Spring naar bijdragen

vrijdag 30 augustus 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Ik heb me zo'n horeca-koffieapparaat versierd. De koffiebonen zijn malende. Voor alle liefhebbers: bedient u. Melk en suiker heb ik niet in huis, mensen die hun koffie niet zwart drinken, neem ik niet serieus.

'k Heb nog wat over het probleem van Rapilos zitten nadenken. Zonder haar te willen afvallen - ik ben zelf zo onzeker als de pest - vroeg ik me gewoon af of haar collega hier niet àl te snel beoordeeld wordt.

Anecdootetje. Een collega van me kwam ooit redelijk overstuur onze bureau binnen. Hij had iemands computerprobleem opgelost, en haar en passant uitgelegd dat ze sommige dingen beter op een andere manier kon doen. Ze was beginnen huilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Jen!

Ik neem even je hypermoderne koffiezetdinges in beslag voor ik mijn ogen open.

Poeh, hoop terug gelezen en een hoop terug te zeggen.

Ik heb er niet de energie voor, maar hoor jullie allemaal en laat het binnen komen.

Ik ga het meer bij mezelf zoeken.

Want om eerlijk te zijn lees ik soms soortgelijke dingen (maar dan anders :D), zoals ik aan het posten ben en neig dan ook eerder naar advies geven/of het schopje onder het kontje, dan luisteren naar de positieve adviezen, die ik overigens allemaal lees hoor!

Genoeg gefilosofeer, tijd voor een smoothie en een cracker... en niet te vergeten, mijn dosis bietensap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben gisteren zo stout geweest om een middagdutje te doen, Lies. Het totale aantal uren slaap valt dus behoorlijk mee.

Verder vind ik mijn speldenkop zo leuk dat ik er gewoon mee ga slapen, en 's morgens een beetje bij speldt.

Heeft me al een rare blik in een goedkope pizzeria opgeleverd. Ik zag de vrouw denken "waarom gaat die naar de kapper om daarna in een afgesleten jeans een pizza te komen eten?"

Enfin, morgen is het plezier gedaan want dan moeten ze eens gewassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd het gevoel dat mensen die melk en suiker in het zwarte goud kappen, eigenlijk gewoon geen koffie lusten. Het hoort namelijk bitter te zijn. Toch?

Maar allez, gezien ik vandaag vergevingsgezind ben ga ik Von niet uitschelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik inderdaad maar laten Jen, ik scheld dan wel niet, kan incasseren, maar zal daarnaast ook behoorlijk uitdelen :D:P .

Enne.... ja mensen die melk in de koffie drinken kunnen wel degelijk gek op koffie zijn dus.

Miranda, jij ook een goede morgen :rose:

Zat nog even gisteravond na te lezen net.

Wijffie vandaag weer naar het ziekenhuis voor weer vervelende onderzoeken.

Wat ellendig dat de pijnbestrijding niet voldoende is meid.

(en wat jammer dat er gisteren pas na een hele poos werd gereageerd op jouw berichtje....)

Ik zou je willen aanraden toch echt op je strepen te gaan staan en zeggen dat het op deze manier geen doen meer is: J. die niet weet waar hij het zoeken moet van de pijn, aangeven dat er echt iets anders / meer moet komen tegen de pijn.

En inderdaad vragen of een korte opname in dat kader niet beter zou zijn....

Sterkte straks hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log nog even in omdat ik me aangesproken voel.

"(en wat jammer dat er gisteren pas na een hele poos werd gereageerd op jouw berichtje....) "

Ik heb onlangs redelijk uitgebreid gereageerd op wijfie, maar had niet het gevoel dat zij daar een boodschap aan had. Zo zijn er hier nog een pak mensen met wie ik wel meeleef, maar op wie ik niet reageer. Ik vind niet dat ik me daar schuldig over moet voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: peggy
Ik heb me in het verleden aleens voorgesteld, ga het binnenkort maar weereens
opnieuw doen hier, voor nu wil ik heel graag op de dagpact, maar hoe doe ik dat?quote>

peggy: Het laatste dagpactbericht kopiëren of quoten, jezelf erbij frutten en plaatsen. Da's al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat ben ik vroeg op het forum vandaag he,

Lekker vrij vandaag

Straks met schoonmoeder haar nieuwe appartament bekijken.

Jen,

Dank voor je reactie vanochtend,

Begrijp wat je wilt zeggen.

Soms kan ik moeilijk tegen kritiek, dat is waar

Maar het ligt er heel veel aan hoe het gezegd wordt, en met wat voor toon.

BamBam,

Ook jij hartelijk dank voor je verhelderend stukje gisterenavond.

En verder,

Wordt ik alsmaar dikker.

Had een nieuwe lange broek gekocht.

Te ruim eigenlijk (dacht ik)

Blijkt vanochtend, dat de rits maar net aan dicht kan.

Bah, hij zit helemaal niet lekker

Lastig hoor, niet drinken, maar dan ook niet kunnen compenseren met snoepen\eten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...