Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 september 2013


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Môin.

Raar woordje eigenlijk. Heb dat wel vaker met woordjes. Zodra je ze 10 keer achter elkaar hardop zegt en er ook nog bij nadenkt, begint het steeds merkwaardiger te klinken.

In dit geval doet het me een beetje denken aan een homofiele koe die wil gaan loeien maar zich nog net op tijd bedenkt.

Nou ja, hier te lande zijn ze er blijkbaar tevreden mee; dus zal ik dat ook maar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stilletjes hier hoor....

Zat nog even te lezen over die tomatenplantjes....

Ik ze in het vroege voorjaar gezaaid, kwamen keurig op maar bleven steken op een centimeter of 8 geloof ik, bijna de hele zomer.

En gingen toen opeens gigantisch groeien, bloemetjes en piepkleine tomaatjes.

Toen het weer zo'n anderhalve week geleden omsloeg heb ik ze naar binnen gehaald, voor een raam op het zuiden gezet.

Ik denk dat dat wel goed komt nog toch? !!!

Ik hoop dat kip toch nog terugkomt bij Jopie.

Heb je al een onderkomen voor de winter Joop?

Wijfie, fijn dat J nu even een paar dagen opgenomen is zodat jij even een klein beetje tot rust kunt komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor de koffie. Lekker. Smaakt me.

Ik heb al warm gegeten. Aardappels met spinazie en soyabrokjes met knoflook. Soms eet ik dagen geen warm en dan opeens wil ik "gezond"doen en wel 2x per dag warm eten. Ik moet zeggen ik knap er altijd weer van op. Het is toch niet zo goed dagen geen warm te eten. Voor mij toch niet. Maar iedere dag koken vind ik als alleenstaande moeilijk. Ik bewonder de mensen die iedere dag trouw voor zichzelf hun potje koken. Zoveel discipline breng ik toch niet op.

Ik wens iedereen mooie en nuchtere en gezonde dag toe. Sterkte voor wie het nodig hebben.:heart:

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Joop, eerst zorgen dat je zover komt dat het tot de mogelijkheden behoort en dan...

Je schrijft 'gezien de grondprijzen' ..... ook buiten die grondprijzen om is het noorden een mooie keus. (wat bij betreft dan, woon nu meer dan 20 jaar in het noorden als 'randstedeling', maar zou niet meer naar het westen willen geloof ik...) :)

En ook ik ga iets doen.

Hier overigens geen mist.

Wel heel vriendelijk, zacht en windstil....

Laat inderdaad die indian summer maar komen...

Luitjes..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke het is zo belangrijk dat je tenminste om de twee dagen kookt. Ik doe het wel. Heb allerlei kruiden en specerijen in huis en heb vorige week nog bij gekocht zodat ik iedere keer kan afwisselen en daardoor weer iets lekkers kan klaar maken. Ik kook niet zo zoals ik deed in de tijd van mijn manneke maar lekker genoeg om er iedere avond weer naar uit te kijken.

Gewoon doen meid want daar draait jouw motor op.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat niet, dat verschil maken tussen koud en warm eten.

Neem nu aardappels. Die kun je koud (b.v een aardappelsalade of zo) en warm eten.

Of graan, daar kun je pasta van maken maar ook brood.

En, last but not least: Zodra het op de plaats van bestemming is, de maag dus, heeft het allemaal ongeveer de zelfde temperatuur. Een graadje of 36 dus.

Dus wat nou, koud of warm eten? Volgens mij maakt het geen enkel verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...