Spring naar bijdragen

maandag 26 augustus 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Ghello allen!

Ik heb heel veel aan die pacten, of ik mezelf er nou opzet of een ander het voor me doet. Voorlopig heb ik ze nodig. Jan doet het idd fantastisch.

Wel ben ik het eens dat sommigen zich nooit meer laten zien en wel op het jaarpact staan. Daar zou zo'n teller wel heel goed voor zijn. Wie weet hebben ze zelfs inmiddels alweer gedronken (ik roep maar wat)

Diana, ik kan je aanraden om de AA uit te proberen. Daar hebben we het ook niet gelijk over een jaar (veel te grote stap) maar per dag. Want dat is wat je elke morgen moet beslissen: VANDAAG DRINK IK NIET (dan wordt het vanzelf een jaar :D)! Sterkte meis!

Na lang wachten en duizend telefoontjes later heb ik eindelijk mijn zin gekregen van de arts. Elke week met 5mg afbouwen. Ik moet die zooi wel zelf betalen. Maar ja, ik ben allang blij, nu kan ik rustig afbouwen en mijn lichaam de tijd geven het middel en het minderen te laten wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Diana: bij Thema's staat een draadje "Wat kan de AA betekenen voor je herstel". Kijk daar eens. Gwen is ook heel actief, dus je zou haar misschien een pb kunnen sturen?

Ik ben blij dat je vertelt hoe het gegaan is. Ik maakte me zorgen om je.

@ RL: wist die trainer vanochtend van je benzo gebruik?

In ieder geval kan je die pillen nu bij de apotheek halen, dus zit erin wat erin moet zitten.

Wat een rotverslaving!:angry:

Nu verder gaan op de ingeslagen weg hoor, want je moet er af!

@ Wijfie: ik vond Bolletjes bericht heel duidelijk. Ze zei al eerder tegen je dat je er achteraan moest gaan. Het kost altijd tijd voordat iets geregeld is! Maatschappelijk werk inschakelen? Misschien via het ziekenhuis?

Neem tijd voor jezelf. Ga een kwartiertje muziek maken, of ga alleen met de hond uit voor korte tijd! Al ga je maar je haar wassen of je nagels lakken!

Veel sterkte morgen en de rest van de tijd.

Vanavond een Harry Potterfilm, dus jullie zien me aan het einde van de avond weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Bollie: jij gisteren 44 maanden droog!!!! Ik volg je trouw als een hondje!:heart:

Vandaag ging het gelukkig wel met me Bol. Ik baalde dat het gisteren en eergisteren zo slecht ging, net met de verjaardag van manlief. Maar ja, ik kan er niets aan veranderen, behalve dan niet drinken.

Tot vanavond later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, die Bol,

Ben er even een paar dagen niet geweest.

Het hele weekeinde gewerkt, en vandaag problemen met de computer.

Is nog niet helemaal opgelost, maar kan in elk geval wel weer inloggen.

En Bollie; 243 dagen droog ben ik nog niet hoor.

Zullen we het maar op 24 houden?:D,

Wel lastig geweest, vooral zaterdagavond, toen ik me diep ongelukkig voelde, toen ik afgebekt werd door een collega.

Gelukkig, had ik niets in huis, toen ik thuis kwam,en gisteren is het weer een beetje uitgepraat.

Ik blijf m,n baan stressvol vinden

Van de week weer een hele nieuwe afdeling gehad, dus weer wennen.

Vanavond is latex even naar m'n computer komen kijken, en had hem meteen uitgenodigd om te komen eten.

Had een piep klein flesje wijn voor hem in huis gehaald, zodat ik niet in de verleiding zou komen, om het restand van een grotere fles op te drinken.

Het kleine flesje heeft hij uiteraard opgedronken, en hij zal er thuis misschien nog wel meer nemen.

maar goed dat moet hij zelf weten.

Wijfie,

Ik volg je op de voet

Leef met je mee, denk met je mee, maar weet gewoon niets zinnigs te zeggen.

Fijn, dat je de ervaringen o.a, ook met Bol kan delen, die immers iets soortsgelijks heeft meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lyts, de trainer wist ervan. Ik heb hem dan ook beloofd die dag niet te nemen en dat heb ik dan ook niet gedaan. Dat is, zoals ik al zei, gevaarlijk en dat risico zou ik zelf ook nooit nemen.

We gaan nu rustig die 5 weken in. Lukt het niet, ga ik naar een speciale kliniek (geen detox), voor langere tijd.

Goede stok achter de deur.

Wijfie, die thuiszorg is een heel goed idee. Je kunt dit niet alleen aan en ik ben zo bang dat je weer naar de drank grijpt, dat blijft voor jou (en iedereen hier in meer of mindere mate) een valkuil.

Zoek hulp meissie! Je bent het waard. Doen! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Harry Potter gezien. Nu weer naar bed en het droog gehouden.

@ Wijfie: je zult het niet meer lezen, maar veel sterkte vannacht met J. en ook morgen in het ziekenhuis.

@ Diana, Aggie, Tine: goed gedaan!

Welterusten allemaal en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaja 112 bellen

toen ik verstandig was

belde ik eerst de dienstdoende HA

Hij had, in mijn opinie

eerder een ambu hier

Opdat ik hem de situatie uit kon leggen

en hij dus naar hun

Na eerste hulpzorg en spuit

aan het infuuus in die kar

Maar hij is een goeie

wist gelijk

want open en eerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Navent, weinige lijsters.

Nog 2 late diensten, dan hek weer weekend.

Aggie, as ik je lees moet ik an Queen denken: I want it all, and I want it now.

'n Forum is geen gesprek, mensen doen van alles, kun je ze toch niet kwalijk nemen?

Niet iedereen zit aan de compu gekluisterd.

He,Mar, hoegaattie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...