Runningliesje Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Goedemorgen allemaal! Ik zorg deze morgen voor een uitgebreid ontbijtje: Koffie, thee, scrambled eggs, vers fuirt, croissants, bacon en vers sap. Smullen maar! Ik ga even terug lezen: Voor Joris: DAGPACT: Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Morgu Lies, lekker bakkie, de dag kan beginnen wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Dag Lies, hoe is 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Jij ook een goedemorgen Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Ik pak nog een lekkere bak koffie en ga dan aan de slag, kom later nog wel even binnenwippen denk ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Goeiemorgen Von. Hoe is 't met de hond? Hier weer eens combinatie tussen onderschatting van dekselse viervoeters en overschatting van groene omheiningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Waarin ben jij toch altijd aan de slag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Mogge Jen en Von! Hier alles okee Jen, elke dag beter! Bijna een maand droog!!! En met jou? Vonnie neemt ook wel eens een dag vrij heb ik begrepen we willen natuurlijk geen overwerkte Von hebben. Ik pak ook nog een bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Nou ik wil wel eens een overwerkte Von meemaken, ze is zo stabiel dat ik er allerlei minderwaardigheidscomplexen van krijg haha. Ik een beetje opgelaten, maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Goede morgen allemaal, DAGPACT Lies Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Zal ik duimen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Goeie morgen allemaal. Heel veel succes Spudtie. Je zal wel aangenomen worden hoor. Ben ik van overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Succes leeftijdsgenootje! Enne goede tip van die chip. Bij de APK van de poezen volgende week laat ik het even controleren. Ik moet zo naar de vergadering, noodzakelijk kwaad. Verder een leuke dag voor de boeg, eerst lekker met een vriendin naar het strand en duinen met haar hondjes, als ik terug kom heerlijk naar de Lopers Company voor gelletjes (isotone) en gelijk leuk bulletjes kijken. Vanavond een korte, maar stevige looptraining met de loopgroep. Op die vergadering na ga ik me prima vermaken vandaag! Ga goed schatten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Dat lijkt logisch Spud. Maar ik heb netjes een brief gehad van de chipregistratiedienst. En ik denk dat alle mensen van goede wil dat wel hebben. Toch? Je kan er moeilijk vanuit gaan dat de chipregistratiedienst weet dat een dier van jou is als je niet doorgegeven hebt dat het van jou is namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Vroegen we je iets, Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 goeiemorgen frummers en ongevraagd: hier ook alles ok:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Wat een altruïstische forummers hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Misschien drinken we daarom wel Jen. We cijferen onzelf altijd weg. Ik ben zo werken mensen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Kom effe een verse pot koffie hier neerzetten... Zag dat Jen zich afvroeg wat aan de slag gaan is hier..... Nou, als ik naar mijn werk moet... en dan moet ik vaker wel dan niet... dan betekent aan de slag gaan: de douche, haartjes, verf op de toet, hond uitlaten, eten voor hond en kat maken, ontbijt nuttigen, boterhammetjes voor tussen de middag maken, in de auto stappen en wegwezen... Op andere dagen hangt het er van af... in ieder geval dezelfde dingen op het brood voor tussen de middag na en wegwezen naar mijn werk uiteraard. En verder... wasje draaien, stoffen, zuigen, ramen lappen, wc en badkamer doen, vaatwasser in- dan wel uitruimen, vouwen, strijken, dweilen, boodschappen doen, koken.... kort gezegd ... huishouden:P En daarnaast af en toe wat aan de administratie doen, rekeningen betalen en zo.. En dan ook nog een tuin, das eigenlijk het leukste.... Vanmorgen heb ik tot nu toe een was gedraaid, de tuin gespoten omdat het maar niet gaat regenen hier, de wc gedaan, de hond uitgelaten en mezelf toonbaar gemaakt.... Enne... overwerkt... hm, soms komt er zoveel tegelijk dat ik er ff af ben, overkomt ook mij hoor. Had de afgelopen weken echt veel maar dan ook té veel aan mijn koppie. Maar nu gelukkig vakantie even. En dat is behoorlijk wennen, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Of we werden altijd weggecijferd. Geen idee. A3 is het er niet mee eens, heb ik begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Spud, ik zal heel hard duimen dat je aangenomen wordt. Die waarschuwing over die chip is inderdaad terecht hoor. Een asiel chipt, maar je moet jezelf wel altijd aanmelden als eigenaar wat dat betreft... En bij verhuizing ook even een melding doen. Dat wordt helaas nogal eens vergeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Tuurlijk..... in dat geval zou meer dan de helft van de vrouwen alcoholist zijn en er bijna geen mannelijke alco's rondlopen:P. Keep on dreaming babe's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 DAGPACT: Lies Albert Lytse Kunsie Goeiemorgen allemaal Hier weer prachtig weertje. Lekker genieten allemaal:rose: Tine doe je ook weer mee vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Dank Von, je hebt me op weg geholpen. Nu even huishouden opzoeken in den dikke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Dagpact Lies Albert Lytse Kunsie Nadia Goeiemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden