Spring naar bijdragen

vrijdag 30 augustus 2013

Jen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker Wijfie, een nacht ongestoord slapen! Rust lekker uit en tot morgen (op het dagpact?).

@ Jootje: goed gedaan vanavond niet naar de kermis. Nu voor morgen een oplossing bedenken!

@ Jane: ik heb ook naar Die Welle gekeken. Beangstigend hoe mensen gemanipuleerd kunnen worden. Hele goede film.

@ Marika: sterkte met je hondje. Heeft hij nu goede medicatie? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen over hem maakt. Hadden wij ook met onze hond.

Voor allemaal: welterusten. Ik heb het weer droog gehouden en een heleboel dagpacters met me! Slaap lekker.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn probleem is dat ik niet direct een onderscheid zie tussen de termen "God" en "Hogere Macht".

In beide gevallen geloof je toch, als ik dat juist interpreteer, in "iets" dat niet alleen groter is dan jezelf maar je ook nog eens behoedt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, tegen mij - atheïst - wordt wel eens verteld dat je niet in God moet geloven om je bij de AA aan te sluiten. Maar je moet je dus wel overgeven aan een Hogere Macht? En dat is voor mij hetzelfde als in God geloven, wat ik niet doe.

Spud, ik ervaar de AA zeker niet als slecht, maar misschien niet voor iedereen geschikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...