zo even doen. Gisteravond ben ik om 20.30u naar bed gegaan en om 04.00u sliep ik. Tussendoor continu naar het toilet gelopen, maagzuur niet te zuinig, maar slapen? Nee. Zo depressief als het maar kan. En toen heb ik de keuze gemaakt; Geen Refusal meer. Nooit meer. Het zal voor velen een wondermiddel zijn. De manier om de drank te laten staan. Ik ben er alleen maar ziek van geweest. De eerste maand, de maanden erna en nu weer. En op het moment dat ik zeg dat ik liever met een kater opsta, dan nog één keer DIT moet ervaren, dan ben ik weer op het punt van totale depressie belandt. Wat ik voel tijdens het gebruik van Refusal is tien keer erger dan mijn ergste kater. En een kater houdt op, dit blijft aanhouden. Dagen, nachten. Ik doe het niet meer, het is klaar. Ik heb het gevoel mijn lichaam te vergiftigen met die troep. En het was toch juist dat ik het gif buiten mijn lichaam hield? Heb de afgelopen maanden lekker geleefd. Ging niet allemaal even lekker, maar ging beter dan ooit te voren. Ik houd dat wel vast. Dat is het enige wat ik vast ga houden, waar ik me aan vast ga houden. Lang pleidooi. Maar dit is het dan ook wel. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Madeleine is baclofen wat? Ik ken beide middelen niet hoor. Ik gebruik ook geen medicijnen om van de drank af te komen. Maar zéker mee stoppen op deze manier helpt het geen moer Hoop dat je vannacht beter slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 AR; Baclofen is voor mensen met een spierziekte. Ik wil gewoon niet teveel gaan klooien met medicijnen waar wetenschappelijk nog niet van bewezen is dat het drang naar uitschakelt. Ik ga het gewoon op eigen kracht doen. Dat kan ik ook heus wel. Ik ben namelijk ontzettend gelukkig als ik niet drink. Zie mijn huid beter worden in de spiegel als ik niet drink. Refusal was 'maar' een hulpmiddel, mijn definitieve 'nee', dan maar definitieve 'nee' gaan oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden