AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ik ga afsluiten, ga nog even kijken of mijn broer op facebook is. Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Wetrusten Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Welkom Inkiepinkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ha Jootje, Is het goed gegaan vandaag? Ik hoop het zo voor je! @ Albert: solidair met Aggie ben jij! Echte maatjes. @ Jopie: het hoeft toch niet teveel te kosten om een lekkere vakantie te hebben. Dat kan in je eigen huis, als het niet anders is. Jij hebt je heerlijke zomerverblijf. Wel balen dat straks de tijd van zwerven weer aankomt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Hoi, hoi, Ik meld me droog af en duik nu mijn bedje in. Trusten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ik sluit dag 2 ook droog af. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Dank je AlbertR, Voel me al welkom! Snap alleen nog niet alles. Hoe sluit ik me bijvoorbeeld aan bij ee dagpact? En wie / hoe is de virtuele huiskamer georganiseerd? Zo te lezen kennen jullie elkaar allemaal al best lang, wat voor tips hebben jullie voor een nieuwkomer ? Anyway : vandaag niet gedronken ! Op naar morgen! Groetjes Inkiepinkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Voor alle mensen die gaan slapen welterusten! Goed gedaan Tine, Inkie, Diana, Jootje!!! @ Inkie: degene die 's morgens het eerste op is start een nieuwe dagdraad, nieuw topic op ditjes en datjes. Er zijn hier een aantal mensen die steeds vroeg zijn, zoals Yvonne, A3, AlbertRemmo e.d. Er is een soort gebruik ontstaan van virtuele koffie zetten en daar voelen we ons allemaal vertrouwd bij. Je kunt onder de naam van de persoon zien hoe lang hij/zij al actief is op het forum, met het aantal geplaatste berichten. Dat varieert behoorlijk. Mijn advies is gewoon te reageren als je ergens iets over wilt zeggen of vragen. Sommige onderliggende verhoudingen ontdek je vanzelf, maar dat klinkt dramatischer dan het is. Voor het dagpact ga je naar de laatste versie, drukt op Quote en voegt je je naam toe. Mocht het fout gaan, dan vraag je gewoon iemand om hulp. Je kunt trouwens zien dat iemand online is als zijn lampje brandt. Wil je iemand een bericht sturen dat niet voor de hele meute bestemd is, dan klik je op het symbooltje (rechts bovenaan) naast het printertje in zijn/haar bericht. Dan komt het alleen bij die persoon. Ben ik nog iets vergeten? Zo ja, gewoon vragen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Aggie en alle anderen, ik ga ook slapen. Ik meld me droog weer af. Welterusten en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Slapen lukt alleen met temazepam. Ga ik nu innemen, dan is over een half uurtje mijn 'lampje' uit ?? Truste! Inkepinkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Het is gelukt vandaag hoor Lytse. Ik hoop dat je het nog leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ik zeg ook maar alvast welterusten iedereen. Gelukkig heb ik het droog gehouden. Tot morgen!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 hoi Jootje en dag Jootje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ik heb het weer droog gehouden:) Op naar dag 7 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Originally posted by: jopieik ga nog even door want als er geen publiek is ben ik op mijn best ik krijg er lol inzelfspotdus: welterusten allenen slaap lekkerook jij soothe, die net online wasen niets zei(ja, dat neem ik je kwalijk, om maar even alle onduidelijkheid weg te nemen)quote> Ik laat je effe lekker op z'n best zijn.Vaak heb ik niets te zeggen.Zelf ben ik ook met drinken gestopt en heb er weinig analyses over.Wat niet wegneemt dat je je lekker mag 'ontladen'.Ook een goede nacht.Zit muziek te downloaden en ga nu ook te bedde.Veel te laat voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 opgelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Jops, ik lees je graag, maar dat weet je al. Ik voel nog steeds een weerzin van de term "verslavingsgedrag", maar dan vooral omdat ik vind dat die vaak te breed gebruikt wordt. - Dit was een algemene opmerking, niet specifiek aan jou gericht - - En ik ben weer veel te prozaïsch, naar mijn goesting - Enfin. Wat wilde ik eigenlijk zeggen? Dat ik je gelezen heb, denk ik. En nog van alles anders, maar dat valt onder een van volgende categorieën: - Heb het nog niet op een rijtje. - Krijg het niet onder woorden. - Is niet geschikt voor publicatie op een openbaar forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden