Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 september 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Runnigliesje,

Het valt ook niet allemaal mee he,

Maar de ene verslaving voor de andere verruilen, is natuurlijk nooit goed,

Als je alle sportactivitetien, nu eens op recreatieniveau zou doen.

Oke, de kick is dan misschien iets minder groot, maar je gaat je er wel goed door voelen, en je put je lichaam niet uit.

Daarbij, voldoende en gezond eten.

Maar ach, wat adviseer ik nu.

Volgens mij, weet je het zelf ook wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En verder..

Ben ik ook erg geneigd om de ene verslaving voor de andere te verruilen.

Ben vaak geneigd, om inplaats van drank, dan van armoe, maar heel veel, en vaak ook nog verkeerd te eten.

Gelukkig, ben ik de laatste week, mooi stabiel.

Gewoon jezelf afvragen, wat los ik nu eigenlijk op, met al dat eten.

Wordt er alleen maar moe van, en lijkt soms vaak op een kater achteraf.

Dus..De voornemens zijn goed, en eigenlijk gaat het ook best goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeftijdsgenootje, ondanks alles ben ik nog steeds heel erg nieuwsgierig wat je ons wilde zeggen deze morgen.

En houd nu eens op met je gezeur over dat je zeurt, je zeurt niet je deelt wat voor jou belangrijk is. Dat noem ik geen zeuren.

Dat je het als zeuren omschrijft vind ik wel gezeur. Dus lees daar meestal overheen. ;)

Lekker blijven ventileren! Want dat doet je deugt. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan het ook niet laten even op Wijfie te reageren.

Met J maak je één keer dit proces mee (hoop ik toch voor jullie)

met alle andere mensen krijg je nieuwe kansen.

Als jij kiest om J door dik en dun nu bij te staan

en daarnaast heel erg goed voor jezelf zorgt, dan kun

je later de andere dingen wel overdoen/inhalen/kompenseren.

Alleen het maken van een duidelijke keus (wat dat ook wordt) zal

jou rust geven en daardoor J ook. Nu voelt hij zich onrustig en paniekerig en

daar heeft hij ook alle reden toe. het kan goed aflopen, kwakkelen worden of fout aflopen.

Wat het ook wordt Wijfie, jij bent zijn vrouw en steun en toeverlaat. In lief en leed he.

Om dat vol te houden is het belangrijk evenwicht te vinden in het doen van dingen voor jezelf.

een langweekend weg gaan als dat is wat je nodig hebt. en als je dan echt los kunt zijn van J.

Zo niet dan duidelijk en snel genoeg dingen afbellen zodat mensen vervanging kunnen vinden en niet boos of teleurgesteld hoeven te zijn. Iedereen zou willen dat in een situatie als

die van J, zijn vrouw achter hem staat. Dus niemand zal jou een keuze kwalijk nemen.

Maar zolang jij die niet maakt, houd je iedereen in onzekerheid.

Ik heb net van dichtbij meegemaakt Wijfie hoe mooi het ook is, om je prioriteiten te stellen

en uit te voeren. De vrouw van ons maatje weegt nog 39 kg of nog minder intussen.

Heeft ook veel innerlijke strijd gehad, maar van meet af aan haar prioriteit bij haar man gelegd. Ondanks zorgen van vrienden kon ze amper meer eten de laatste weken.

Ze heeft het gered en het heeft een prijs gekost. ik kan alleen hopen voor haar dat ze snel

weer qua eten enzo trek krijgt. Maar op alles wat er gebeurt kan ze goed terugkijken en

ik ben er van overtuigd dat alles ging zoals het moest gaan.

Voor jou en J hoop ik dat hij herstelt. En tegelijk is het misschien reeel om ook rekening te houden dat je daar geen garanties op krijgt. Hoe dan ook, ik wens jou veel kracht om naast

J en zijn leven ook jou en jouw leven te leven:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is voor veel mensen hier beslist niet een happy Day. Ik wens iedereen kracht om ook deze dag toch droog af te sluiten.

Rapilos wat vreselijk voor je zus en zwager , vooral omdat ze nog in het midden van hun leven zijn. Ik hoop dat er nog uitzicht op behandeling is! Men wordt met de dag knapper dus geef de moed niet op!

Ik begrijp Bolletje haar bezorgdheid betr. RL. Ik denk dat je gelijk hebt hierin.

Omdat ik aan depressies lijdt is mij geadviseerd te gaan sporten ( jaggggghh ik haat sporten) omdat je dan een stofje aanmaakt dat je in een soort happy roes brengt. Teveel hiervan kan inderdaad ook tot verslaving lijden.

@ Fruitvlieg, die herten gaan ze nu afschieten heb ik gelezen. Mijn moeder woont in denk ik dezelfde omgeving als jij en daar staan ze in de winter in de achtertuin en maken alles stuk. Maar ik vind het wel super om ze door de duinen te zien scharrelen.

Sterkte voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou een luchtbuks past ook niet zo goed bij mij Spud

jij hebt er een, dus die hoort bij jou, ha ha

ik verzin wel wat anders

en heb al best wat ludieke dingen gedaan in mijn leven.

Op zo'n uitvaart gaat er wel zoiets door mijn hoofd: wat zouden ze nou

over mij te vertellen hebben als ik eenmaal dood ben.

De twee heel verschillende verhalen van beide zoons, dat gaf al te denken.

Toch verwezen beiden wel naar wat ondeugden van hun vader, dat vond ik wel dapper ook.

Ik ben niet zo van: over de doden niets dan goeds.

Toch overheerst de liefde op zo'n dag en dat vind ik heel bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Liesje je zegt iedere keer dat we hier gelijk hebben, verder gebeurt er niets. Wat zou je nu zelf kunnen doen waardoor je het wat rustiger krijgt?

Is er niet een mogelijkheid dat je met iemand kan praten een een soort schema op kan stellen waar je je dan wel aan moet houden?

Als je nu iemand tegenover je hebt die hetzelfde doet waar jij nu mee bezig bent, wat zou je die nu aanraden?

O en nee je zeurt niet hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog wel vreselijk vroeg, maar duik toch lekker mijn bed in.

Het was een zware werkdag vandaag, best heel druk geweest.

Inkiepinkie,

Nog bedankt voor je reactie.

Sprankje hoop ja, op de huidige medische wetenschap.

Verder, weltrusten allemaal en lekker slapen terwijl het buiten stormt en regent.

Jopie, zet je huisje goed vast he, (grijns)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie

nee, ik geloof niet meer dat ik alles kan als ik het maar wil.

quote>


Hoi allemaal,
Ben zo moe als een hond, maar als ik aan die Jack Russell`s van ons denk is het verkeerd geinterpreteerd.
Ik wil zo veel, en zoveel speelt er in mijn hoofd, ik moet er een weg in vinden.
Bovenstaande tekst vond ik passend, van hoe ik me voel.
Sorry dat ik er even niet ben voor jullie.
Ik drink niet, maar dit gaat verder dan niet drinken.
Roken doe ik nog, ik verzaak ook het rokendraadje.
Ben niet misselijk, nog steeds niet.
Ellenlang gesprek gehad met W aan de telefoon net.
Ze bedoeld het wel goed, maar ik kan niet ineens morgen anders zijn, niet dat ze dat bedoelde maar kwam zo over, pppfff.
Ik ga mijn broodjes afbakken omdat ik trek heb, en dan ga ik naar bed.
Truste allemaal:lips:
tot morgen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen weer een poging om zelf "gezond" te koken of toch te dromen over zo´n online doorgeef luik. Want klinkt altijd lekker wat jullie eten, maar om daar nu zelf aan te gaan staan.... Lijkt me zo´n luik waar iedereen de kliekjes indoet veel beter en fijner.

Behalve een alcohol en nicotine verslaving heb ik ook een verslaving wat niet koken betreft denk ik. :D

Gaat over niks! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert, een tijdje verlof van er voor mensen zijn, is niks mis mee hoor.

Volgens mij heb je genoeg aan je hoofd nu en zou het juist afbraak aan jezelf zijn om ook nog eens te investeren in anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof Bol!

En nee, kook jij maar iets wat jij leuk vind om te koken, ik lust namelijk alles (als ik het zelf niet hoef te maken) :D Aankomende vrijdag misschien?

Heb dan een sollicitatie en misschien valt er dan wel iets te vieren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...