bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Doeg doeg Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Jen ik wens je een mooie dag morgen En zenuwen is heel normaal, zou wat zijn als het je niets deed toch. Oh we hadden hier een keer de trouwerij van Bambam en Fran. Werd geheel onverwacht 's ochtends aangekondigd staat me bij. Met een linkje. Met een muziekje "we're going to the chapel, we're going get married :moon:" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Hardstikke goed Marika. je wordt sterk meid. Goeie avond Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Marika ik hoop dat je net zo trots op jezelf bent als wij nu op jou:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 voor Jen en het lief:heart: met dank aan Kate en BamBam http://www.youtube.com/watch?v=sHglLvksLNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Dank jullie voor de gelukwensen. Trijsje mooi... Bij ons is het iets meer, A3, maar ook niet al te groots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 En nu weer on topic. Keigoed Marika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 ha A3; ik ben ooit op kampeervakantie in Zwitserland getrouwd; de juwelier waar we de ringen kochten was met zijn vrouw en 2 meisjes vd camping getuige. Die juwelier bleek schathemelrijk en nam ons op een luxe jacht mee het luzerner meer op, zijn vriend trakteerde op een diner en wilde ons in zijn bruidssuite hebben, maar wij vonden kamperen leuker. het werd idd een vd leukste dagen ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 @ HTS: ik ben blij voor je dat je de stap gaat zetten, in de kliniek. Dat je elke dag je hond kan bezoeken en zeker weet dat het goed met hem zal gaan, is hartstikke belangrijk. Goed geregeld zo. Sterkte en succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 dat was idd zo en de leuke mensen die we zo ontmoetten was extra, andersom waren zij ook echt blij om erbij betrokken te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 goeie ouwe tijd he. al weer een beetje terug op aarde Aak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 @ Kate: ja ik eet de druiven zelf. Ze zijn erg lekker als ze goed rijp zijn. Zijn ze wat zuur, dan maak ik er sap van. Heerlijk! Ik geef ook veel weg hoor, want zelf krijg ik ook wel appels van de ene buurman of een courgette van de andere. @ Will: het is zinnig om het afbouwen van je pillen in overleg met je arts te doen. Fijn dat het verder goed met je gaat! @ Wijfie: wat een goed nieuws dat je zus je vandaag en hopelijk in het weekend thuis kan vervangen zonder problemen met J. Gaat je zoon op vakantie? Ik hoop het voor hem. Genieten hoor de komende dagen! Je moet ook dingen voor jezelf doen, anders hou je het niet vol. @ Nina: voor mij is boeken kaften nog langer geleden dan voor jou. Geen idee! Ik ken alleen de methode met plakband. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Is ook een leuke versie Jane. Hier is het origineel dat Fran dacht ik plaatste Gaaf he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 ja die is ook leuk klinkt wat autentieker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Leuk die aparte trouwverhalen. Aak, 1 ding tegelijk. Maak een to do lijstje, dan kan het uit je hoofd. En pak je elke keer 1 ding van het lijstje. Hou het simpel. En verven mag je wat langer over doen hoor, en kan de komende dagen even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Nina, je zet een boek met de zijkant midden op het papier; teken de rugbreedte af, een beetje ruim knip schuin in naar die streepjes aan weerskanten en vouw het flapje naar binnen. Nu vouw je het papier om het boek en vouw de overgebleven randen binnen in de harde kaft. Plakband is niet nodig als je met je nagel of schaar scherp vouwt. maar je kunt met plakband enkel op het kaftpapier toch wat plakken en dan beschadig je het boek niet. Als je breed plakband hebt kun je de rug extra verstevigen. succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 @ Jen: morgen een leuke dag toegewenst, maar vooral een fijne toekomst samen. Wij hadden een bizarre dag van continue pech tot we er de slappe lach van kregen! Inmiddels zijn we bijna 40 jaar getrouwd, dus zelfs als het minder goed gaat dan gedacht is er nog niets aan de hand! @ Marika: je mag zeker trots op jezelf zijn! Rotberichten die je in je eentje moet verwerken zijn een trigger eerste klas. Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 journaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Tot later allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Marika, wat heb je dan voor slecht bericht gehad? Maar misschien wil je dat niet kwijt, is natuurlijk ook goed. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Akkie ik ken het gevoel. Het gevoel dat het op een gegeven moment allemaal boven je hoofd uit groeit. Heb je niemand die je wat kan helpen daarbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Hoi allemaal, Jen geniet van jouw (jullie) dag morgen. Ben best wel moe, maar wil graag the voice kijken. Ik heb de champix gekregen en ga er morgen mee beginnen. Is voor 14 dagen, en dan terug huisarts. Spannend vind ik het, zie er tegen op en toch wil ik het proberen, gewoon iets voor mezelf. Ik hou jullie wel op de hoogte hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Succes met de champix Appie. En rust maar lekker uit. Ik ga afsluiten. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 truste voor straks Kate:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Welke *%*?**#@**! zet er nu in godsnaam een bus white spirit op de plaats waar ik mijn gecondenseerd water bewaar? Gelukkig net op tijd gemerkt, of het lief had in een zeer origineel overhemd kunnen trouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden