Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ik meld me droog af voor vandaag. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 hier ook het droog gehouden. blij toe, stond opeens bezoek (voor mijn zoon) voor de deur, toch wel fijn dat ma dan niet ligt te pitten op de bank, want het schuift natuurlijk direct de woonkamer en vooral de ijskast in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Maar er is toch een Hogere Macht bij AA waar je je aan overgeeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Verhip ja, dagpact, zou ik het afmelden nog bijna vergeten ook. Bij deze dus, trocken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Wijfie, ik heb het hele verhaal gevolgd en ben blij dat je nu even adempauze krijgt. even de spanning er af. slaap lekker straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Lekker Wijfie, een nacht ongestoord slapen! Rust lekker uit en tot morgen (op het dagpact?). @ Jootje: goed gedaan vanavond niet naar de kermis. Nu voor morgen een oplossing bedenken! @ Jane: ik heb ook naar Die Welle gekeken. Beangstigend hoe mensen gemanipuleerd kunnen worden. Hele goede film. @ Marika: sterkte met je hondje. Heeft hij nu goede medicatie? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen over hem maakt. Hadden wij ook met onze hond. Voor allemaal: welterusten. Ik heb het weer droog gehouden en een heleboel dagpacters met me! Slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Mijn probleem is dat ik niet direct een onderscheid zie tussen de termen "God" en "Hogere Macht". In beide gevallen geloof je toch, als ik dat juist interpreteer, in "iets" dat niet alleen groter is dan jezelf maar je ook nog eens behoedt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Agnieta, tegen mij - atheïst - wordt wel eens verteld dat je niet in God moet geloven om je bij de AA aan te sluiten. Maar je moet je dus wel overgeven aan een Hogere Macht? En dat is voor mij hetzelfde als in God geloven, wat ik niet doe. Spud, ik ervaar de AA zeker niet als slecht, maar misschien niet voor iedereen geschikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 ja, Agnieta, het is een fijn gevoel! slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 hoihoi en dagdag ik was nog ingelogd slaap lekker Jops:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Dag jopie, smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Tja klaarwakker hier. Middagslaapje kan morgen niet, dus wellicht ga ik rilatine misbruiken. Jij aan het opslomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden