Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Moigge! Bahbah, wat heb ik verot geslapen zeg! Nachtmerries, steeds wakker worden. Word ik wakker, knallende koppijn, keelpijn en een lichte verhoging. Ik heb om negen uur een afspraak en moet vanavond poseren, maar verder blijf ik in bed. Ik zet alleen kuiden T, koffie en echte thee mogen jullie zelf zetten , mot er ff niet aan denken! Ga goed weer vandaag lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 DAGPACT: Miran Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 DAGPACT: Miran Lies Tatum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 goedenmorgen DAGPACT: Miran Lies Tatum snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 DAGPACT: Miran Lies Tatum snoepie Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Goede morgen, DAGPACT: Miran Lies Tatum snoepie Kunsie Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Goeiemorgen. Ik heb weer lekker geslapen, het wordt aldoor beter:) Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Fijn Kuns! A3, kanjer, ga zo door! Ik vind het nuttig om op het DP te staan en te blijven, net als bijvoorbeeld Ap, Lytse en Bol. Gewoon voor het idee. Zeker als Miranda me er op heeft gezet. Ik snap echter ook wel dat het vooral in het begin een echte goeie stok achter de deur is, en anders mss een gewoonte wordt. Zo werkt het voor iedereen anders Je gaat super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Mooi zo A3! Ik heb de eerste 4 dagen van stoppen ook oxazepam gebruikt. Had er maar 5 gekregen van de HA. En dat is maar goed ook want ik vind het echt wonderpilletjes en zou er zomaar een nieuwe verslaving door kunnen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ja Lies, goed slapen is belangrijk! En het dagpact stelde voor mij eerst niet veel voor. Maar nu vind ik het gewoon heel prettig om me s'avonds droog af te kunnen melden:D Dan ben ik trots dat ik er weer een dag bij heb en dat mag iedereen weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 jane...gefeliciteerd met je volwassen dochter:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 A3, Hoop voor jouw en andere bingedrinkers dat er idd een soort van therapie te krijgen is. Want het is geen pretje als ik jullie verhalen hier lees. Je houd ons op de hoogte neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 A3, 50 mg is idd wel heel zwaar. Maar je zult het nodig hebben gehad, anders schrijft de HA dat niet voor. Ik kreeg ze van 10 mg, en ik had er op de eerste dag aan 2 genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Originally posted by: A3 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACT: Miran Lies Tatum snoepie Kunsie AlbertLytseA3Anquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 OK goedemorgen, ik sta mooi weer bij het dagpact en ben er gewoon trots op Voor mijn doen goed geslapen. En vanavond naar mijn AA club. Het heeft dit keer lang geduurd, maar langzaam ga ik er weer in geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Mogge An, Dat klinkt goed An, fijn voor je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Dat vind ik inderdaad verrassend zwaar, A3. Ik heb al effect van 5 mg, en kan me niet voorstellen dat je 10 keer zoveel weegt als ik. Goeiemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Originally posted by: An Originally posted by: A3 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACT: Miran Lies Tatum snoepie Kunsie AlbertLytseA3AnJaccGoedemorgen, ik ben er vroeg bij voor mijn doen moet zo op pad met het openbaar vervoer, de plu zal ik maar meenemen....quote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Kunsie ook voor jou, ik zie je weer op de lijst staan, toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ah ja, verhoogde hartslag... je had het wel erg zitten he? Misschien ter voorkoming van een delirium of zo. Ik heb een afspraak om een arbeidshandicap te laten erkennen, dus ga maar eens in de benen. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 DAGPACT: Miran Lies Tatum snoepie Kunsie Albert Lytse A3 An Jacc Acer Een lekkere frisse dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 goeiemorgen mensen het is zowaar droog hier en ik mag straks met fietsmaatje nog 2 bewoners en 1 begeleider mee op hun jaarlijks uitje. Naar Drievliet. lekker veel buiten met windkracht 5 en regen, dus de poncho en plu gaan ook mee. En we gaan op t einde naar de mac:$ doe mij maar een gewone fietsdag eigenlijk, maar het wordt vast leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Goeie morgen kanjers. Jane van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. 18 jaar, mooie leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 ja meiden bij het feliciteren moest ik echt ff meis vervangen door ahummm: vrouw was wel ff onwennig. Maar ze is gister na weken weer een periode naar dr vader gebracht dus hoe haar dag wordt lees ik later. ik ben niet zo'n verjaardagsvierder en zij ook niet, dus zal wel een etentje worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Môin, Zo, A3 richting verslavingsarts zie ik. Kan interessant worden. Aannemend dat we er hier iets over vernemen dan. Medicijnen zijn nooit mijn ding geweest. Wel jammer dat ik daardoor ook geen idee heb hoe die dingen werken. Oxazepam, librium etc., kan er niet over meepraten. Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik destijds niet bij een arts o.i.d. geweest ben en/of het een en ander geprobeerd heb. Ik kan natuurlijk alsnog ...... uuhhh nee, dat lijkt me een slecht plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden