Runningliesje Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Jopie, maak dit bietje gek! een decolleté, (fluitje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 (dylan, het was een vrouwtje, toen een mannetje, maar bleek toch een vrouwtje) quote> Mèèèèèn, mijn hele theorie naar de vaantjes..Ooit had ik trouwens een groepje kippen waar de haan weg viel. Eén van de oudere kippen nam toen blijkbaar taken over en ging op een gegeven moment ook effectief kraaien.Vooral de aanvankelijke pogingen waren behoorlijk lachwekkend maar na verloop van tijd ging het haar toch steeds beter af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Ziede wel Dylan!! Als wij , vrouwen (als t echt niet anders kan en moet want pffffffff vermoeiend) de taken van de mannen zouden overnemen... NO problems (mits een klein beetje oefening natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Klopt Dylan een kip kan ook gaan kraaien, heb het hier met een kippetje van mijzelf meegemaakt. Jopske heb je nu al ooit eitjes geraapt van jouw kippetje? Eigenlijk stoppen kippen nu met leggen, en beginnen weer in maart-april, maar soms lichten ze die dan bij zodat ze denken dat het hoogzomer is. Ikzelf heb dat nooit gedaan omdat die lijfjes rust moeten hebben. Maar heel soms blijven ze, vooral krieltjes, gewoon door leggen tijdens de winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 En ik weer niet Soldaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Goedemiddag allen, @ Jopie: wat doe je met het kippetje als je straks weggaat? Kan ze nog voor zichzelf zorgen? @ Hots: ik meen me te herinneren dat je een oplossing voor je hond gevonden had, zodat ook je laatste excuus wegviel. @ VM: wat voor diersoort is Mush? Ik ben ook verkouden geworden, maar ga vanmiddag toch naar de kleinkinderen. Ze kunnen er wel tegen gelukkig. In de benen dus. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Zo even een ouderwetse voor Aggie. Dag dag lieve Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Fruit, dan had ik al geen haar meer gehad denk ik...... Lytse "eigenlijk" is een mouche een vlieg, maar deze Mush (eigenlijk Marush) is een heel gevaarlijk uitziende , grote "puppy" met lange wilde haren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Ik KAN op mijn vingers fluiten , het juiste "fluitje" zelfs dus let maar op Joop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 yep, ik heb een fruitvlieg als huisdier. Ze kan zelfs pootjes geven.... (ja ik hang hier maar wat rond op het forum dus stoor jullie niet aan mij, ben aan het wachten op een belangrijke mail die maar niet komt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Ohhhhhhhhh das lang geleden Ag dat ik dat nog heb gehoord, een fluitje. Hier is t meestal nen 33 er. Maar ik ken dat zo niet want drink nooit bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 ohhhhhhhhhhhh al een hele tijd Vlieg.... teveel paracetamol misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Ja en je hebt geloof ik ook nog strontvliegen maar dat is van een heel ander kaliber:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 strijken, dat doe je met je hand over je hart of desnoods door iemand haardos geen plank of bout voor nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 en mijn was wappert ook lekker buiten onder het balkon vd bovenburen, dat wel is eigenlijk wel handig, blijft altijd droog dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 "Strijken" wat wil dat ook alweer zeggen???? (mijn oma streek zelfs ZAKDOEKEN, echt!) toast met tomaat en sjalot en feta dan maar..... Nog wel even bij vermelden dat ik EIGENLIJK ook liever katoenen zakdoeken gebruik... Maar met zo n snot valling is dat niet bij te houden. Laat staan dat ik ze moet gaan strijken!! Of lakens... nog zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Juuuuuuuuuuuuust vlieg, ok, als "therapie", daar kan ik (met enige moeite weliswaar) nog inkomen. Ik doe dan bv rekensommen in mijn hoofd, repetitief (nu ook niet direct heel "nuttig maar goed). Wat zou ik nu doen, hier nog wat zitten wachten op die mail die eigenlijk in de voormiddag zou komen? Nog een uurtje gaan liggen (want om drie uur is school gedaan)? Huishoudelijke dingen gaan doen? (ja da zie je van hier... trouwens morgen komt de poetsvrouw dus neuuuuu dat al niet dan) mijn toast heb ik al op... mijn doos zakdoekjes is weer vol.. Es kijken of ik eventueel iets "nuttigs" kan doen. Russisch leren ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 ik sjok achter je aan Ag... Ben ook niet vooruit te krijgen vandaag. Was bij wijze van afleiding eens aan het "teruglezen" hier... Bv begin dit jaar... Wat zijn er toch eigenlijk veel mensen war je nooit meer wat van hoort... ik "zag" Dune, Truitje, Sieraad... roza en nog zoveel meer.. Ach ja dat zal er wel bij horen hé.... brrrrrrrrrr stofzuigen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 hihi zijn die tegenwoordig niet "strech"? ma ja, wij weten natuurlijk niet wat voor ondergoed Fruitvlieg draagt.... van die witte, katoenen, met een gulp misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 (sebiet gaat ie nog zeggen, ga es wat "nutigs" doen dames, ipv over mijn soort ondergoed te praten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Nee precies, heb ik me ook al aan geërgerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Ik eigenlijk ook, eerlijk gezegd, maar niet van die hele strakke. En zeker ook effen van kleur, geen figuurtjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 hahahahaha (lig onder tafel, bij de Mush) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Ahaaaaaaaaaaaa Vlieg is herkenbaar aan zijn onderbroek!! Bijna drie ik moet de kleinste gaan halen! Dank voor de leuke namiddag dam en heer! Lang niet meer zo gelachen! Hardop zelfs. (gelukkig wonen we afgelegen, anders zouden "ze" nog kunnen denken...) tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden